برای منی که نسخه های جدید رو پلی ندادم به خاطر افتضاحی که ساختن و همون نسخه های پلی 3 به قبل رو بازی کردم تریلر برام جذاب بود
کمبو ها سرعتی بودن افکت ها و گرافیک چشم نواز
بعد دوستان میگن چون کریتوس نیست پس نباید گاو صداش کرد
شما از کجا میدونی که نیست شاید یک جاهائی مثلا از اون دنیا به این...