Recent content by OldSolidSnake

  1. O

    مشاوره در امر خرید و ارتقاء قطعات

    تا ٤.٥ چي ميشه پيشنهاد كرد.(براي بازي و فقط كيس خالي) Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. O

    Grand Theft Auto Online - LSCC | XBL

    پولُ مفت خرج نکنید کلا بهتره از حساب گروه پول بر ندارید تا بتونیم یه خونه بخریم.از شروین
  3. O

    Grand Theft Auto Online - LSCC | XBL

    ID:amirpouria47
  4. O

    Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

    یعنی اسپویل زدی در حد المپیک من دیگه حرفی ندارم :|:| دوستان یه چند تا سوال از one piece : 1. انیمه و مانگاش چند قسمتن (اومدن) ؟:d 2. مانگاش ادامه داره هنوز یا تموم شده ؟:d
  5. O

    بحث و گفتگو پیرامون کنفرانس Sony در Gamescom 2013

    جوجه رو آخر آبان میشمارن فعلا TGS باقی مونده تازه اگر یه کسی هم میخواست با یه کنفرانس نتیجه بگیره که بخره یا نه همون بهتر اصلا نخره کنفرانس هم خوب بود بقول یکی از دوستان قرار نبود 8 تا uncharted معرفی بشه.
  6. O

    قیمت PS4 [ پست اول تاپیک خوانده شود ]

    ممنون بابت اعلام قیمت:|:|
  7. O

    کاملترین اطلاعات از GTAV (امکانات .مهارت .نقشه و ...)

    منبع:http://www.vg247.com/2013/08/17/here-is-grand-theft-auto-5s-achievements-list/ :d
  8. O

    راهنمایی برای خرید موبایل

    درود دوستان یه سوال من میخوام یه گوشی میخرم که از لحاظ قدرت و اجرای بازی خوب باشه من نظرم رو htc one بود تو یکی از سایت های ایرانی مربوط به موبایل دیدم که گوشی ویدئو full hd نمیتونه اجرا کنه و همین طور بازی need for speed هنگ میکنه و صفحه سیاه میشه حالا این مشکلات در حال حاضر هم است یا برطرف...
  9. O

    بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

    عزیز مشکل از شما نیست مشکل از مخابراته من خودم سرویس ا مگ داشتم ه هفته پیش رفتم از شبکه رسانه امگ گرفتم سرعتم دقیقا روی 1.3 تازه تو ساعات رایگان با این که فقط خیلی حجمش کمه ولی حداقل ادم از بابت پشتیبانی خیالش راحته حالا هم به شما میگم اگه زیاد دانلود نداری یا اگه میتونی شبانه بزاری واسه دانلود...
  10. O

    Release Date Center

    ubisoft هم رسما تایید کرد که بازی Rayman legends همزمان با psvita و ps3 و xbox360 و wiiu بر روی pc نیز عرضه خواهد شد یعنی August 30 در اروپا و September 3 در امریکای شمالی که به ترتیب میشه 8 شهریور و 12 شهریور .
  11. O

    Release Date Center

    این outlast هم برای September 4th ریلیز خورد که میشه 13 شهریور برای استیم البته.
  12. O

    بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

    دوستان بهترین isp برای سرویس های نامحدود (غیر مخابرات) چیه؟ بعد برای سرویس های محدود چی (غیر مخابرات) فقط سرعت دانلود و اپلود برام مهمه پینگ مهم نیست.
  13. O

    آیا PS4 میخرید یا نه

    اخه اینم سواله:dمعلومه که میخرم مایکرو بهتره با سیاست های اقتصادی بسیار حرفه ایش شاد باشه:d (در جواب طرفداران همیشه حاضر در صحنه مایکرو:d)
  14. O

    *درخواست آواتار و امضا - قوانین پست اول خوانده شود *

    چند تا امضا از metal gear solid v متحرک باشن .تشکر:d
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or