اخه گاد پینگ و نمیدونم اینجور کاهنده پینگ یه ذره دردسرشون بیشتره چون باید بیای یه لپ تاپ هم شیر کنیاونوسط و از اون سمت هم هزینه شون کمی بیشتره، به خاطر هزینه و زمان بازی کم من یه ذره توجیح نداره
دی ان اس نمیدونم الان شکن و ایناست که روی دوره، اگر در دسترس دارید که تست بکنید اگر هم نه که دیگه...