نمایش بازی فوق العاده بود. امیدوارم از لحاظ فروش هم خوب عمل کنه چون بقای استودیوی دوست داشتنی کریستال داینامیکس احتمالا وابسته به این دوتا TRای خواهد بود که دارن میسازن.
این نسخه همون ریمیک نسخه اول TR هست و اکثرش ادونچر خالص بوده و گان پلی کمی داشته. ولی با توجه به اینکه هدف جذب مخاطب جدید هست...