Recent content by MEHDIMDI

  1. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    دیگه کالافا عرضه روز اول نیست توی گیم پس؟ گیرز چی؟ خدایا چقدر بده ادم سنش بالا که میره وقت نداره حتی کنسول رو روشن کنه😥 یادش بخیر بیست سال پیش به عشق گیرز و هیلو کنسول خریدم و اومدن اینجا عضو شدم و چقدر فعالیت داشتم 🥺
  2. MEHDIMDI

    Xbox Game Pass [پست اول مطالعه شود]

    این قضیش چیه؟ ارزون شده التیمیت ؟ کالافو برداشتن ؟
  3. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    بچه ها گیم پس التیمیت ۱۲ ماهه کجا ارزونتره بگیرم ؟
  4. MEHDIMDI

    Xbox Game Pass [پست اول مطالعه شود]

    بهر حال اصلا و ابدا در حد کنسول های نسل نهم نیست. البته شاید نظر شما این نباشه ولی بشخصه انگار همون نسخه ۳۶۰ رو داشتم بازی می‌کردم
  5. MEHDIMDI

    Xbox Game Pass [پست اول مطالعه شود]

    من که خوشم نیومد یعنی هیچ و هیچ ارتقای خاصی توش نمی‌بینید.موندم چرا ۸۶ گیگ باید باشه با این گرافیک بسیار معمولی . گیرز رو با انریل پنج ساختن اینم با همون . اصلا غیر قابل قیاسه
  6. MEHDIMDI

    Multi Platform Call of Duty: Black Ops 6

    من با گیم پس کمپینشو نصب کردن بهمراه بیس . ولی کانکت نمیشه به سرور . Vpn هم روی مودم نصبه و مشکل نداشتم تا حالا باهاش . همیشه فیل میرنه کانکشن رو . این چه مسخره بازیه !!!!
  7. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    دوستان کال جدید توی گیم پس مرحله داستانیش قابل دانلود و بازی هست ؟ من دانلود کردم ولی جایی رو ندیدم برای کمپین
  8. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    سال ۸۵ بود شنیدم یه بازی خیلی خفن اومده برای ایکس باکس جدید که گرافیکش فوق خفنه. تا قبل از اون مدت ها بود یا بهتره بگم قرن ها بود کنسول نداشتم😂 چون آخرین کنسولم سگا بود و مربوط بود به سال ۷۱ ۷۲ . بعدش pc داشتم و مکس پین و igi و مافیا و اسپلینتر سل و مدال افتخار با اون دوبله دارینوس 😂 و نوستالژی...
  9. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    بهر حال اینم از انحصار درومدنه ، چه مستقیم چه غیر مستقیم
  10. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    ی یعنی ماکرو در راه رضای خدا و صلواتی سیستم عاملش رو در اختیار سونی و گجت هاش قرار میده ؟!
  11. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    این قضیه انحصاری درومدن بعضی بازیا مشخص شد که معامله بوده . الانم سونی میخاد وی ار رو روی ویندوز فعال کنه و ساپورت کنه
  12. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    یعنی بکش و برو جلو یا نه ماموریتی و گشتن تو محیط و ... هم داره؟ تایمم کمه می‌خوام فقط بکشم و برم 😂
  13. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    دوستان این دد ایسلند ۲ که اومده گیم پس ، سبک فار کرای؟ خبر خوبی که چند وقت اخیر شنیدم ریمیک beyond good &evil بود که یه عالمه خاطره قشنگ و خوب باهاش دارم 🥰
  14. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    ولی من مستر چیف رو به همه چی ترجیح دادم😎
  15. MEHDIMDI

    اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

    ماشاالله انرژی بچه های این نسل 😄 فکر کنم خود مایکروسافت هم انقدر تحلیل نمی‌کنه سیاست ها و پلن های ایندشو😁 هیچی فقط اومدم بگم سیزن دو سریال هیلو چه خوب شروع شده . مخصوصا قسمت اول سیزن دومش چه خفن شروع شد و فضا دارک بود 🥲
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or