Cannibal از همشون گنده تره. اژدهایان دیگه رو میخورده. از ورمیتور و بالریون و ویگار و کراکسیس هم گنده تره بوده.
مون دنسر و تساریون (2 ثانیه نشونش دادن) از همه کوچیک تر هستن.
تو کل داستان asoiaf
3 4 تا اژدها هستن که Wild Dragon هستن, یکیشون این Sheepstealer هست. وحشین و دست آموز نمیشن.
Cannibal و Grey Ghost
بقیه اژدهایان حرف گوش کنن هستن
احترامات من رو پذیرا باشید!
ساندترکهای چندتا بازی
Saros
FLAC
.zip/file"]saros-[F]
Diablo 4 Lord of Hatred
FLAC
.zip/file"]diablo-iv-lord-of-hatred-[F]
Resident Evil Requiem
Hi-Res
resident-evil-requiem-.zip/file
Ghost of Yotei Legends
Hi-Res
ghost-of-yotei-legends-[HR][HR].zip/file
من این ورژن آخری رو دانلود کردم و راحت نصب و اجرا شد.
الان تو چپتر 5 نمیدونم باگ زده یا مشکل دیگه ای هست؟ آسانسور باید Alyx رو تا پایین ببره ولی وسط راه متوقف میشه! کسی این مشکل رو داشته؟ تو یوتوب دیدم آسانسور تا پایین میره.
سری Resistance بازی های خیلی خوبین. هنوز دارمشون. بعضی وقتها میرم سراغشون. مخصوصا شماره 2 و 3
این سونی باید سری Resistance و Killzone 2 3 رو ریمستر کنه و بده رو PS5 و PC