خب همزمان دارم رویداد تری هاوس رو می بینم.
@Z-fan
منو میشناسی خودت هم پی سی دارم هم سوییچ2 :D
برا دایرکت:
اونیموشا 2 تقریبا عین دموی پی سیشه که رو 9060XT تجربه کردم! اصلا انتظار نداشتم همچین بهینگی ای.
درگون دوگما 2 رو دیگه اصلا انتظار نداشتم پورت بگیره!
استلار بلید که بسیار نکو:D است!
گیم...
مودم دست دوم خوبی بهت دادن. اما یه روتر وای فای 6 یا 7 بخر که پورت گیگ داشته باشه و بهشون بده برات نصبش کنن با این. همزمان اره باید بیان. فیوژن کردن و نصب کردنش یکمی دنگ و فنگ داره.
همه تون دارین اشتباه میکنین. مشکل نتفلیکس دو چیزه، یکی از عوامل دولت بایدن تو تیم مدیریتیشه این یک، دو مونوپولی ایجاد میشه تو سرویسا استریمینگ. هیچکدوم از این شرایطو پارامونت نداره و پارامونت هم رسما تصاحب خصمانه رو شروع کرد به ازای سی دلار در هر سهم به قیمت نهایی 108.4 میلیارد دلار.
با تشکر از امیر آکیبا. امروز بازی آف خورد و من خریدمش(باندل سه تا مورتال 10-11-1) و برا اولین بار رفتم10 بزنم. این کنترلا چین دیگه؟ یا خدا. یا باید خیلی دقیق باشی یا باید ترکیب درستو دریابی! چرا انقد وصل کردن کمبوها سخته؟
این باندلو امشب تو ریجن آرژانتین خریدم 10.5 دلار. یکی از بهترین کارهای ممکن بود که کردم! هرچند وقتی وارد بخش آموزشی 10 شدم میخواستم فحش بدم که چرا اینجوریه! به هر حال عالیه که سه بازی با قیمت مناسب اینجاست.
میتونی مثل من آداپتور انحصاری شو بخری یا این که یه دانگل بلوتوث درست حسابی بخری یا با کابل تایپ سی به USB وصلش کنی. همه شون اوکیه فقط یادت نره از برنامه اکسسوری ایکس باکس تو ویندوز دسته رو آپدیت کنی!
مبارکت باشه ایشالا حسابی باهاش عشق کنی