Recent content by hercule-poirot

  1. hercule-poirot

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    یه هفته ای از خرید PS5م میگذره. به نظرم اومد یه ریویو/ایمپرشن بنویسم. طراحی دستگاه: مشخصا اولین چیزی که با بیرون آوردن دستگاه مشخص می شه بزرگ بودنشه. با وصل کردن پایه، حجمی که دستگاه اشغال می کنه بیشتر از قبل هم میشه. من از طراحی 2 رنگ دستگاه خوشم اومده و رنگ بندی دستگاه به نظرم شیک و کاملا تو...
  2. hercule-poirot

    PlayStation, Xbox and The Wardrobe (pro discussion)

    یعنی چی مارک سرنی اینفینیتی کش رو به عنوان cache scrubber معرفی کرد؟ کش اسکرابر یا به طور کلی مموری اسکرابر یه سیستمی واس اینه که ارور هایی که به خاطر پرتو های الفا بر روی سلول های مموری ایجاد می شه رو با ECC checksum برطرف کنه. می تونی این مقاله که سال ۲۰۰۴ تو ژورنال IEEE Xplore چاپ شده رو...
  3. hercule-poirot

    PlayStation, Xbox and The Wardrobe (pro discussion)

    به طور کلی خرابی بر اثر اورهیت تو کنسول ها دیگه معنای نداره. همشون یه سیستم fail-safe دارن که وقتی دماشون به یه threshold خاصی میرسه به طور اتوماتیک خاموش می شن تا از آسیب به قطعات جلوگیری کنه. این آستانه fail-safe هم معمولا خیلی پایینتر از critical threshold واقعی چیپ تعیین می شه. این موضوع...
  4. hercule-poirot

    PlayStation, Xbox and The Wardrobe (pro discussion)

    طبق گفته های ریچارد به نظر می رسه سونی سعی داشته تا حد امکان با هزینه کم، پرفرمونس بیشتری بگیره. دیزاین کلی کنسول (جدا از استفاده فلز مایع و air intake ۲طرفه) به صورت conventional بوده و با توجه اینکه سیستم کولینگ قرار دمای بالایی رو هندل کنه و در عین حال صدای کمی داشته باشه، طراحیش این شکلی شده.
  5. hercule-poirot

    PlayStation, Xbox and The Wardrobe (pro discussion)

    ریچارد لدبتر از دیجیتال فاندری، ویدیو teardown Ps5 رو مورد بررسی قرار گرفته که نکات اصلیش اینان: - فن با قطر ۱۲۰ میلیمتر یک فن معموله ولی عمق ۴۵ میلیمتری دیزاین جدید و غیر معمولیه که بتونه از هر ۲ طرف هوا را به داخل کنسول بکشه. - از داکت های مخصوص تمیز کردن گرد و خاک تعریف کرده و اشاره کرده...
  6. hercule-poirot

    بنظر می‌رسد قسمت بعدی بازی The Outer Worlds در حال ساخت است

    آبسیدین ۳ تا تیم خلاق اصلی داره کریس پارکر که داره avowed رو می سازه. کین و بویارسکی که دارن رو پیش تولید TOW2 کار می کنن ساویر هم که قبلا گفته رو یه پروژه experimental جمع و جور کار می کنه. یه تیم خیلی کوچیک هم که رو grounded کار می کنه. حالا با توجه به اینکه مایکروسافت صاحب ip فالوت شده، و...
  7. hercule-poirot

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    مثل اینکه Dirt 5 هم سیو ها منتقل نمی شه. از بازی های TP تا الان Yakuza 7, Maneater و Dirt5 این قضیه رو اعلام کردن. باید منتظر بقیه دولوپر ها که قرار پچ نسل بعدی واس بازیشون بدن مثل CDPR, یوبی و بسزدا باشیم.
  8. hercule-poirot

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    همونطور که حدس زدم چیزی که شنیده در مورد ورژن های نسل بعدیه بازی هاس. یعنی بازی های که آپدیت نسل بعدی ‌می گیرن، و اونایی که کراس جن هستن‌. این بازی ها تو سیستم سونی ۲ sku مختلف شناخته می شن. باید ببینیم سونی شفاف سازی می کنه در این مورد.
  9. hercule-poirot

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    یه احتمال وجود داره اینه که بازی های که ورژن نسل بعدی می گیرن چون تو سیستم سونی یه sku جدا حساب می شن, سیو هاشون compatible نباشه. ولی اگه کلا بازی های BC رو Ps5 ، سیو ها کار نکنه خیلی بده...
  10. hercule-poirot

    شایعه اولین عکس‌ها از بازی Starfield لو رفت

    گفته شده بازی واقع گرایانه است تا حد زیادی. دوست دارم یه مقدار المان های micro management داشته باشه‌. احتمال می دم بازی تو E3 سال بعد مایکروسافت (ایونت اینترنتی) رونمایی کامل و پاییز همون سال عرضه شه.
  11. hercule-poirot

    Xbox Game Studios

    دستت درد نکنه مبین. این تعداد استودیو قدرتمند می تونن نسل خوبی رو واس کاربرای xbox و گیمپس تدارک ببینن.
  12. hercule-poirot

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    Lol جوش آوردن نداره باشه 17gbpsه من احتیاج به ترجمه ندارم خودم می خونم شما هم یاد بگیر قبل اینکه حمله کنی ببینی چی می گه طرف مقابلت.
  13. hercule-poirot

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    این 17GBPS پیک سرعت وقتی دیتا خاص بتونه ۱:۳ تقریبا فشرده سازی شه. همه دیتا به یه نسبت فشرده سازی نمی شن. اودل تکسچر رو اولا دولوپر باید پشتیبانی کنه. دوما وقتی تیپیکال دیتا رو فشرده می کنه با نسبت ۱:۲ یا سرعت io به 11GBPS می رسه. General compression که کراکن انجام می ده (به صورت دیفالت بدون...
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر