Recent content by esm nadaram

  1. esm nadaram

    Xbox Fable

    از اون خدا بی خبر بدتر، اون لعنتی هایی بودن که میگفتن آره ما این کارا رو کردیم که نوشته و رفتیم شهر
  2. esm nadaram

    Xbox Fable

    رسما خدا بود، عالی بود همه چیش، کاراکترها حتی اگه لبو دهنشون تکون نمیخورد باز هم بازی گاد لول بود
  3. esm nadaram

    God of War | LAUFEY

    کریتوس شبیه بنگی ها شده بود، خیلی لاغر شده بود صورتش
  4. esm nadaram

    Multi Platform Hollow Knight: Silksong

    قشنگ فلسفه بازی رو به گند کشیدی
  5. esm nadaram

    PlayStation Ghost of Yōtei

    اتفافا همین که آخرش پخته شد و تبدیل شد به اولین شینوبی خیلی باحال بود، از کسی که اینقدر عمو عمو می‌کرد آخرش تبدیل شد به قاتل عموش
  6. esm nadaram

    PlayStation Ghost of Yōtei

    والا اومدم بزارم همش باگ می‌خورد مالک :D
  7. esm nadaram

    PlayStation Ghost of Yōtei

    بازی تمام شد
  8. esm nadaram

    Multi Platform Clair Obscur: Expedition 33

    من یکی از کسایی بودم که از همون اول به این بازی ایمان قلبی داشتم،و واقعا هم دوسش داشتم یه گیم ناب بود که از تک تک لحظه هاش لذت بردم ولی....... یکم زیاد از حد حس میکنم داره توجه میگیره و همین توجه زیاد باعث به وجود اومدن یه سری هیتر در آینده میشه، اینطوری که این بازی داره پیش میره دیگه احتمالا...
  9. esm nadaram

    PlayStation Ghost of Yōtei

    منم کلا 60 فریم بازی رو برام یه جورایی آبکی میکنه، اصلا حس خوبی بهم نمیده. کنار اون حس بالا من وقتی بازی رو میزارم رو 60 همش حس میکنم یه چیزایی از گرافیک بازی رو دارم از دست میدم. مدام حس میکنم صحنه به این قشنگی میشه با 30 فریم خیلی قشنگ تر باشه و..... خلاصه انتخاب من 99 درصد مواقع همون...
  10. esm nadaram

    PlayStation Ghost of Yōtei

    یه سری چیزا هست فقط از پس دنیا ویدئو گیم بر میاد. اوایل بازیم و رفتم برای گرفتن یک bounty، رد طرف رو زدم و کشتمش، بعد از اون یکم ساکی خوردمو فاز مستی گرفتم. رفتم جلوتر و کمپ زدم، یه مردی اومد نشست کنارم و گفت منم دوست داشتم ساز یاد بگیرم ولی نشد، میشه یکم برام بنوازی؟ منم سازو بلند کردم و...
  11. esm nadaram

    Multi Platform Prince of Persia The Sands of Time Remake

    جایی گفته شده که تصویر in game هست؟! بعید میدونم in game باشه
  12. esm nadaram

    گزارش 25 سالگی PS2: آغاز محوریت داستان در دنیای گیم

    اینو تو تاپیک gta vi نوشتم ،هنوز که هنوزه ps2 برا من اوج تغییر نسل بود
  13. esm nadaram

    گزارش 25 سالگی PS2: آغاز محوریت داستان در دنیای گیم

    عالی بود احمد جان، دمت گرم، چه دورانی بود واقعا
  14. esm nadaram

    Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

    دوستان تو این مجمع دوستداران انیمه کسی هست که علاقه مند به سرمایه گذاری داخل شروع یه کار سودآور انیمه ای باشه تو بازار ایران؟! بیزینس پلن کار کاملا آماده است برای توضیح
  15. esm nadaram

    اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)

    خواستم قطار هایپ راه بندازم که راه نیافتاده رفت ته دره و فهمیدم این کاره نیستم :D
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or