در مورد Widow's Bay، نظر شما رو به صحبتهای آقامون گیرمو دلتورو جلب میکنم که گفته به نظرش میشه اون رو بهترین سریال استریمیِ این مدت دونست (از عبارت in a long time استفاده کرده که شاید حتی مفهومش «چند سال» باشه) و از نظر نحوه روایت، یکی از جذابترین چیزهایی هست که در ژانر وحشت دیده. :دی
۴،۵...