عجب بازی ای بود خیلی حال داد .گرافیک عالی کنترل روون شخصیت های دوست داشتنی البته کم تعداد بدون کوچکترین افت فریم و مشکلی البته با داستانی نسبتا ضعیف و سر راست.
بازی اولین بار که نمایش گیم پلی داشت من زیاد خوشم نیومد انگار داشتی دوز حل میکردی بعد که دموش اومد بازی کردم خوشم اومد و الان که نسخه...