ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
TV Center
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Origami 2008" data-source="post: 4496970" data-attributes="member: 112936"><p>[SPOILER="Killing S1 & Disagreement"]</p><p>البته اصلی ترین معیار نویسنده در ارائه یک اثر جنایی و معمایی (چه در رمان و چه در فیلم و سریال) گول زدن مخاطب است. این که ما چند بار در اپیزود های هرکول پوآرو گول خوردیم و چند بار در در طی همان سه قسمت و هیچ کس آن جا نبود آگاتا کریستی، در شک و شبهه بودیم که قاتل کی هست و حتی در مصداق بارز فیلم نه چندان منتقد دوست اما بیننده پسند mindhunter (نه سریال فینچر) کیلینگ قصد داره که فضای قتل ایجاد شده را در موقعیت های مخلتف برای ما به نمایش بگذاره. </p><p>مثلا وقتی هولدر به زیرزمین مخوف سر میزنه و لکه های خون روی پتو وتخت میبینه، بیننده احساس میکنه که حتما با قتل سریالی و دیوانه طرف هستیم. جلوتر میره یک سرنخ میاد و سرنخ دیگه رو نقض میکنه و همینطور ادامه پیدا میکنه که تنش را چند برابر می کند و ما هم دست به کار می شویم که لیست مظنونین را تو ذهنمون اضاف گنیم. این نکته قوت فیلم نامه سریال است که ما را جذب کرده و همچنین شما را و گرنه شاید از همان اول سریال را درآپ می کردید. گرچه به فصل دوم نرسیدید، اما آن پایانی که در انتظارش دارید، خیلی شبیه پایان اثر مهیج و خارق العاده درباره الی اصغر فرهادی است.[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Origami 2008, post: 4496970, member: 112936"] [SPOILER="Killing S1 & Disagreement"] البته اصلی ترین معیار نویسنده در ارائه یک اثر جنایی و معمایی (چه در رمان و چه در فیلم و سریال) گول زدن مخاطب است. این که ما چند بار در اپیزود های هرکول پوآرو گول خوردیم و چند بار در در طی همان سه قسمت و هیچ کس آن جا نبود آگاتا کریستی، در شک و شبهه بودیم که قاتل کی هست و حتی در مصداق بارز فیلم نه چندان منتقد دوست اما بیننده پسند mindhunter (نه سریال فینچر) کیلینگ قصد داره که فضای قتل ایجاد شده را در موقعیت های مخلتف برای ما به نمایش بگذاره. مثلا وقتی هولدر به زیرزمین مخوف سر میزنه و لکه های خون روی پتو وتخت میبینه، بیننده احساس میکنه که حتما با قتل سریالی و دیوانه طرف هستیم. جلوتر میره یک سرنخ میاد و سرنخ دیگه رو نقض میکنه و همینطور ادامه پیدا میکنه که تنش را چند برابر می کند و ما هم دست به کار می شویم که لیست مظنونین را تو ذهنمون اضاف گنیم. این نکته قوت فیلم نامه سریال است که ما را جذب کرده و همچنین شما را و گرنه شاید از همان اول سریال را درآپ می کردید. گرچه به فصل دوم نرسیدید، اما آن پایانی که در انتظارش دارید، خیلی شبیه پایان اثر مهیج و خارق العاده درباره الی اصغر فرهادی است.[/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
TV Center
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft