ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Total War: Rome II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="dragonborn1375" data-source="post: 2900726" data-attributes="member: 87713"><p>1-از نظر من این موضوع خیلی واقعی تر شده.چون تو واقعیت هم هر چی یه تمدنی قوی تر باشه امکاناتش برای ساخت ارتش بیشتره.و در ضمن در حالت عادی هم فکر نکنم هیچ ارتشی بدون ژنرال باشه.چه الان چه 2300 سال پیش.</p><p>2-اینم از نظر من طبیعیه.شما نسبت به جمعیت شهرت میتونی ساختمون بسازی.و درضمن اگه توجه کنید سیستم این بازی به صورت ایالتی هستش نه شهری.یعنی شما میتونی توی اون چند شهر که یه ایالتو تشکیل میدن ساخت و ساز کنی و تاثیراتش تو همه شهر های ایالت.در صورتی که توی روم 1 فقط یک شهر بود همه ی یه ایالت که این غیر طبیعی تر بود.</p><p>3-در مورد دایره قرمز فقط میتونم بگم که شما اگه بخوای حمله کنی که حمله میکنی اگرم نخوای میتونی در محدوده نزدیکشون باشی ومشکلی هم به وجود نمیاد.حالا من نمیدونم فایده اینکه مثلا برید در نزدیکشون چی میشه؟</p><p>در مورد حرکت نیرو ها هم که وقتی اینکارو میکنن.از نظر من به خاطر هوش مصنوعی خوب در این زمینه هستش.که ضعف هایی هم که بود اکثرا بعد آپدیت ها بر طرف شده.در ضمن شما میتونید با ایجنت ها سابوتیج کنید ارتششونو که حرکت نکنن.</p><p>4-خودتون هم جواب خودتونو دادید.وقتی میگید هزینه نگه داری ایجنت حذف شده در عوض هزینه کارها رو جدا میگیره.که اینطوری از نظر من طبیعی تره.چون به هر حال ایجنت ها در حقیقت مزدور بودن نیروی دولتی که نبودن و هر کاری که میخواستن انجام بدن مشکل تر بوده پول بیشتری هم میگرفتن.</p><p>5-در این مورد باهاتون موافقم.حذف دیپلمات کار مسخره ای بوده.و بازیو با این کار غیرواقعی کردن</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dragonborn1375, post: 2900726, member: 87713"] 1-از نظر من این موضوع خیلی واقعی تر شده.چون تو واقعیت هم هر چی یه تمدنی قوی تر باشه امکاناتش برای ساخت ارتش بیشتره.و در ضمن در حالت عادی هم فکر نکنم هیچ ارتشی بدون ژنرال باشه.چه الان چه 2300 سال پیش. 2-اینم از نظر من طبیعیه.شما نسبت به جمعیت شهرت میتونی ساختمون بسازی.و درضمن اگه توجه کنید سیستم این بازی به صورت ایالتی هستش نه شهری.یعنی شما میتونی توی اون چند شهر که یه ایالتو تشکیل میدن ساخت و ساز کنی و تاثیراتش تو همه شهر های ایالت.در صورتی که توی روم 1 فقط یک شهر بود همه ی یه ایالت که این غیر طبیعی تر بود. 3-در مورد دایره قرمز فقط میتونم بگم که شما اگه بخوای حمله کنی که حمله میکنی اگرم نخوای میتونی در محدوده نزدیکشون باشی ومشکلی هم به وجود نمیاد.حالا من نمیدونم فایده اینکه مثلا برید در نزدیکشون چی میشه؟ در مورد حرکت نیرو ها هم که وقتی اینکارو میکنن.از نظر من به خاطر هوش مصنوعی خوب در این زمینه هستش.که ضعف هایی هم که بود اکثرا بعد آپدیت ها بر طرف شده.در ضمن شما میتونید با ایجنت ها سابوتیج کنید ارتششونو که حرکت نکنن. 4-خودتون هم جواب خودتونو دادید.وقتی میگید هزینه نگه داری ایجنت حذف شده در عوض هزینه کارها رو جدا میگیره.که اینطوری از نظر من طبیعی تره.چون به هر حال ایجنت ها در حقیقت مزدور بودن نیروی دولتی که نبودن و هر کاری که میخواستن انجام بدن مشکل تر بوده پول بیشتری هم میگرفتن. 5-در این مورد باهاتون موافقم.حذف دیپلمات کار مسخره ای بوده.و بازیو با این کار غیرواقعی کردن [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Total War: Rome II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft