ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Evil Within 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ALBERT W3SKER" data-source="post: 4263088" data-attributes="member: 127939"><p>سه تا تریلر از بازی اومده.یک تریلر که نزدیک به دو دقیقه هست مربوط به گیم پلی بازی هست.برید ببینید.تا زمانی که خودت نبینی فایده نداره.تو صفحه اول یکی از دوستان گذاشته.حتما ببینید.چیز خاصی نداره که اسپویل شهاما گرافیک بازی یک گرافیک نسل هشتمی در سطح مطلوب هست.</p><p></p><p>ان دوستانی که میگن گرافیک خفن نیست احتمالا با عناوین ناتی داگ یا سانتا مقایسه میکنند.خب ناتی داگ از نظر گرافیک یک سر گردن بالاتر از بقیه هست و کلا فازشون از نظر گرافیکی با بقیه جداست.</p><p></p><p>بله میکامی همون کسی بود که سلطان گرافیک و انیمیشن در زمان حضورش تو کپکام بود.اما باید قبول کرد ما با یک استدیو جوان سرکار داریم و زمان میبره تا میکامی از برخی جهات ناتی داگ بشه.</p><p></p><p>من بیشتر از همه نگران گرافیک بودم.به همین خاطر با یکی از دوستان که تخصص تو زمینه گرافیک دارن صحبت کردم.ایشون گرافیک بازی را مطلوب دانستند و به من هم گفتند همین که گرافیک مشکل خاصی نداره کافیه و ایشون هم چیزی بیشر از این نمیخوان.</p><p></p><p>اما یک نکته بسیار مهم تر هست که من باید بگم.فلسفه داستان سرایی میکامی همیشه روایت داستان از طریق کات سین های سینمایی عظیم + فایل های داخل بازی بوده است.</p><p></p><p>من یک مقاله ترجمه ای راجع به پیش از وقایع رزیدنت اویل داشتم.تو هیچ کدام از نسخه های رزیدنت ما پیش از وقایع را به صورت کات سین نمیبینیم و این پیش زمینه عظیم را تو فایل ها میخونیم.</p><p></p><p>مشکل استوری تلینگ(روایت داستان) بازی دقیقا همین جا بود.میکامی بیشتر نکات مهم داستان بازی را در دل فایل ها قرار داده بود و این برای کسانی که عادت دارند(من جمله منتقدان) جلو برند و میان پرده ببینند و داستان را بفهمند ازاردهنده بود.</p><p></p><p>در واقع میکامی ان تعادلی که تو روایت داستان از طریق کات سین + فایل داشت را نادیده گرفته بود و کفه ی ترازو به سمت فایل و دفترچه سنگینی میکرد.این بود که بازی نمرات ضد و نقیضی گرفت.البته داستان بازی و کلیتش به قول یکی از دوستان کولاک و پر مغز بود ، اما این روایت داستان کار دست داستان داد.</p><p></p><p>صحب من این هست که مشکل استوری تلینگ به مراتب بزرگتر از ضعف بازی در زمینه گرافیک تکنیکی بود.حالا این مشکل برطرف شده است.گرافیک بازی هم در سطح خوبی هست.</p><p></p><p>ولی جدای از این ها عناصر ترس روانشناختی بازی با روح و روان بازی میکنه.امیدوارم بازی یک شاهکار بی بدیل تو ترس روانشناختی باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ALBERT W3SKER, post: 4263088, member: 127939"] سه تا تریلر از بازی اومده.یک تریلر که نزدیک به دو دقیقه هست مربوط به گیم پلی بازی هست.برید ببینید.تا زمانی که خودت نبینی فایده نداره.تو صفحه اول یکی از دوستان گذاشته.حتما ببینید.چیز خاصی نداره که اسپویل شهاما گرافیک بازی یک گرافیک نسل هشتمی در سطح مطلوب هست. ان دوستانی که میگن گرافیک خفن نیست احتمالا با عناوین ناتی داگ یا سانتا مقایسه میکنند.خب ناتی داگ از نظر گرافیک یک سر گردن بالاتر از بقیه هست و کلا فازشون از نظر گرافیکی با بقیه جداست. بله میکامی همون کسی بود که سلطان گرافیک و انیمیشن در زمان حضورش تو کپکام بود.اما باید قبول کرد ما با یک استدیو جوان سرکار داریم و زمان میبره تا میکامی از برخی جهات ناتی داگ بشه. من بیشتر از همه نگران گرافیک بودم.به همین خاطر با یکی از دوستان که تخصص تو زمینه گرافیک دارن صحبت کردم.ایشون گرافیک بازی را مطلوب دانستند و به من هم گفتند همین که گرافیک مشکل خاصی نداره کافیه و ایشون هم چیزی بیشر از این نمیخوان. اما یک نکته بسیار مهم تر هست که من باید بگم.فلسفه داستان سرایی میکامی همیشه روایت داستان از طریق کات سین های سینمایی عظیم + فایل های داخل بازی بوده است. من یک مقاله ترجمه ای راجع به پیش از وقایع رزیدنت اویل داشتم.تو هیچ کدام از نسخه های رزیدنت ما پیش از وقایع را به صورت کات سین نمیبینیم و این پیش زمینه عظیم را تو فایل ها میخونیم. مشکل استوری تلینگ(روایت داستان) بازی دقیقا همین جا بود.میکامی بیشتر نکات مهم داستان بازی را در دل فایل ها قرار داده بود و این برای کسانی که عادت دارند(من جمله منتقدان) جلو برند و میان پرده ببینند و داستان را بفهمند ازاردهنده بود. در واقع میکامی ان تعادلی که تو روایت داستان از طریق کات سین + فایل داشت را نادیده گرفته بود و کفه ی ترازو به سمت فایل و دفترچه سنگینی میکرد.این بود که بازی نمرات ضد و نقیضی گرفت.البته داستان بازی و کلیتش به قول یکی از دوستان کولاک و پر مغز بود ، اما این روایت داستان کار دست داستان داد. صحب من این هست که مشکل استوری تلینگ به مراتب بزرگتر از ضعف بازی در زمینه گرافیک تکنیکی بود.حالا این مشکل برطرف شده است.گرافیک بازی هم در سطح خوبی هست. ولی جدای از این ها عناصر ترس روانشناختی بازی با روح و روان بازی میکنه.امیدوارم بازی یک شاهکار بی بدیل تو ترس روانشناختی باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Evil Within 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft