ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="KITO" data-source="post: 1351303" data-attributes="member: 41140"><p>مواردی کوتاه از اسکایریم ( اینها اطلاعات جدیدی در مورد بازی نیستند ولی چون کسی چندان در موردش نگفته و تاپیک هم داره خاک میخوره ... دیگه ) :</p><p></p><p></p><p>» NPC هایی از نوع کودک وجود خواهند داشت ( در آبلیوین و موروویند این قابلیت با نصب اضافه (Mod ) به بازی اضافه میشد ولی در خود بازی این مورد وجود نداشت . این موضوع بر اساس مادهای ذکر شده وارد فالوت شد و سپس اسکایریم از آن بهره خواهد گرفت )</p><p></p><p>» قابلیت دویدن ( Sprint ) به بازی اضافه شده است که در ازای استفاده از Stamina میتوان با سرعت بیشتری حرکت کرد .</p><p></p><p>» داستان پویا ( Radiant Story ) : بسیاری از ماموریت*های بازی توسط بتثدا طراحی شده*است ، اما سیستم داستان پویا کمک میکند ماموریت*های جانبی به صورت تصادفی و وابسته به بازیکن باشد تا در نهایت امکان پویا و بر اساس واکنش*ها باشد . با وجود سیل عظیمی از ماموریت*های ساده ، ماموریت*ها بر اساس نوع کاراکتر و جایی که قرار دارد و کارهایی که در گذشته انجام داده است و آنچه که اکنون در حال انجام آن است تغییر میکنند . سیستم داستان پویا همچنین غارها و معدنهایی که شما قبلا آن را دیده*اید را ثبت میکند و بر اساس شرایط ماموریت مثلا فردی که دزدیده شده در مکانی قرار داده میشود که شما قبلا آنرا ندیده باشید و با از دشمنان جدید . اسکایریم همچنین از دوستی یا دشمنی شما استفاده میکند تا ماموریت*های جدید به وجود آورد . کار کوچکی برای مزرعه*داری انجام دهید و این ممکن است شما را به سمت ماموریت بزرگتری هدایت کند . بعضی از NPCها در مقاطعی خاص با شما همراه میشوند تا به شما کمک کنند .</p><p></p><p>» موی صورت برای بازیکن و مردم عادی . در تمام بازی*های سری Elder Scrolls تمامی اشخاص بدون موی صورت بوده*اند ( البته در قسمت ساخت قیافه بازیکن تنظیماتی برای سیاه و یا رنگی کردن قسمت صورت وجود داشت ) که در این بازی همچون فالوت بازیکن میتواند کاراکتری با ریش و سبیل داشته باشد .</p><p></p><p>» دویدن برعکس از سرعت شما کم میکند . در آبلیوین و موروویند هنگامی که با دشمنی روبرو میشدید میتنوانستید رو به سمت دشمن خود به او تیر یا ضربه بزنید و همچنین فرار کنید ! که این موضوع در اسکایریم برطرف شده است .</p><p></p><p>» 10 نژاد قابل بازی ( در حدود 20 نژاد در بازی وجود خواهد داشت )</p><p></p><p>» سیستم طراحی کاراکتر جدید باعث میشود که بتوانید برای کاراکتر خود ریش گذاشته و یا تغییراتی در فیزیک بدن او قرار دهید .</p><p></p><p>» قیافه*های دشمن*های سطح بالا ( Leveled Enemy ) به صورت تصادفی ایجاد میشود .</p><p></p><p>» سیستم Fast-Travel در این بازی هم وجود خواهد داشت ( این سیستم از آبلیوین وارد خانواده بزرگ TESها شد )</p><p></p><p>» هر نژاد یک زره مخصوص خود خواهد داشت .</p><p></p><p>» داستان اصلی بازی تقریبا 20 ساعت به طول خواهد انجامید و صدها ساعت در سرزمین سرمازده اسکایریم گشت و گذار و ماموریت*های جانبی .</p><p></p><p>» سیستم خواندن کتاب از حالت 2بعدی ثابت به حالت سه بعدی و پویا تبدیل شده*است .</p><p></p><p>» این بازی همچون سایر Elder Scroll ها حالب چند نفره نخواهد داشت .</p><p></p><p>» بعد از پایان ماموریت اصلی بازی میتوان به بازی ادامه داد .</p><p></p><p>» همچون آبلیوین شما میتوانید خانه بخرید ولی اینجا میتوانید اختیارات بیشتری در مورد خانه خود داشته همچون اینکه در آن آتش بیافروزید .</p><p></p><p>» همچون سایر نسخه*های بازی و بدلیل کاملا باز بودن بازی کسانی که مربوط به ماموریت اصلی بازی باشند هنگام آسیب دیدن با حالت عدم هشیاری میروند ( unconscious ) .</p><p></p><p>» در این بازی شما میتواند همراه برای خود داشته باشید و یا اجیر کنید تا در ازای پول برای شما کار انجام دهد ( بجنگد ) .</p><p></p><p>» High Hrothgar WILL include 7000 steps.</p><p></p><p>» فرقه ( گروه ) ها هنوز وجود دارند ... چند تایی از آبلیوین مادنه*اند و چند تایی هم اضافه شده*اند و خوشبختانه انجمن برادری تاریک ( Dark Brotherhood ) هنوز وجود دارد .</p><p></p><p>» انواع متفاوتی از اژدها وجود خواهد داشت ( همجون بازی عصر اژدها )</p><p></p><p>» در بازی شما قابلیت سوار شدن بر اژدها را نخواهید داشت . ( مادی به اسم Akatosh Mounts برای آبلیوین وجود دارد که میتوانستید سوار اژدها شوید )</p><p></p><p>» همانند آبلیوین و موروویند میتوان اسلحه*ها را سمی کرد و آسیب بیشتری به دشمن وارد کرد.</p><p></p><p>» میخانه*ها ( Tavern ) نقش مهمی در به دست آوردن اطلاعات ایفا میکنند ، شایعه*ها و حرفهای مردم شهری که بعد از کار به آنجا میروند . شما میتوانید با گوش دادن به حرفهای مردم چیزهایی در مورد شهر یا حتی اسکایریم بفهمید . طبیعی*تر از قبل .</p><p></p><p>» کسانی که ماموریت میدهند افراد خاص و یکسانی برای همه نیستند . مثلا اگر ماموریتی را از کسی باید میگرفتید که او را در جایی دیگر کشته*اید ، خواهر او آن ماموریت را به شما میدهد .</p><p></p><p>» خارج از دنیای بی*پایان ماموریتها شما میتوانید به چوب*بری ، آهنگری و معدن*کاوی بپردازید .</p><p></p><p>» نیرنروتها هنوز هم هستن و باز هم به دنبال نیرنروت دریاچه را باید گشت ... شاید در آن بالادست نیرنروتی درآمده باشد ..</p><p></p><p>» همچون قبل اسب وجود دارد .</p><p></p><p>=======================================</p><p></p><p>بعضی از اینا حدسهایی هستن .... خیلی*ها تایید شده .... و بعضی*ها هم که از قبل بودن ....</p><p></p><p>من در مورد این سیستم Radiant Story چیزی نفهمیدم ... کسی فهمیده به منم بگه ( تو همین تاپیک لطفا ) ...</p><p></p><p>این متن قسمتی ترجمه و قسمتی تالیف و بخشی هم کار خودمه ... استفاده ازش هم آزاده ( البته فکر نکنم بدرد کسی بخوره ) ....</p><p></p><p>======================================</p><p></p><p>اگه کسی Infernal City رو خونده به من اطلاع بده ( پروف یا پ.خ ) ...</p><p></p><p>======================================</p><p></p><p>Blessing of Julianus Upon ya ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KITO, post: 1351303, member: 41140"] مواردی کوتاه از اسکایریم ( اینها اطلاعات جدیدی در مورد بازی نیستند ولی چون کسی چندان در موردش نگفته و تاپیک هم داره خاک میخوره ... دیگه ) : » NPC هایی از نوع کودک وجود خواهند داشت ( در آبلیوین و موروویند این قابلیت با نصب اضافه (Mod ) به بازی اضافه میشد ولی در خود بازی این مورد وجود نداشت . این موضوع بر اساس مادهای ذکر شده وارد فالوت شد و سپس اسکایریم از آن بهره خواهد گرفت ) » قابلیت دویدن ( Sprint ) به بازی اضافه شده است که در ازای استفاده از Stamina میتوان با سرعت بیشتری حرکت کرد . » داستان پویا ( Radiant Story ) : بسیاری از ماموریت*های بازی توسط بتثدا طراحی شده*است ، اما سیستم داستان پویا کمک میکند ماموریت*های جانبی به صورت تصادفی و وابسته به بازیکن باشد تا در نهایت امکان پویا و بر اساس واکنش*ها باشد . با وجود سیل عظیمی از ماموریت*های ساده ، ماموریت*ها بر اساس نوع کاراکتر و جایی که قرار دارد و کارهایی که در گذشته انجام داده است و آنچه که اکنون در حال انجام آن است تغییر میکنند . سیستم داستان پویا همچنین غارها و معدنهایی که شما قبلا آن را دیده*اید را ثبت میکند و بر اساس شرایط ماموریت مثلا فردی که دزدیده شده در مکانی قرار داده میشود که شما قبلا آنرا ندیده باشید و با از دشمنان جدید . اسکایریم همچنین از دوستی یا دشمنی شما استفاده میکند تا ماموریت*های جدید به وجود آورد . کار کوچکی برای مزرعه*داری انجام دهید و این ممکن است شما را به سمت ماموریت بزرگتری هدایت کند . بعضی از NPCها در مقاطعی خاص با شما همراه میشوند تا به شما کمک کنند . » موی صورت برای بازیکن و مردم عادی . در تمام بازی*های سری Elder Scrolls تمامی اشخاص بدون موی صورت بوده*اند ( البته در قسمت ساخت قیافه بازیکن تنظیماتی برای سیاه و یا رنگی کردن قسمت صورت وجود داشت ) که در این بازی همچون فالوت بازیکن میتواند کاراکتری با ریش و سبیل داشته باشد . » دویدن برعکس از سرعت شما کم میکند . در آبلیوین و موروویند هنگامی که با دشمنی روبرو میشدید میتنوانستید رو به سمت دشمن خود به او تیر یا ضربه بزنید و همچنین فرار کنید ! که این موضوع در اسکایریم برطرف شده است . » 10 نژاد قابل بازی ( در حدود 20 نژاد در بازی وجود خواهد داشت ) » سیستم طراحی کاراکتر جدید باعث میشود که بتوانید برای کاراکتر خود ریش گذاشته و یا تغییراتی در فیزیک بدن او قرار دهید . » قیافه*های دشمن*های سطح بالا ( Leveled Enemy ) به صورت تصادفی ایجاد میشود . » سیستم Fast-Travel در این بازی هم وجود خواهد داشت ( این سیستم از آبلیوین وارد خانواده بزرگ TESها شد ) » هر نژاد یک زره مخصوص خود خواهد داشت . » داستان اصلی بازی تقریبا 20 ساعت به طول خواهد انجامید و صدها ساعت در سرزمین سرمازده اسکایریم گشت و گذار و ماموریت*های جانبی . » سیستم خواندن کتاب از حالت 2بعدی ثابت به حالت سه بعدی و پویا تبدیل شده*است . » این بازی همچون سایر Elder Scroll ها حالب چند نفره نخواهد داشت . » بعد از پایان ماموریت اصلی بازی میتوان به بازی ادامه داد . » همچون آبلیوین شما میتوانید خانه بخرید ولی اینجا میتوانید اختیارات بیشتری در مورد خانه خود داشته همچون اینکه در آن آتش بیافروزید . » همچون سایر نسخه*های بازی و بدلیل کاملا باز بودن بازی کسانی که مربوط به ماموریت اصلی بازی باشند هنگام آسیب دیدن با حالت عدم هشیاری میروند ( unconscious ) . » در این بازی شما میتواند همراه برای خود داشته باشید و یا اجیر کنید تا در ازای پول برای شما کار انجام دهد ( بجنگد ) . » High Hrothgar WILL include 7000 steps. » فرقه ( گروه ) ها هنوز وجود دارند ... چند تایی از آبلیوین مادنه*اند و چند تایی هم اضافه شده*اند و خوشبختانه انجمن برادری تاریک ( Dark Brotherhood ) هنوز وجود دارد . » انواع متفاوتی از اژدها وجود خواهد داشت ( همجون بازی عصر اژدها ) » در بازی شما قابلیت سوار شدن بر اژدها را نخواهید داشت . ( مادی به اسم Akatosh Mounts برای آبلیوین وجود دارد که میتوانستید سوار اژدها شوید ) » همانند آبلیوین و موروویند میتوان اسلحه*ها را سمی کرد و آسیب بیشتری به دشمن وارد کرد. » میخانه*ها ( Tavern ) نقش مهمی در به دست آوردن اطلاعات ایفا میکنند ، شایعه*ها و حرفهای مردم شهری که بعد از کار به آنجا میروند . شما میتوانید با گوش دادن به حرفهای مردم چیزهایی در مورد شهر یا حتی اسکایریم بفهمید . طبیعی*تر از قبل . » کسانی که ماموریت میدهند افراد خاص و یکسانی برای همه نیستند . مثلا اگر ماموریتی را از کسی باید میگرفتید که او را در جایی دیگر کشته*اید ، خواهر او آن ماموریت را به شما میدهد . » خارج از دنیای بی*پایان ماموریتها شما میتوانید به چوب*بری ، آهنگری و معدن*کاوی بپردازید . » نیرنروتها هنوز هم هستن و باز هم به دنبال نیرنروت دریاچه را باید گشت ... شاید در آن بالادست نیرنروتی درآمده باشد .. » همچون قبل اسب وجود دارد . ======================================= بعضی از اینا حدسهایی هستن .... خیلی*ها تایید شده .... و بعضی*ها هم که از قبل بودن .... من در مورد این سیستم Radiant Story چیزی نفهمیدم ... کسی فهمیده به منم بگه ( تو همین تاپیک لطفا ) ... این متن قسمتی ترجمه و قسمتی تالیف و بخشی هم کار خودمه ... استفاده ازش هم آزاده ( البته فکر نکنم بدرد کسی بخوره ) .... ====================================== اگه کسی Infernal City رو خونده به من اطلاع بده ( پروف یا پ.خ ) ... ====================================== Blessing of Julianus Upon ya ... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft