ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
STARFIELD
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Musician" data-source="post: 5314662" data-attributes="member: 5072"><p>من خودم مخالف این هستم که استدیوهای بازیسازی هجوم بیارن به سمت یک انجین و بهتره تا جایی که میتونن رو انجین خودشون کار کنن که نمونه اخیرش هم پتانسیل بسیار بالای NorthLight انجین هست که پیشرفت بسیار چشم گیری در همه زمینه ها داشته و بهترین گزینه موجود برای رفع نیاز بازیهای رمدی هست. از طرف دیگه UNREAL ENGINE طی چند ساله به صورت رسمی تبدیل شده به Industry standard و همین تعریف به معنای این هست که Epic Games به عنوان دپارتمان یا کمپانی مادر در زمینه گرافیکی موظف هست نیازهای تمامی دولوپرها که با این انجین کار میکنن برطرف کنه و همین پشتیبانی قوی باعث میشه روز به روز طیف وسیعی از بهبودهارو شاهد باشیم در صورتی که اگه یک انجینی به قول معروف in-house توسط خود استدویی ساخته شده باشه با ترک غیر منتظره چندیدن مهندس ارشد یا برنامه نویس کلی از پروسه بازیسازی ضربه شدید میخوره و به دلیل مشکلات تکنیکی خیلی از محتویات یا حذف میشن یا به تاخیر میفتن تا راه حل مجددی براش پیدا کنن.</p><p></p><p>در رابطه با آنریل انجین 4 هم با توجه به مشکلات استاتر به نظرم اول و آخرش این به توانایی دولوپر ها برمیگرده که به چه صورت این مشکلات رو برطرف کنن، به عنوان مثال Gears 5 که best case scenario هست یک بازی open world که اکت سوم vasgar نقشه ای معادل 7km x 5km در مقابل با 7.7km x 7.4km Oblivion داره و بدون ذره ای استاتر اجرا میشه، دلیل اصلی که من دارم به اینا اشاره میکنم این هست که آیا تکنولوژی یا موتور گرافیکی زمانی که bethesda شروع به ساخت starfield کرد وجود داشت تا بتونه به صورت یکپارچه یا seamless تمامی سیارات و اتفاقاتی که مابین میفته به صورت منطقه ای یا کلی پردازش کنه؟، جواب قطعا نه ولی به دلیل بلند پروازانه بودن ایده های که این استدیو داشت تا جایی که تونست موتورشون برای نزدیک کردن به اون تجربه که تو ذهن داشتن بهبود دادن حتی با همین انجین که قبلتر هم گفتم بعضی تکنیکهای استفاده شده منسوخ شده ولی به خودشون جسارت به خرج دادن که چنین بازی بسازن. حتی آنریل انجین 4 یا 5 تکنولوژی و فیچری seamless که همه دوست داشتن داخل starfield ببین رو 3 سال پیش معرفی کرد که در عمل هم هیچ بازی هنوز استفاده نکرده ، یا star citizen که نسخه به شدت مادفیای CryEngine استفاده میکنه و بعد از 600 میلیون دلار هزینه و گذشت این همه سال ( خودم این بازی دوست دارم ) 60% کارایی که استارفیلد انجام میده نداره ، یا 2 beyond good & evil که حتی با بلند پروازانه بودن ایده های که داشتن هنوز به ثمره نرسید، چون تکنولوژی که داشتن جوابگو نبوده، در کل بعضی چیزها وابسته به زمان و پختگی یک سری تکنولوژی ها هست و ممکن در سالیان بعد به جای open world بازیهای open universe یکپارچه داشته باشیم.</p><p>...</p><p></p><p>بعضی قسمت های بازی و دیزاین ها برای من یاد آور فیلم space oddyssey هست.</p><p></p><p>[ATTACH]307521[/ATTACH][ATTACH]307523[/ATTACH][ATTACH]307524[/ATTACH][ATTACH]307528[/ATTACH]</p><p></p><p>Starfield</p><p>[ATTACH]307529[/ATTACH][ATTACH]307530[/ATTACH][ATTACH]307531[/ATTACH][ATTACH]307532[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p>یه چند تا عکس هم از neon گرفتم که به نظرم لایتینگ و اتمسفر داخلش عالی کار شده و کلیت ساختار خیابون اصلی و کوچه هاش تقریبا منو یاد Golem city تو deus ex mankind divided انداخت.</p><p></p><p>[SPOILER][ATTACH]307535[/ATTACH][ATTACH]307536[/ATTACH][ATTACH]307537[/ATTACH][ATTACH]307538[/ATTACH][ATTACH]307539[/ATTACH][/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Musician, post: 5314662, member: 5072"] من خودم مخالف این هستم که استدیوهای بازیسازی هجوم بیارن به سمت یک انجین و بهتره تا جایی که میتونن رو انجین خودشون کار کنن که نمونه اخیرش هم پتانسیل بسیار بالای NorthLight انجین هست که پیشرفت بسیار چشم گیری در همه زمینه ها داشته و بهترین گزینه موجود برای رفع نیاز بازیهای رمدی هست. از طرف دیگه UNREAL ENGINE طی چند ساله به صورت رسمی تبدیل شده به Industry standard و همین تعریف به معنای این هست که Epic Games به عنوان دپارتمان یا کمپانی مادر در زمینه گرافیکی موظف هست نیازهای تمامی دولوپرها که با این انجین کار میکنن برطرف کنه و همین پشتیبانی قوی باعث میشه روز به روز طیف وسیعی از بهبودهارو شاهد باشیم در صورتی که اگه یک انجینی به قول معروف in-house توسط خود استدویی ساخته شده باشه با ترک غیر منتظره چندیدن مهندس ارشد یا برنامه نویس کلی از پروسه بازیسازی ضربه شدید میخوره و به دلیل مشکلات تکنیکی خیلی از محتویات یا حذف میشن یا به تاخیر میفتن تا راه حل مجددی براش پیدا کنن. در رابطه با آنریل انجین 4 هم با توجه به مشکلات استاتر به نظرم اول و آخرش این به توانایی دولوپر ها برمیگرده که به چه صورت این مشکلات رو برطرف کنن، به عنوان مثال Gears 5 که best case scenario هست یک بازی open world که اکت سوم vasgar نقشه ای معادل 7km x 5km در مقابل با 7.7km x 7.4km Oblivion داره و بدون ذره ای استاتر اجرا میشه، دلیل اصلی که من دارم به اینا اشاره میکنم این هست که آیا تکنولوژی یا موتور گرافیکی زمانی که bethesda شروع به ساخت starfield کرد وجود داشت تا بتونه به صورت یکپارچه یا seamless تمامی سیارات و اتفاقاتی که مابین میفته به صورت منطقه ای یا کلی پردازش کنه؟، جواب قطعا نه ولی به دلیل بلند پروازانه بودن ایده های که این استدیو داشت تا جایی که تونست موتورشون برای نزدیک کردن به اون تجربه که تو ذهن داشتن بهبود دادن حتی با همین انجین که قبلتر هم گفتم بعضی تکنیکهای استفاده شده منسوخ شده ولی به خودشون جسارت به خرج دادن که چنین بازی بسازن. حتی آنریل انجین 4 یا 5 تکنولوژی و فیچری seamless که همه دوست داشتن داخل starfield ببین رو 3 سال پیش معرفی کرد که در عمل هم هیچ بازی هنوز استفاده نکرده ، یا star citizen که نسخه به شدت مادفیای CryEngine استفاده میکنه و بعد از 600 میلیون دلار هزینه و گذشت این همه سال ( خودم این بازی دوست دارم ) 60% کارایی که استارفیلد انجام میده نداره ، یا 2 beyond good & evil که حتی با بلند پروازانه بودن ایده های که داشتن هنوز به ثمره نرسید، چون تکنولوژی که داشتن جوابگو نبوده، در کل بعضی چیزها وابسته به زمان و پختگی یک سری تکنولوژی ها هست و ممکن در سالیان بعد به جای open world بازیهای open universe یکپارچه داشته باشیم. ... بعضی قسمت های بازی و دیزاین ها برای من یاد آور فیلم space oddyssey هست. [ATTACH alt="225325_1330069.jpg.1500x708_q95_crop-smart_upscale.jpg"]307521[/ATTACH][ATTACH alt="rawImage.jpg"]307523[/ATTACH][ATTACH alt="2001-A-Space-Odyssey-1.15.23-Pod-Interior-1340x602.jpg"]307524[/ATTACH][ATTACH]307528[/ATTACH] Starfield [ATTACH]307529[/ATTACH][ATTACH]307530[/ATTACH][ATTACH]307531[/ATTACH][ATTACH]307532[/ATTACH] یه چند تا عکس هم از neon گرفتم که به نظرم لایتینگ و اتمسفر داخلش عالی کار شده و کلیت ساختار خیابون اصلی و کوچه هاش تقریبا منو یاد Golem city تو deus ex mankind divided انداخت. [SPOILER][ATTACH]307535[/ATTACH][ATTACH]307536[/ATTACH][ATTACH]307537[/ATTACH][ATTACH]307538[/ATTACH][ATTACH]307539[/ATTACH][/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
STARFIELD
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft