ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Spencer: سعی ما بر بازیابی اعتماد است نه شکست Sony
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Terova" data-source="post: 3888962" data-attributes="member: 15278"><p>این که PS4 بیشتر فروخته به خاطر شق القمر کردن سونی نیست و همش بر میگرده به اشتباهات ماکروسافت وگرنه شما نگاه کنید تقریبا هیچ نوآوری به غیر از بالا رفتن سخت افزار تو PS4 نسبت به PS3 نمیبیند حتی این سخت افزار رو خیلی ها ضعیف قلمداد میکنن و اون رو در حد یک PC معمولی میدونن حتی سونی تو بازی های انحصاری هم اول نسل مشکل داشت</p><p>ماکرو سافت سه تا اشتباه عمده کرد که سونی توانست از این اشتباهات مثل نردبان استفاده کنه و خودشو بکشه بالا در حالای که اگر این اشتباهات نبود عمرا سونی میتونست ماکرو رو اینجوری جا بگذاره اشتباه اول ماکرو بحث همیشه آنلاینش بود که هنوز بعد دو سال هم خیلی ها به خاطر اینکه فکر میکنن وان همیشه باید آنلاین باشه میرن PS4 میخرن اشتباه دوم قیمت بیشتر بود که خیلی ها توان خرید وان رو نداشتن مثل من که چون وان 2.200 بود و پول نداشتم مجبور شدم PS4 رو 1.400 بخرم اشتباه سوم استفاده از ESRAM وسخت افزار غیر معمول و سختی بودی که باعث شده بازی سازها رو به زحمت بندازه و اختلاف گرافیکی پیش بیاد اول نسل ماکرو کلی روی ESRAM هزینه کرد و وقت گذاشت ولی خیلی راحت میتونست مثل سونی بجای رم DDR3 رم GDDR5 رو سفارش بده و این مشکلات پیش نمی اومد</p><p>در کل این اشتباهات بیشتر به نفع فن ها وان شد چون هم قیمت اومد پایین هم بازی های انحصاری بیشتری گیرشون اومد هم تخفیفات بیشتر و کلا باعث شد ماکرو توجه خیلی بیشتری به فن ها داشته باشه</p><p></p><p>=======</p><p></p><p>در مورد رسیدن PS3 به 360 هم که دوستان اشاره کردن حقیقتش این بود که سه تا مسئله دخیلی بود که دو تاش خیلی مهم بود و گرنه اون اختلاف حفظ میشد یکی اینکه تقریبا تمامی 360 های دو سال اولی که فروش رفتن همه سه چراغ شدن و سوختن و خیلی ها رفتن سمت PS3 و اعتماد از ماکرو سلب شد دوم اینکه به گفته بعضی تحلیل گران و حتی مدیران سونی خیلی ها PS3 رو بیشتر برای اجرای بلوری خریداری میکردن چون بهترین و ارزان ترین بلور پلیر بازار بود و این مسئله رو تو فروش بازی ها و کاربرهای آنلاین میشد دید که با وجود اینکه هر دو کنسول یک اندازه فروش داشتن ولی نرمافزار بیشتری روی 360 فروش میرفت و سومی هم که آخر نسل PS3 رو بالا کشید بازی های انحصاری بیشترش بود</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terova, post: 3888962, member: 15278"] این که PS4 بیشتر فروخته به خاطر شق القمر کردن سونی نیست و همش بر میگرده به اشتباهات ماکروسافت وگرنه شما نگاه کنید تقریبا هیچ نوآوری به غیر از بالا رفتن سخت افزار تو PS4 نسبت به PS3 نمیبیند حتی این سخت افزار رو خیلی ها ضعیف قلمداد میکنن و اون رو در حد یک PC معمولی میدونن حتی سونی تو بازی های انحصاری هم اول نسل مشکل داشت ماکرو سافت سه تا اشتباه عمده کرد که سونی توانست از این اشتباهات مثل نردبان استفاده کنه و خودشو بکشه بالا در حالای که اگر این اشتباهات نبود عمرا سونی میتونست ماکرو رو اینجوری جا بگذاره اشتباه اول ماکرو بحث همیشه آنلاینش بود که هنوز بعد دو سال هم خیلی ها به خاطر اینکه فکر میکنن وان همیشه باید آنلاین باشه میرن PS4 میخرن اشتباه دوم قیمت بیشتر بود که خیلی ها توان خرید وان رو نداشتن مثل من که چون وان 2.200 بود و پول نداشتم مجبور شدم PS4 رو 1.400 بخرم اشتباه سوم استفاده از ESRAM وسخت افزار غیر معمول و سختی بودی که باعث شده بازی سازها رو به زحمت بندازه و اختلاف گرافیکی پیش بیاد اول نسل ماکرو کلی روی ESRAM هزینه کرد و وقت گذاشت ولی خیلی راحت میتونست مثل سونی بجای رم DDR3 رم GDDR5 رو سفارش بده و این مشکلات پیش نمی اومد در کل این اشتباهات بیشتر به نفع فن ها وان شد چون هم قیمت اومد پایین هم بازی های انحصاری بیشتری گیرشون اومد هم تخفیفات بیشتر و کلا باعث شد ماکرو توجه خیلی بیشتری به فن ها داشته باشه ======= در مورد رسیدن PS3 به 360 هم که دوستان اشاره کردن حقیقتش این بود که سه تا مسئله دخیلی بود که دو تاش خیلی مهم بود و گرنه اون اختلاف حفظ میشد یکی اینکه تقریبا تمامی 360 های دو سال اولی که فروش رفتن همه سه چراغ شدن و سوختن و خیلی ها رفتن سمت PS3 و اعتماد از ماکرو سلب شد دوم اینکه به گفته بعضی تحلیل گران و حتی مدیران سونی خیلی ها PS3 رو بیشتر برای اجرای بلوری خریداری میکردن چون بهترین و ارزان ترین بلور پلیر بازار بود و این مسئله رو تو فروش بازی ها و کاربرهای آنلاین میشد دید که با وجود اینکه هر دو کنسول یک اندازه فروش داشتن ولی نرمافزار بیشتری روی 360 فروش میرفت و سومی هم که آخر نسل PS3 رو بالا کشید بازی های انحصاری بیشترش بود [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Spencer: سعی ما بر بازیابی اعتماد است نه شکست Sony
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft