ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sid Meier's Civilization VI
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="saphire" data-source="post: 4021914" data-attributes="member: 15563"><p>یه ویدیو گیم پلی از 60 دور اول بازی اومده: watch?v=2qzC5cUQcFk</p><p></p><p>یه سری اطلاعات مختلف از مکانیک های مختلف بازی:</p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">شهر ها دیگه یه کاشی رو اشغال نمی کنن.</li> <li data-xf-list-type="ul">همه ی ساختمان ها روی مپ قابل مشاهدن.</li> <li data-xf-list-type="ul">هر شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده.</li> <li data-xf-list-type="ul">در کل 12 منطقه مختلف داریم که کارشون مختلفه و یه Bonusـی برای قرار گرفتن در شرایط خاص دارن.</li> <li data-xf-list-type="ul">در اول بازی 5-6 تا منطقه قابل ساخته.</li> <li data-xf-list-type="ul">ساخت منطقه ها مجانی نیست، باید یا بخریشون یا بسازیشون.</li> <li data-xf-list-type="ul">میزان جمعیت تعداد مناطقی که میشه داشت رو تایین می کنه، جمعیت بیشتر، منطقه بیشتر.</li> <li data-xf-list-type="ul">مرز نهایی شهر ها همون 36 کاشی مونده و در نتیجه بزرگ شدن شهر ها تعداد کمتری Improvement می شه ساخت، اما منطقه ها اینو جبران می کنن.</li> <li data-xf-list-type="ul">میزان خوشحالی به صورت شهری شده و دیگه خوشحالی همه شهر ها با هم جمع نمی شه تا خوشحالی امپراتوری به دست بیاد.</li> <li data-xf-list-type="ul">منطقه ها می تونن نگه دارنده ساختمان های مختلف باشن.</li> <li data-xf-list-type="ul">منطقه ها خونه های بیشتر برای مردم فراهم می کنن که سقف جمعیت شهر رو افزایش می دن.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">دیگه کارگری در کار نیست، در عوض ساختمان ساز هایی رو دارید که وقتی کارشون رو تمام کردن از بین می رن.</li> <li data-xf-list-type="ul">ساختمان ساز ها کارشون رو به صورت آنی انجام می دن، اما فقط 4 تا کار می تونن انجام بدن.</li> <li data-xf-list-type="ul">قابلیت یونیک چین اینه که با ساختمان ساز می تونن ساخت Wonder ها رو سرعت ببخشن.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Wonder ها هم هر کدوم یه کاشی روی مپ می گیرن.</li> <li data-xf-list-type="ul">هرکدوم از Wonder ها یه شرایط محیطی داره، مثلا اهرام مصر باید روی صحرا باشن.</li> <li data-xf-list-type="ul">Natural Wonder ها هم می تونن چند کاشی رو اشغال کنن، مثلا سد مرجانی بزرگ 2 کاشی اشغال می کنه.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">هر تکنولوژی یه سری کوئست جانبی داره که با انجام دادنشون یه Boostـی به تحقیقش داده می شه. برای مثال واسه تحقیقات دریایی، اگه کنار دریا باشین یا کشتی بسازین یه بوستی به تحقیق داده می شه.</li> <li data-xf-list-type="ul">این Boost ها اسمشون Eureka Momentـه.</li> <li data-xf-list-type="ul">Eureka Moment ها 50 درصد علم لازم برای تحقیق تکنولوژی رو می دن.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Social Policy دیگه وجود نداره و جاشون رو Civics پر کرده که یه Tech-Tree مخصوص خودش داره که از فرهنگ استفاده می کنه.</li> <li data-xf-list-type="ul">هر کدوم از Civics ها رو که گرفتین، یه کارت بهتون می ده که می تونید توی Deck بزاریدش تا سود های اون کارت رو بهتون بده.</li> <li data-xf-list-type="ul">مثل تکنولوژی ها، این Civics ها هم ساید کوئست های مخصوص خودشون رو دارن.</li> <li data-xf-list-type="ul">واسه عوض کردن کارت ها، هر وقت که Civic جدید گرفتین به صورت مجانی می تونین این کار رو کنین، یا هر وقت که خواستین با مقداری پول.</li> <li data-xf-list-type="ul">کلی نوع حکومت جدید که ساختار Deck خودشون و Bonus های خودشون رو دارن.</li> <li data-xf-list-type="ul">اولین نوع حکومت Chiefdomـه که Deckـش از یه کارت نظامی و یه کارت اقتصادی تشکیل شده.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">ارتش به دو قسمت Support Unit و Main Unit تقسیم می شه، این دوتا رو می شه با هم توی یک کاشی گذاشت که یه نیروی قوی تر به دست بیاد یا از نیروی ضعیف محافظت کرد.</li> <li data-xf-list-type="ul">نیروی های یکسان رو هم می شه توی یک کاشی گذاشت. تا 3 تا نیروی توی یک کاشی می شه گذاشت. این قابلیت از اواسط بازی آزاد می شه.</li> <li data-xf-list-type="ul">نیرو ها رو می شه به صورت یک چیدمان در اورد که همشون با همدیگه حرکت می کنن.</li> <li data-xf-list-type="ul">هواپیما های بمب انداز قابلیت از بین بردن منطقه ها و Improvement ها رو دارن.</li> <li data-xf-list-type="ul">اندازه هر کدوم از نیرو ها نسبت به V بیشتر شده و به جای 12 سرباز، الان 4 سرباز شده(احتمالا به خاطر اینکه می شه 3 تا رو با هم مخلوط کرد).</li> <li data-xf-list-type="ul">XPـی که نیرو ها در جنگ می گیرن به سمت تحقیق تکنولوژی های جنگی می ره و لول آپی در کار نیست.</li> <li data-xf-list-type="ul">بربر ها می تونن Scout بسازن که دنبال هدف اذیت و آزار می گرده.</li> <li data-xf-list-type="ul">مکانیزم جنگ های هوایی کاملا تغییر کرده، اما گفته نشده چه تغییری.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">هر چی بیشتر در بازی پیش میریم دیپلوماسی کمتر جنگ محور می شه.</li> <li data-xf-list-type="ul">مکانیزم گفت و گو اضافه شده. هر بار که با یه تمدن دیگه گفتگو می کنید اطلاعاتی در باره اهداف و نقشه هاشون به دست میارید.</li> <li data-xf-list-type="ul">مثل V دیپلوماسی اول به صورت غیر رسمی و ارسال هدیه و ... شروع می شه و هرچی جلوتر می ریم پیچیده تر می شه.</li> <li data-xf-list-type="ul">بیشتر از یک راه برای اعلام جنگ وجود داره. (سیستمی مثل Casus Belli در Crusader Kings II)</li> <li data-xf-list-type="ul">اگه به صورت ناگهانی و بدون دلیل اعلام جنگ کنید جریمه ی جنگ محوری زیادی بهتون تعلق می گیره.</li> <li data-xf-list-type="ul">اما اگه جنگتون با دلیل مناسب باشه جریمه خیلی خیلی کمتره.</li> <li data-xf-list-type="ul">صفحه دیپلوماسی بهتون مشورت می ده که چطوری روابطتون رو با اون تمدن بهتر کنید.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">خبری از Influence Barـی که رابطه تون با شهر ها رو نشون می داد نیست، جاش رو دیپلمات ها (Envoy) گرفتن.</li> <li data-xf-list-type="ul">هر چی تعداد دیپلمات ها بیشتر باشه روابط با اون شهر بهتر می شه.</li> <li data-xf-list-type="ul">انجام کوئست های شهر ها دیپلمات های بیشتری در اون شهر می ده، اینکه برای همیشه یا فقط یه مدت معلوم نیست.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">گفته شده که هوش مصنوعی بازی به شدت بهتر شده.</li> <li data-xf-list-type="ul">هوش مصنوعی از تمام هسته های CPU استفاده می کنه!</li> <li data-xf-list-type="ul">هر هوش مصنوعی یه سری اهداف و رفتاری داره، مثلا تدی روزولت (آمریکا) وقتی جنگی توی قاره اون شروع کنید بدش میاد.</li> <li data-xf-list-type="ul">2 نوع رفتار وجود داره، اونایی که با توجه به تاریخ و دنیای واقعی فرد درست شدن، و یه سری رفتار که به صورت تصادفی به وجود میان.</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">بیشتر قابلیت های DLC های V از همون اول در VI خواهند بود.</li> <li data-xf-list-type="ul">یک نوع از شرایط بردن حذف شده و یکی دیگه جاش رو گرفته.</li> <li data-xf-list-type="ul">مسیر حرکت کاروان های تجاری به صورت اوتوماتیک جاده می سازه.</li> <li data-xf-list-type="ul">کاروان های تجاری می تونن اطلاعاتی از رقبا بیارن و نوعی جاسوسی اولیه محسوب می شن.</li> <li data-xf-list-type="ul">نیرو ها و قاره ها اسم های تصادفی دارن.</li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="saphire, post: 4021914, member: 15563"] یه ویدیو گیم پلی از 60 دور اول بازی اومده: watch?v=2qzC5cUQcFk یه سری اطلاعات مختلف از مکانیک های مختلف بازی: [LIST] [*]شهر ها دیگه یه کاشی رو اشغال نمی کنن. [*]همه ی ساختمان ها روی مپ قابل مشاهدن. [*]هر شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده. [*]در کل 12 منطقه مختلف داریم که کارشون مختلفه و یه Bonusـی برای قرار گرفتن در شرایط خاص دارن. [*]در اول بازی 5-6 تا منطقه قابل ساخته. [*]ساخت منطقه ها مجانی نیست، باید یا بخریشون یا بسازیشون. [*]میزان جمعیت تعداد مناطقی که میشه داشت رو تایین می کنه، جمعیت بیشتر، منطقه بیشتر. [*]مرز نهایی شهر ها همون 36 کاشی مونده و در نتیجه بزرگ شدن شهر ها تعداد کمتری Improvement می شه ساخت، اما منطقه ها اینو جبران می کنن. [*]میزان خوشحالی به صورت شهری شده و دیگه خوشحالی همه شهر ها با هم جمع نمی شه تا خوشحالی امپراتوری به دست بیاد. [*]منطقه ها می تونن نگه دارنده ساختمان های مختلف باشن. [*]منطقه ها خونه های بیشتر برای مردم فراهم می کنن که سقف جمعیت شهر رو افزایش می دن. [/LIST] [LIST] [*]دیگه کارگری در کار نیست، در عوض ساختمان ساز هایی رو دارید که وقتی کارشون رو تمام کردن از بین می رن. [*]ساختمان ساز ها کارشون رو به صورت آنی انجام می دن، اما فقط 4 تا کار می تونن انجام بدن. [*]قابلیت یونیک چین اینه که با ساختمان ساز می تونن ساخت Wonder ها رو سرعت ببخشن. [/LIST] [LIST] [*]Wonder ها هم هر کدوم یه کاشی روی مپ می گیرن. [*]هرکدوم از Wonder ها یه شرایط محیطی داره، مثلا اهرام مصر باید روی صحرا باشن. [*]Natural Wonder ها هم می تونن چند کاشی رو اشغال کنن، مثلا سد مرجانی بزرگ 2 کاشی اشغال می کنه. [/LIST] [LIST] [*]هر تکنولوژی یه سری کوئست جانبی داره که با انجام دادنشون یه Boostـی به تحقیقش داده می شه. برای مثال واسه تحقیقات دریایی، اگه کنار دریا باشین یا کشتی بسازین یه بوستی به تحقیق داده می شه. [*]این Boost ها اسمشون Eureka Momentـه. [*]Eureka Moment ها 50 درصد علم لازم برای تحقیق تکنولوژی رو می دن. [/LIST] [LIST] [*]Social Policy دیگه وجود نداره و جاشون رو Civics پر کرده که یه Tech-Tree مخصوص خودش داره که از فرهنگ استفاده می کنه. [*]هر کدوم از Civics ها رو که گرفتین، یه کارت بهتون می ده که می تونید توی Deck بزاریدش تا سود های اون کارت رو بهتون بده. [*]مثل تکنولوژی ها، این Civics ها هم ساید کوئست های مخصوص خودشون رو دارن. [*]واسه عوض کردن کارت ها، هر وقت که Civic جدید گرفتین به صورت مجانی می تونین این کار رو کنین، یا هر وقت که خواستین با مقداری پول. [*]کلی نوع حکومت جدید که ساختار Deck خودشون و Bonus های خودشون رو دارن. [*]اولین نوع حکومت Chiefdomـه که Deckـش از یه کارت نظامی و یه کارت اقتصادی تشکیل شده. [/LIST] [LIST] [*]ارتش به دو قسمت Support Unit و Main Unit تقسیم می شه، این دوتا رو می شه با هم توی یک کاشی گذاشت که یه نیروی قوی تر به دست بیاد یا از نیروی ضعیف محافظت کرد. [*]نیروی های یکسان رو هم می شه توی یک کاشی گذاشت. تا 3 تا نیروی توی یک کاشی می شه گذاشت. این قابلیت از اواسط بازی آزاد می شه. [*]نیرو ها رو می شه به صورت یک چیدمان در اورد که همشون با همدیگه حرکت می کنن. [*]هواپیما های بمب انداز قابلیت از بین بردن منطقه ها و Improvement ها رو دارن. [*]اندازه هر کدوم از نیرو ها نسبت به V بیشتر شده و به جای 12 سرباز، الان 4 سرباز شده(احتمالا به خاطر اینکه می شه 3 تا رو با هم مخلوط کرد). [*]XPـی که نیرو ها در جنگ می گیرن به سمت تحقیق تکنولوژی های جنگی می ره و لول آپی در کار نیست. [*]بربر ها می تونن Scout بسازن که دنبال هدف اذیت و آزار می گرده. [*]مکانیزم جنگ های هوایی کاملا تغییر کرده، اما گفته نشده چه تغییری. [/LIST] [LIST] [*]هر چی بیشتر در بازی پیش میریم دیپلوماسی کمتر جنگ محور می شه. [*]مکانیزم گفت و گو اضافه شده. هر بار که با یه تمدن دیگه گفتگو می کنید اطلاعاتی در باره اهداف و نقشه هاشون به دست میارید. [*]مثل V دیپلوماسی اول به صورت غیر رسمی و ارسال هدیه و ... شروع می شه و هرچی جلوتر می ریم پیچیده تر می شه. [*]بیشتر از یک راه برای اعلام جنگ وجود داره. (سیستمی مثل Casus Belli در Crusader Kings II) [*]اگه به صورت ناگهانی و بدون دلیل اعلام جنگ کنید جریمه ی جنگ محوری زیادی بهتون تعلق می گیره. [*]اما اگه جنگتون با دلیل مناسب باشه جریمه خیلی خیلی کمتره. [*]صفحه دیپلوماسی بهتون مشورت می ده که چطوری روابطتون رو با اون تمدن بهتر کنید. [/LIST] [LIST] [*]خبری از Influence Barـی که رابطه تون با شهر ها رو نشون می داد نیست، جاش رو دیپلمات ها (Envoy) گرفتن. [*]هر چی تعداد دیپلمات ها بیشتر باشه روابط با اون شهر بهتر می شه. [*]انجام کوئست های شهر ها دیپلمات های بیشتری در اون شهر می ده، اینکه برای همیشه یا فقط یه مدت معلوم نیست. [/LIST] [LIST] [*]گفته شده که هوش مصنوعی بازی به شدت بهتر شده. [*]هوش مصنوعی از تمام هسته های CPU استفاده می کنه! [*]هر هوش مصنوعی یه سری اهداف و رفتاری داره، مثلا تدی روزولت (آمریکا) وقتی جنگی توی قاره اون شروع کنید بدش میاد. [*]2 نوع رفتار وجود داره، اونایی که با توجه به تاریخ و دنیای واقعی فرد درست شدن، و یه سری رفتار که به صورت تصادفی به وجود میان. [/LIST] [LIST] [*]بیشتر قابلیت های DLC های V از همون اول در VI خواهند بود. [*]یک نوع از شرایط بردن حذف شده و یکی دیگه جاش رو گرفته. [*]مسیر حرکت کاروان های تجاری به صورت اوتوماتیک جاده می سازه. [*]کاروان های تجاری می تونن اطلاعاتی از رقبا بیارن و نوعی جاسوسی اولیه محسوب می شن. [*]نیرو ها و قاره ها اسم های تصادفی دارن. [/LIST] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sid Meier's Civilization VI
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft