ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sid Meier's Civilization VI
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="saphire" data-source="post: 4015985" data-attributes="member: 15563"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]67456[/ATTACH] </p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Developer: Firaxis Games</p> <p style="text-align: center">Publisher: 2K Games</p> <p style="text-align: center">Platform: PC</p> <p style="text-align: center">Genre: 4X, Turn Based Strategy</p> <p style="text-align: center">30 مهر 1395 ; Release Date: October 21, 2016</p> <p style="text-align: center"><a href="http://forum.bazicenter.com/threads/103538/">تاپیک امتیازات</a></p> <p style="text-align: center"><a href="http://store.steampowered.com/app/289070/">صفحه بازی در استیم</a></p><p><a href="http://store.steampowered.com/app/289070/"> </a></p><p style="text-align: center"></p><p>نسخه ششم از سری Civilization که یکی از بهترین بازی های سبک استراتژی نوبتیست.</p><p></p><p><strong><span style="font-size: 22px">قابلیت های جدید:</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 22px"> 1- Unstacking The Cities:</span></strong></p><p><span style="font-size: 12px">همونطوری که Civilization V اومد از روی هم گذاشتن نیرو ها و درست کردن یک نیروی کشنده که از 2000 تا نیروی دیگه تشکیل شده بود اونم توی یک جا جلوگیری کرد، حالا این نسخه همین کار رو با شهر ها کرده. هر شهر می تونه از 12 تا محله تشکیل بشه که هر کدوم یه کاشی رو پر می کنن. بعضی ساختمون ها و Wonder ها هم هر کدوم یک کاشی رو اشغال می کنن.</span></p><p></p><p><span style="font-size: 22px"><strong> 2- Eureka Moments</strong></span></p><p><span style="font-size: 12px">توی نسخه های قبلی می تونستی یک تمدن وسط بیابون داشته باشی بدون دسترسی به هیچ آبی، اما وقتی می خواستی در مورد دریانوردی تحقیق کنی هیچ فرقی با کسی که کنار دریاست نداشتی. توی این نسخه بازم می تونی این کار رو کنی اما خیلی طول می کشه و تمدنی که دسترسی به آب داره یه Boostـی به تحقیقاتش اضافه می شه که این کار رو سریع تر انجام بده. هدف طراحان از این کار اینه که دیگه یه فرمول خاص واسه بازی کردن نباشه و هر بار که یه تمدن جدید رو شروع می کنی به توجه به شرایط بازی کنی.</span></p><p></p><p><span style="font-size: 22px"><strong> 3- AI Agenda</strong></span></p><p><span style="font-size: 12px">هوش مصنوعی نسخه های قبلی به شدت تکراری بود. تمام تمدن ها یه جور رفتار می کردن و فقط میزان خشونتشون فرق داشت. الان هر تمدن با توجه به دنیای واقعی یه اهدافی داره که واسه رسیدن به اونا تلاش می کنه، اما یه سری اهداف هم به صورت تصادفی داده می شن که با جاسوس می تونید اونها رو بفهمید. در مورد گاندی هم نگران نباشید، طبق گفته دیزاینر بازی اون یه نیمه تاریک خواهد داشت.</span></p><p><span style="font-size: 12px"></span></p><p><strong><span style="font-size: 22px"> 4- Stacking The Units And Formations</span></strong></p><p><span style="font-size: 12px">همونطور که گفتم نسخه قبلی این اجازه رو نمی داد که دو تا نیروی نظامی یک جا رو اشغال کنن. همچنین جنگ های بزرگ واقعا رو اعصاب بودن و باید همه نیرو ها رو تک تک حرکت می دادی. توی این نسخه تا حدودی اجازه Stack کردن نیرو های نظامی رو داریم، ولی فقط Support Unit ها می تونن با نیرو های دیگه توی یک کاشی قرار بگیرن. یعنی می تونید برای مثال Mechanized Infantry که نیروی معمولی حساب میشه و Rocket Artillery که Support Unitـه رو تو یک کاشی بزارین که Mech Infantry به عنوان یه جور محافظ برای موشک اندازتون عمل کنه.</span></p><p><span style="font-size: 12px">قابلیت حرکت دادن یکجای نیرو ها در یک Formation اضافه شده که حمله های نورماندی مانند رو خیلی راحت تر می کنه.</span></p><p><span style="font-size: 12px"></span></p><p><span style="font-size: 22px"><strong> 5- Multiplayer Scenarios</strong></span></p><p><span style="font-size: 12px">مولتی پلیر نسخه های قبلی خیلی طول می کشید. چون کلا خود بازی خیلی طول می کشید. اما این نسخه سناریو هایی رو ترتیب داده واسه مولتی پلیر که 2-3 ساعتی طول می کشن و کار رو راحت تر کرده. برای مثال یک سناریو قرون وسطا هست که 400 سال طول می کشه (توی بازی) و در نهایت هر تمدنی که دینش قوی تر بود برنده میشه.</span></p><p><span style="font-size: 12px"></span></p><p><strong><span style="font-size: 18px">اطلاعات کلی:</span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 18px">[SPOILER][/SPOILER]</span>[SPOILER][/spoiler]</strong>[SPOILER]</p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">شهر ها دیگه یه کاشی رو اشغال نمی کنن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">همه ی ساختمان ها روی مپ قابل مشاهدن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هر شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">در کل 12 منطقه مختلف داریم که کارشون مختلفه و یه Bonusـی برای قرار گرفتن در شرایط خاص دارن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">در اول بازی 5-6 تا منطقه قابل ساخته.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">ساخت منطقه ها مجانی نیست، باید یا بخریشون یا بسازیشون.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">میزان جمعیت تعداد مناطقی که میشه داشت رو تایین می کنه، جمعیت بیشتر، منطقه بیشتر.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">مرز نهایی شهر ها همون 36 کاشی مونده و در نتیجه بزرگ شدن شهر ها تعداد کمتری Improvement می شه ساخت، اما منطقه ها اینو جبران می کنن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">میزان خوشحالی به صورت شهری شده و دیگه خوشحالی همه شهر ها با هم جمع نمی شه تا خوشحالی امپراتوری به دست بیاد.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">منطقه ها می تونن نگه دارنده ساختمان های مختلف باشن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">منطقه ها خونه های بیشتر برای مردم فراهم می کنن که سقف جمعیت شهر رو افزایش می دن.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">دیگه کارگری در کار نیست، در عوض ساختمان ساز هایی رو دارید که وقتی کارشون رو تمام کردن از بین می رن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">ساختمان ساز ها کارشون رو به صورت آنی انجام می دن، اما فقط 4 تا کار می تونن انجام بدن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">قابلیت یونیک چین اینه که با ساختمان ساز می تونن ساخت Wonder ها رو سرعت ببخشن.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">Wonder ها هم هر کدوم یه کاشی روی مپ می گیرن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هرکدوم از Wonder ها یه شرایط محیطی داره، مثلا اهرام مصر باید روی صحرا باشن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">Natural Wonder ها هم می تونن چند کاشی رو اشغال کنن، مثلا سد مرجانی بزرگ 2 کاشی اشغال می کنه.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هر تکنولوژی یه سری کوئست جانبی داره که با انجام دادنشون یه Boostـی به تحقیقش داده می شه. برای مثال واسه تحقیقات دریایی، اگه کنار دریا باشین یا کشتی بسازین یه بوستی به تحقیق داده می شه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">این Boost ها اسمشون Eureka Momentـه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">Eureka Moment ها 50 درصد علم لازم برای تحقیق تکنولوژی رو می دن.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">Social Policy دیگه وجود نداره و جاشون رو Civics پر کرده که یه Tech-Tree مخصوص خودش داره که از فرهنگ استفاده می کنه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هر کدوم از Civics ها رو که گرفتین، یه کارت بهتون می ده که می تونید توی Deck بزاریدش تا سود های اون کارت رو بهتون بده.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">مثل تکنولوژی ها، این Civics ها هم ساید کوئست های مخصوص خودشون رو دارن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">واسه عوض کردن کارت ها، هر وقت که Civic جدید گرفتین به صورت مجانی می تونین این کار رو کنین، یا هر وقت که خواستین با مقداری پول.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">کلی نوع حکومت جدید که ساختار Deck خودشون و Bonus های خودشون رو دارن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">اولین نوع حکومت Chiefdomـه که Deckـش از یه کارت نظامی و یه کارت اقتصادی تشکیل شده.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">ارتش به دو قسمت Support Unit و Main Unit تقسیم می شه، این دوتا رو می شه با هم توی یک کاشی گذاشت که یه نیروی قوی تر به دست بیاد یا از نیروی ضعیف محافظت کرد.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">نیروی های یکسان رو هم می شه توی یک کاشی گذاشت. تا 3 تا نیروی توی یک کاشی می شه گذاشت. این قابلیت از اواسط بازی آزاد می شه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">نیرو ها رو می شه به صورت یک چیدمان در اورد که همشون با همدیگه حرکت می کنن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هواپیما های بمب انداز قابلیت از بین بردن منطقه ها و Improvement ها رو دارن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">اندازه هر کدوم از نیرو ها نسبت به V بیشتر شده و به جای 12 سرباز، الان 4 سرباز شده(احتمالا به خاطر اینکه می شه 3 تا رو با هم مخلوط کرد).</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">XPـی که نیرو ها در جنگ می گیرن به سمت تحقیق تکنولوژی های جنگی می ره و لول آپی در کار نیست.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">بربر ها می تونن Scout بسازن که دنبال هدف اذیت و آزار می گرده.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">مکانیزم جنگ های هوایی کاملا تغییر کرده، اما گفته نشده چه تغییری.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هر چی بیشتر در بازی پیش میریم دیپلوماسی کمتر جنگ محور می شه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">مکانیزم گفت و گو اضافه شده. هر بار که با یه تمدن دیگه گفتگو می کنید اطلاعاتی در باره اهداف و نقشه هاشون به دست میارید.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">مثل V دیپلوماسی اول به صورت غیر رسمی و ارسال هدیه و ... شروع می شه و هرچی جلوتر می ریم پیچیده تر می شه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">بیشتر از یک راه برای اعلام جنگ وجود داره. (سیستمی مثل Casus Belli در Crusader Kings II)</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">اگه به صورت ناگهانی و بدون دلیل اعلام جنگ کنید جریمه ی جنگ محوری زیادی بهتون تعلق می گیره.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">اما اگه جنگتون با دلیل مناسب باشه جریمه خیلی خیلی کمتره.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">صفحه دیپلوماسی بهتون مشورت می ده که چطوری روابطتون رو با اون تمدن بهتر کنید.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">خبری از Influence Barـی که رابطه تون با شهر ها رو نشون می داد نیست، جاش رو دیپلمات ها (Envoy) گرفتن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هر چی تعداد دیپلمات ها بیشتر باشه روابط با اون شهر بهتر می شه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">انجام کوئست های شهر ها دیپلمات های بیشتری در اون شهر می ده، اینکه برای همیشه یا فقط یه مدت معلوم نیست.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">گفته شده که هوش مصنوعی بازی به شدت بهتر شده.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هوش مصنوعی از تمام هسته های CPU استفاده می کنه!</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">هر هوش مصنوعی یه سری اهداف و رفتاری داره، مثلا تدی روزولت (آمریکا) وقتی جنگی توی قاره اون شروع کنید بدش میاد.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">2 نوع رفتار وجود داره، اونایی که با توجه به تاریخ و دنیای واقعی فرد درست شدن، و یه سری رفتار که به صورت تصادفی به وجود میان.</span></li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">بیشتر قابلیت های DLC های V از همون اول در VI خواهند بود.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">یک نوع از شرایط بردن حذف شده و یکی دیگه جاش رو گرفته.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">مسیر حرکت کاروان های تجاری به صورت اوتوماتیک جاده می سازه.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">کاروان های تجاری می تونن اطلاعاتی از رقبا بیارن و نوعی جاسوسی اولیه محسوب می شن.</span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-size: 12px">نیرو ها و قاره ها اسم های تصادفی دارن.</span></li> </ul><p></p><p>[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saphire, post: 4015985, member: 15563"] [CENTER][ATTACH=full]67456[/ATTACH] Developer: Firaxis Games Publisher: 2K Games Platform: PC Genre: 4X, Turn Based Strategy 30 مهر 1395 ; Release Date: October 21, 2016 [URL='http://forum.bazicenter.com/threads/103538/']تاپیک امتیازات[/URL] [URL='http://store.steampowered.com/app/289070/']صفحه بازی در استیم[/URL][/CENTER] [URL='http://store.steampowered.com/app/289070/'] [/URL] [CENTER][/CENTER] نسخه ششم از سری Civilization که یکی از بهترین بازی های سبک استراتژی نوبتیست. [B][SIZE=6]قابلیت های جدید: 1- Unstacking The Cities:[/SIZE][/B] [SIZE=3]همونطوری که Civilization V اومد از روی هم گذاشتن نیرو ها و درست کردن یک نیروی کشنده که از 2000 تا نیروی دیگه تشکیل شده بود اونم توی یک جا جلوگیری کرد، حالا این نسخه همین کار رو با شهر ها کرده. هر شهر می تونه از 12 تا محله تشکیل بشه که هر کدوم یه کاشی رو پر می کنن. بعضی ساختمون ها و Wonder ها هم هر کدوم یک کاشی رو اشغال می کنن.[/SIZE] [SIZE=6][B] 2- Eureka Moments[/B][/SIZE] [SIZE=3]توی نسخه های قبلی می تونستی یک تمدن وسط بیابون داشته باشی بدون دسترسی به هیچ آبی، اما وقتی می خواستی در مورد دریانوردی تحقیق کنی هیچ فرقی با کسی که کنار دریاست نداشتی. توی این نسخه بازم می تونی این کار رو کنی اما خیلی طول می کشه و تمدنی که دسترسی به آب داره یه Boostـی به تحقیقاتش اضافه می شه که این کار رو سریع تر انجام بده. هدف طراحان از این کار اینه که دیگه یه فرمول خاص واسه بازی کردن نباشه و هر بار که یه تمدن جدید رو شروع می کنی به توجه به شرایط بازی کنی.[/SIZE] [SIZE=6][B] 3- AI Agenda[/B][/SIZE] [SIZE=3]هوش مصنوعی نسخه های قبلی به شدت تکراری بود. تمام تمدن ها یه جور رفتار می کردن و فقط میزان خشونتشون فرق داشت. الان هر تمدن با توجه به دنیای واقعی یه اهدافی داره که واسه رسیدن به اونا تلاش می کنه، اما یه سری اهداف هم به صورت تصادفی داده می شن که با جاسوس می تونید اونها رو بفهمید. در مورد گاندی هم نگران نباشید، طبق گفته دیزاینر بازی اون یه نیمه تاریک خواهد داشت. [/SIZE] [B][SIZE=6] 4- Stacking The Units And Formations[/SIZE][/B] [SIZE=3]همونطور که گفتم نسخه قبلی این اجازه رو نمی داد که دو تا نیروی نظامی یک جا رو اشغال کنن. همچنین جنگ های بزرگ واقعا رو اعصاب بودن و باید همه نیرو ها رو تک تک حرکت می دادی. توی این نسخه تا حدودی اجازه Stack کردن نیرو های نظامی رو داریم، ولی فقط Support Unit ها می تونن با نیرو های دیگه توی یک کاشی قرار بگیرن. یعنی می تونید برای مثال Mechanized Infantry که نیروی معمولی حساب میشه و Rocket Artillery که Support Unitـه رو تو یک کاشی بزارین که Mech Infantry به عنوان یه جور محافظ برای موشک اندازتون عمل کنه. قابلیت حرکت دادن یکجای نیرو ها در یک Formation اضافه شده که حمله های نورماندی مانند رو خیلی راحت تر می کنه. [/SIZE] [SIZE=6][B] 5- Multiplayer Scenarios[/B][/SIZE] [SIZE=3]مولتی پلیر نسخه های قبلی خیلی طول می کشید. چون کلا خود بازی خیلی طول می کشید. اما این نسخه سناریو هایی رو ترتیب داده واسه مولتی پلیر که 2-3 ساعتی طول می کشن و کار رو راحت تر کرده. برای مثال یک سناریو قرون وسطا هست که 400 سال طول می کشه (توی بازی) و در نهایت هر تمدنی که دینش قوی تر بود برنده میشه. [/SIZE] [B][SIZE=5]اطلاعات کلی: [SPOILER][/SPOILER][/SIZE][SPOILER][/spoiler][/B][SPOILER] [LIST] [*][SIZE=3]شهر ها دیگه یه کاشی رو اشغال نمی کنن.[/SIZE] [*][SIZE=3]همه ی ساختمان ها روی مپ قابل مشاهدن.[/SIZE] [*][SIZE=3]هر شهر از مناطق مختلفی تشکیل شده.[/SIZE] [*][SIZE=3]در کل 12 منطقه مختلف داریم که کارشون مختلفه و یه Bonusـی برای قرار گرفتن در شرایط خاص دارن.[/SIZE] [*][SIZE=3]در اول بازی 5-6 تا منطقه قابل ساخته.[/SIZE] [*][SIZE=3]ساخت منطقه ها مجانی نیست، باید یا بخریشون یا بسازیشون.[/SIZE] [*][SIZE=3]میزان جمعیت تعداد مناطقی که میشه داشت رو تایین می کنه، جمعیت بیشتر، منطقه بیشتر.[/SIZE] [*][SIZE=3]مرز نهایی شهر ها همون 36 کاشی مونده و در نتیجه بزرگ شدن شهر ها تعداد کمتری Improvement می شه ساخت، اما منطقه ها اینو جبران می کنن.[/SIZE] [*][SIZE=3]میزان خوشحالی به صورت شهری شده و دیگه خوشحالی همه شهر ها با هم جمع نمی شه تا خوشحالی امپراتوری به دست بیاد.[/SIZE] [*][SIZE=3]منطقه ها می تونن نگه دارنده ساختمان های مختلف باشن.[/SIZE] [*][SIZE=3]منطقه ها خونه های بیشتر برای مردم فراهم می کنن که سقف جمعیت شهر رو افزایش می دن.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]دیگه کارگری در کار نیست، در عوض ساختمان ساز هایی رو دارید که وقتی کارشون رو تمام کردن از بین می رن.[/SIZE] [*][SIZE=3]ساختمان ساز ها کارشون رو به صورت آنی انجام می دن، اما فقط 4 تا کار می تونن انجام بدن.[/SIZE] [*][SIZE=3]قابلیت یونیک چین اینه که با ساختمان ساز می تونن ساخت Wonder ها رو سرعت ببخشن.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]Wonder ها هم هر کدوم یه کاشی روی مپ می گیرن.[/SIZE] [*][SIZE=3]هرکدوم از Wonder ها یه شرایط محیطی داره، مثلا اهرام مصر باید روی صحرا باشن.[/SIZE] [*][SIZE=3]Natural Wonder ها هم می تونن چند کاشی رو اشغال کنن، مثلا سد مرجانی بزرگ 2 کاشی اشغال می کنه.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]هر تکنولوژی یه سری کوئست جانبی داره که با انجام دادنشون یه Boostـی به تحقیقش داده می شه. برای مثال واسه تحقیقات دریایی، اگه کنار دریا باشین یا کشتی بسازین یه بوستی به تحقیق داده می شه.[/SIZE] [*][SIZE=3]این Boost ها اسمشون Eureka Momentـه.[/SIZE] [*][SIZE=3]Eureka Moment ها 50 درصد علم لازم برای تحقیق تکنولوژی رو می دن.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]Social Policy دیگه وجود نداره و جاشون رو Civics پر کرده که یه Tech-Tree مخصوص خودش داره که از فرهنگ استفاده می کنه.[/SIZE] [*][SIZE=3]هر کدوم از Civics ها رو که گرفتین، یه کارت بهتون می ده که می تونید توی Deck بزاریدش تا سود های اون کارت رو بهتون بده.[/SIZE] [*][SIZE=3]مثل تکنولوژی ها، این Civics ها هم ساید کوئست های مخصوص خودشون رو دارن.[/SIZE] [*][SIZE=3]واسه عوض کردن کارت ها، هر وقت که Civic جدید گرفتین به صورت مجانی می تونین این کار رو کنین، یا هر وقت که خواستین با مقداری پول.[/SIZE] [*][SIZE=3]کلی نوع حکومت جدید که ساختار Deck خودشون و Bonus های خودشون رو دارن.[/SIZE] [*][SIZE=3]اولین نوع حکومت Chiefdomـه که Deckـش از یه کارت نظامی و یه کارت اقتصادی تشکیل شده.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]ارتش به دو قسمت Support Unit و Main Unit تقسیم می شه، این دوتا رو می شه با هم توی یک کاشی گذاشت که یه نیروی قوی تر به دست بیاد یا از نیروی ضعیف محافظت کرد.[/SIZE] [*][SIZE=3]نیروی های یکسان رو هم می شه توی یک کاشی گذاشت. تا 3 تا نیروی توی یک کاشی می شه گذاشت. این قابلیت از اواسط بازی آزاد می شه.[/SIZE] [*][SIZE=3]نیرو ها رو می شه به صورت یک چیدمان در اورد که همشون با همدیگه حرکت می کنن.[/SIZE] [*][SIZE=3]هواپیما های بمب انداز قابلیت از بین بردن منطقه ها و Improvement ها رو دارن.[/SIZE] [*][SIZE=3]اندازه هر کدوم از نیرو ها نسبت به V بیشتر شده و به جای 12 سرباز، الان 4 سرباز شده(احتمالا به خاطر اینکه می شه 3 تا رو با هم مخلوط کرد).[/SIZE] [*][SIZE=3]XPـی که نیرو ها در جنگ می گیرن به سمت تحقیق تکنولوژی های جنگی می ره و لول آپی در کار نیست.[/SIZE] [*][SIZE=3]بربر ها می تونن Scout بسازن که دنبال هدف اذیت و آزار می گرده.[/SIZE] [*][SIZE=3]مکانیزم جنگ های هوایی کاملا تغییر کرده، اما گفته نشده چه تغییری.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]هر چی بیشتر در بازی پیش میریم دیپلوماسی کمتر جنگ محور می شه.[/SIZE] [*][SIZE=3]مکانیزم گفت و گو اضافه شده. هر بار که با یه تمدن دیگه گفتگو می کنید اطلاعاتی در باره اهداف و نقشه هاشون به دست میارید.[/SIZE] [*][SIZE=3]مثل V دیپلوماسی اول به صورت غیر رسمی و ارسال هدیه و ... شروع می شه و هرچی جلوتر می ریم پیچیده تر می شه.[/SIZE] [*][SIZE=3]بیشتر از یک راه برای اعلام جنگ وجود داره. (سیستمی مثل Casus Belli در Crusader Kings II)[/SIZE] [*][SIZE=3]اگه به صورت ناگهانی و بدون دلیل اعلام جنگ کنید جریمه ی جنگ محوری زیادی بهتون تعلق می گیره.[/SIZE] [*][SIZE=3]اما اگه جنگتون با دلیل مناسب باشه جریمه خیلی خیلی کمتره.[/SIZE] [*][SIZE=3]صفحه دیپلوماسی بهتون مشورت می ده که چطوری روابطتون رو با اون تمدن بهتر کنید.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]خبری از Influence Barـی که رابطه تون با شهر ها رو نشون می داد نیست، جاش رو دیپلمات ها (Envoy) گرفتن.[/SIZE] [*][SIZE=3]هر چی تعداد دیپلمات ها بیشتر باشه روابط با اون شهر بهتر می شه.[/SIZE] [*][SIZE=3]انجام کوئست های شهر ها دیپلمات های بیشتری در اون شهر می ده، اینکه برای همیشه یا فقط یه مدت معلوم نیست.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]گفته شده که هوش مصنوعی بازی به شدت بهتر شده.[/SIZE] [*][SIZE=3]هوش مصنوعی از تمام هسته های CPU استفاده می کنه![/SIZE] [*][SIZE=3]هر هوش مصنوعی یه سری اهداف و رفتاری داره، مثلا تدی روزولت (آمریکا) وقتی جنگی توی قاره اون شروع کنید بدش میاد.[/SIZE] [*][SIZE=3]2 نوع رفتار وجود داره، اونایی که با توجه به تاریخ و دنیای واقعی فرد درست شدن، و یه سری رفتار که به صورت تصادفی به وجود میان.[/SIZE] [/LIST] [LIST] [*][SIZE=3]بیشتر قابلیت های DLC های V از همون اول در VI خواهند بود.[/SIZE] [*][SIZE=3]یک نوع از شرایط بردن حذف شده و یکی دیگه جاش رو گرفته.[/SIZE] [*][SIZE=3]مسیر حرکت کاروان های تجاری به صورت اوتوماتیک جاده می سازه.[/SIZE] [*][SIZE=3]کاروان های تجاری می تونن اطلاعاتی از رقبا بیارن و نوعی جاسوسی اولیه محسوب می شن.[/SIZE] [*][SIZE=3]نیرو ها و قاره ها اسم های تصادفی دارن.[/SIZE] [/LIST] [/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sid Meier's Civilization VI
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft