ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 5356853" data-attributes="member: 57813"><p>انتظار یـ سری از دوستان از بازی مثل این میمونه که طرفدارای Silent Hill بیان اعتراض کنن و بگن نسخه بعدی بازی باید بره سمت رزیدنت اویل شدن !!!! یا طرفدارای آنچارد بیان بگن نسخه بعدیش باید شبیه تلو بشه (از نظر هسته گیم پلی) این بازی از همون نسخه اول رسالتش کاملا معلوم بود بار ها و بار ها هم گفتیم اگه سازنده های بازی میخواستن به اون سمتا برن حداقل تو خونه اول یـ Hud برا بازی میزاشتن ! از خودتون سوال کنید چرا بازی یـ Hud ساده نداره و کل تجربه بازی به صورت Seamless بدون هیچگونه Hud هستش ؟ واقعا گذاشتن یـ Hud ساده برا سازنده کاری داشت ؟ همین نداشتن Hud خودش یـ چالش محصوب میشه حالا چرا سازنده ها تصمیم گرفتن این چالش رو به جون بخرن ؟ جوابش خیلی سادس . ما یـ محصول ساختیم که میخواد یونیک باشه . فک نکنم درک این قضیه زیاد سخت باشه .</p><p></p><p>میگید بودجه بازی افزایش پیدا کرده خوب رو چه حسابی باری حتما باید سمت کامبت محور تر شدن بره ؟ اصلا کی گفته این بودجه فقط قرار ـه صرف گسترش کامبت بازی بشه و بشه هایلایت تریلر دیشب ؟ بودجه بازی به غیر کامبت قرار ـه خرج استرس زا تر شدن بازی بشه . قرار ـه خرج باور پذیر تر شدنش بشه . قرار هستش خرج موجودات Creepy و عجیب غریب بشه (ثانیه 40 پشت سر سنوا و دقیقه 1:35) خرج یـ سری مرحله مثل اونی که تو نسخه اول [ISPOILER]همه جا تاریک بود و باید تو تاریکی محض راهتون رو با صدا پیدا میکردید[/ISPOILER] بشه . خرج صنحه های نفس گیری مثل دقیقه 2:03 بشه . تریلر اخیر نشون میداد تو همه ی این موارد بازی پیشرفت کرده و با ویژوال فوق خفن دقیقا همون چیزی بود که انتظار میرفت .</p><p></p><p>کامبت قطعا پیشرفت های خودش رو کرده انیمیشنا که از نو ضبط شدن و تا فیها خالدون واقع گرایانه شدن این قضیه تو تریلر کاملا مشهود بود و از این نظر اصلا قابل مقایسه با نسخه اول نیست (تو دقیقه 1:56 سنوا طرف رو میزنه زمین موقع برخورد طرف به زمین اول میوفته رو یـ دشمن دیگه که رو زمین افتاده بعد بلند میشه برید فقط نحوه برخود کمر طرف به دشمن مرده روی زمین و بعد بلند شدنش رو ببنید تا متوجه بشید چقدر بازی از این نظر پیشرفت کرده) . سه مدل دشمن جدید اضافه کردن + کلی فینیشر جور واجور . باس فایت هاش هم که از همین الان میشه گفت از نظر کیفیت و تنوع بیشتر خواهند شد و احتملا باس فایت های عجیب و غریب تری نسبت به نسخه قبلی خواهیم دید .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 5356853, member: 57813"] انتظار یـ سری از دوستان از بازی مثل این میمونه که طرفدارای Silent Hill بیان اعتراض کنن و بگن نسخه بعدی بازی باید بره سمت رزیدنت اویل شدن !!!! یا طرفدارای آنچارد بیان بگن نسخه بعدیش باید شبیه تلو بشه (از نظر هسته گیم پلی) این بازی از همون نسخه اول رسالتش کاملا معلوم بود بار ها و بار ها هم گفتیم اگه سازنده های بازی میخواستن به اون سمتا برن حداقل تو خونه اول یـ Hud برا بازی میزاشتن ! از خودتون سوال کنید چرا بازی یـ Hud ساده نداره و کل تجربه بازی به صورت Seamless بدون هیچگونه Hud هستش ؟ واقعا گذاشتن یـ Hud ساده برا سازنده کاری داشت ؟ همین نداشتن Hud خودش یـ چالش محصوب میشه حالا چرا سازنده ها تصمیم گرفتن این چالش رو به جون بخرن ؟ جوابش خیلی سادس . ما یـ محصول ساختیم که میخواد یونیک باشه . فک نکنم درک این قضیه زیاد سخت باشه . میگید بودجه بازی افزایش پیدا کرده خوب رو چه حسابی باری حتما باید سمت کامبت محور تر شدن بره ؟ اصلا کی گفته این بودجه فقط قرار ـه صرف گسترش کامبت بازی بشه و بشه هایلایت تریلر دیشب ؟ بودجه بازی به غیر کامبت قرار ـه خرج استرس زا تر شدن بازی بشه . قرار ـه خرج باور پذیر تر شدنش بشه . قرار هستش خرج موجودات Creepy و عجیب غریب بشه (ثانیه 40 پشت سر سنوا و دقیقه 1:35) خرج یـ سری مرحله مثل اونی که تو نسخه اول [ISPOILER]همه جا تاریک بود و باید تو تاریکی محض راهتون رو با صدا پیدا میکردید[/ISPOILER] بشه . خرج صنحه های نفس گیری مثل دقیقه 2:03 بشه . تریلر اخیر نشون میداد تو همه ی این موارد بازی پیشرفت کرده و با ویژوال فوق خفن دقیقا همون چیزی بود که انتظار میرفت . کامبت قطعا پیشرفت های خودش رو کرده انیمیشنا که از نو ضبط شدن و تا فیها خالدون واقع گرایانه شدن این قضیه تو تریلر کاملا مشهود بود و از این نظر اصلا قابل مقایسه با نسخه اول نیست (تو دقیقه 1:56 سنوا طرف رو میزنه زمین موقع برخورد طرف به زمین اول میوفته رو یـ دشمن دیگه که رو زمین افتاده بعد بلند میشه برید فقط نحوه برخود کمر طرف به دشمن مرده روی زمین و بعد بلند شدنش رو ببنید تا متوجه بشید چقدر بازی از این نظر پیشرفت کرده) . سه مدل دشمن جدید اضافه کردن + کلی فینیشر جور واجور . باس فایت هاش هم که از همین الان میشه گفت از نظر کیفیت و تنوع بیشتر خواهند شد و احتملا باس فایت های عجیب و غریب تری نسبت به نسخه قبلی خواهیم دید . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft