ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Resident Evil 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4543954" data-attributes="member: 57813"><p>دوستان دقت داشته باشید</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Volumetric Lighting Quality رو حتما حتما بزارید روی Medium کات سین اول بازی رو High تا 40 فریم پایین میاد ولی رو Medium از رو 60 فربم تکون نمیخوره ! این تکنیک کالا موقع بر خورد با منبع های نوری شدید خیلی سنگین ـه و بین Medium و High ـش اصلا تفاوت اونچنانیـی نیست !</li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul">گزینه Color Space رو از تو منوی Display پیدا کنید و از sRGB به Rec. 709 تغییرش بدید رنگ بندی بازی خیلی بهتر میشه</li> </ul><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">AA بازی کلا افتضاحه اگه بزاریتش رو MSAA تصویر شارپ ولی پر دندونه دندونه میشه روی TAA یا TAA+FXAA هم که خوب تصویر به شدت تار میشه بهرین کار اینه که از TAA+FXAA به همراه ReShade استفاده کنید افکت Adaptive Sharpen ـش رو روشن کنید خیلی عالی میشه نه جوری تصویر شارپ میشه که دندونه دندونه ها پیدا بشن نه اون قدری تار که حال بهم زن بشه ! در کل بالانس ترین خروجی AA رو با این روش میگیرید</li> </ul><p>TAA+FXAA</p><p>[ATTACH]100662[/ATTACH] [ATTACH]100663[/ATTACH]</p><p></p><p>MSAA</p><p>[ATTACH]100660[/ATTACH] [ATTACH]100661[/ATTACH]</p><p></p><p>پ.ن 1: رنگ بندی متفاوت تصاویر بین ReShade خاموش و روشن به خاطر افکت HDRـه ربطی به نوع AAـش نداره</p><p>پ.ن 2 : Color Space توی تصاویر sRGB هست با Rec. 709 رنگ بندی بهتر میشه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4543954, member: 57813"] دوستان دقت داشته باشید [LIST] [*]Volumetric Lighting Quality رو حتما حتما بزارید روی Medium کات سین اول بازی رو High تا 40 فریم پایین میاد ولی رو Medium از رو 60 فربم تکون نمیخوره ! این تکنیک کالا موقع بر خورد با منبع های نوری شدید خیلی سنگین ـه و بین Medium و High ـش اصلا تفاوت اونچنانیـی نیست ! [/LIST] [LIST] [*]گزینه Color Space رو از تو منوی Display پیدا کنید و از sRGB به Rec. 709 تغییرش بدید رنگ بندی بازی خیلی بهتر میشه [/LIST] [LIST] [*]AA بازی کلا افتضاحه اگه بزاریتش رو MSAA تصویر شارپ ولی پر دندونه دندونه میشه روی TAA یا TAA+FXAA هم که خوب تصویر به شدت تار میشه بهرین کار اینه که از TAA+FXAA به همراه ReShade استفاده کنید افکت Adaptive Sharpen ـش رو روشن کنید خیلی عالی میشه نه جوری تصویر شارپ میشه که دندونه دندونه ها پیدا بشن نه اون قدری تار که حال بهم زن بشه ! در کل بالانس ترین خروجی AA رو با این روش میگیرید [/LIST] TAA+FXAA [ATTACH]100662[/ATTACH] [ATTACH]100663[/ATTACH] MSAA [ATTACH]100660[/ATTACH] [ATTACH]100661[/ATTACH] پ.ن 1: رنگ بندی متفاوت تصاویر بین ReShade خاموش و روشن به خاطر افکت HDRـه ربطی به نوع AAـش نداره پ.ن 2 : Color Space توی تصاویر sRGB هست با Rec. 709 رنگ بندی بهتر میشه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Resident Evil 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft