ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Project Cars 2 | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 4326161" data-attributes="member: 7597"><p>چند صفحه قبل یک کانفیگ گیم پد گزاشتم، اگه نه تو نت هم هست بخواید بگردید.</p><p>این مشکلی که شما داری بهش میگن کم فرمانی که میتونه خیلی از عوامل باعث بوجود آومدنش بشه.</p><p></p><p><strong>1- لاستیک سرد :</strong> تو 2-3 دور اول (بسته به پیست) به دلیل اینکه چرخها هنوز گرم نشده باید با ماشین مدارا کرد تا گرم بشه و چسبندگی ایجاد بشه که تو پیچ ها ماشین بتونه به جلو حرکت کنه.</p><p></p><p><strong>2-قفل کردن ترمزها :</strong> 50 تا 100 متر مونده به پیچ ترمز کنین، نه نزدیک به پیچ.</p><p>چرا که وقتی نزدیک به پیچ ترمز میکنین، چرخها قفل میکنن، چرخی که قفل کرده چسبندگی نداره و ورود به پیچ با کم فرمانی همراه میشه، اونچیزی میشه که شما نمیخواید.</p><p>زودتر شروع به ترمز گیری کنین، اول خیلی پرفشار نزدیک به پیچ که شدین آروم ترمز رها کنین و بپیچین.</p><p></p><p><strong>3-با سرعت وارد پیست شدن : </strong>اینکه مشخصه دیگه توضیح نداره.</p><p></p><p>تو بازیهائی که شبیه سازن یا ادعای شبیه سازی دارن، تنظیمات دیفالت ماشینها روی این هست که بیشتر کم فرمانی (ماشین به بیرون پیست تمایل پیدا میکنه) داشته باشن تا بیش فرمانی (ماشین دور خودش میچرخه تو پیچ ها)، تو دنیای واقعی هم ماشینهای جاده ای همشون همین تنظیم رو دارن که بیشتر تمایل به کم فرمانی هست.</p><p></p><p>خوبی Pcars 2 اینه که بخش مهندس مکانیک داره که با جواب دادن به چندتا سوال بهتون پیشنهاد میده که چجوری ماشینتون رو تنظیم کنین که مشکل رو حل کنین. اینجا مشکل شما understeer هست که کاملا بخاطر نوع رانندگی شما ایجاد میشه پس سعی کنین اینو از مکانیک بپرسین.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 4326161, member: 7597"] چند صفحه قبل یک کانفیگ گیم پد گزاشتم، اگه نه تو نت هم هست بخواید بگردید. این مشکلی که شما داری بهش میگن کم فرمانی که میتونه خیلی از عوامل باعث بوجود آومدنش بشه. [B]1- لاستیک سرد :[/B] تو 2-3 دور اول (بسته به پیست) به دلیل اینکه چرخها هنوز گرم نشده باید با ماشین مدارا کرد تا گرم بشه و چسبندگی ایجاد بشه که تو پیچ ها ماشین بتونه به جلو حرکت کنه. [B]2-قفل کردن ترمزها :[/B] 50 تا 100 متر مونده به پیچ ترمز کنین، نه نزدیک به پیچ. چرا که وقتی نزدیک به پیچ ترمز میکنین، چرخها قفل میکنن، چرخی که قفل کرده چسبندگی نداره و ورود به پیچ با کم فرمانی همراه میشه، اونچیزی میشه که شما نمیخواید. زودتر شروع به ترمز گیری کنین، اول خیلی پرفشار نزدیک به پیچ که شدین آروم ترمز رها کنین و بپیچین. [B]3-با سرعت وارد پیست شدن : [/B]اینکه مشخصه دیگه توضیح نداره. تو بازیهائی که شبیه سازن یا ادعای شبیه سازی دارن، تنظیمات دیفالت ماشینها روی این هست که بیشتر کم فرمانی (ماشین به بیرون پیست تمایل پیدا میکنه) داشته باشن تا بیش فرمانی (ماشین دور خودش میچرخه تو پیچ ها)، تو دنیای واقعی هم ماشینهای جاده ای همشون همین تنظیم رو دارن که بیشتر تمایل به کم فرمانی هست. خوبی Pcars 2 اینه که بخش مهندس مکانیک داره که با جواب دادن به چندتا سوال بهتون پیشنهاد میده که چجوری ماشینتون رو تنظیم کنین که مشکل رو حل کنین. اینجا مشکل شما understeer هست که کاملا بخاطر نوع رانندگی شما ایجاد میشه پس سعی کنین اینو از مکانیک بپرسین. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Project Cars 2 | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft