ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Metro: Redux
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Triangels" data-source="post: 3603409" data-attributes="member: 12818"><p>البته نظره من در جهته مخالف هست بیشتر D: </p><p>مثلا Gordon Freeman هم یک کلمه صحبت نمیکنه ولی از محبوب ترین شخصیتهایی هست که تا حالا ساخته شده لول ( حتی یه بار قیافش رو نمیبینم ) اینام از اون سیستم الهام گرفتن . بیش از هر چیزی وقتی این طوری میشه به نظرم ادم میتونه خودش رو با شخصیت اصلی بازی یکی فرض کن </p><p>در ضمن Metro یه بازی هست که gamer خودش رو باید باهاش وقف بده . یعنی بازی نیست که من بشینم پاش روی easy یا normal بدو بدو همه رو برم چون هم سردرگم میشه و هم بیخودی میره روی اعصاب و سخت میشه . یه تیپ بازیا هست که باید قشنگ حسش کنی فکر کنی توی اون شرایط هستی بعد قشنگ محیط بازی رو زیر و رو کنی و لذت ببری. شاید این نظرم خیلی عجیب غریب باشه اما دقیقا همین حس توی bioshock هم به وجود میاد بین بازی و بازیباز . که ادم حس کنه خودشون بخشی از دنیای بازی هست . metro یکی از اندک first person های نسل قبل بود که به نظره من و احتمالا fan هاش این حس رو توش داشت. بعضیا بازی رو به چشم همون bf - cod و brainless shooter ها میدیدن اما هدفه ساختن مترو کلا یه چیزه دیگه بود D: </p><p>من که این و bioshock رو 100 دفعه هم برم همیشه برام تازگی داره </p><p>به نظرم این بازی رو باید روی همون درجه سختی اخرش رفت و روی Survival که حسه اصلی بازی منتقل بشه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Triangels, post: 3603409, member: 12818"] البته نظره من در جهته مخالف هست بیشتر D: مثلا Gordon Freeman هم یک کلمه صحبت نمیکنه ولی از محبوب ترین شخصیتهایی هست که تا حالا ساخته شده لول ( حتی یه بار قیافش رو نمیبینم ) اینام از اون سیستم الهام گرفتن . بیش از هر چیزی وقتی این طوری میشه به نظرم ادم میتونه خودش رو با شخصیت اصلی بازی یکی فرض کن در ضمن Metro یه بازی هست که gamer خودش رو باید باهاش وقف بده . یعنی بازی نیست که من بشینم پاش روی easy یا normal بدو بدو همه رو برم چون هم سردرگم میشه و هم بیخودی میره روی اعصاب و سخت میشه . یه تیپ بازیا هست که باید قشنگ حسش کنی فکر کنی توی اون شرایط هستی بعد قشنگ محیط بازی رو زیر و رو کنی و لذت ببری. شاید این نظرم خیلی عجیب غریب باشه اما دقیقا همین حس توی bioshock هم به وجود میاد بین بازی و بازیباز . که ادم حس کنه خودشون بخشی از دنیای بازی هست . metro یکی از اندک first person های نسل قبل بود که به نظره من و احتمالا fan هاش این حس رو توش داشت. بعضیا بازی رو به چشم همون bf - cod و brainless shooter ها میدیدن اما هدفه ساختن مترو کلا یه چیزه دیگه بود D: من که این و bioshock رو 100 دفعه هم برم همیشه برام تازگی داره به نظرم این بازی رو باید روی همون درجه سختی اخرش رفت و روی Survival که حسه اصلی بازی منتقل بشه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Metro: Redux
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft