Metro 2033 از تمامی امکانات DirectX 11 و Nvidia PhysXبهره خواهد برد.

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
500x_screens.jpg
امروز در بیانیه ی مشترک NVIDIA و THQ
مشخص شد METRO 2033 جدید ترین شوتر THQ که توسط شرکت 4A Games
وبا موتوراختصاصی این شرکت یعنی 4A Engine در حال ساخت است به طور کامل از امکانات
جدید ترین واسط گرافیکی مایکروسافت DirectX 11 پشتیبانی خواهد کرد.
خصوصیاتی همچون Depth of Field بسیار پیشرفته و بافت های سطحی با کیفیت شخصیت ها Full Tessellation on character models) برای اولین بار در این عنوان به کار خواهند رفت.
لازم به ذکر است METRO 2033 از تکنولوژی Nvidia 3D Vision و Nvidia PhysXیز به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد.
نکته ی عجیب و جالب حمایت بسیار شدید انویدیا از این عنوان مبتنی بر DirectX 11 است
در حالیکه هنوز کارت های سازگار با DirectX 11 انویدیا موسوم به Fermy راه زیادی تا عرضه به بازار های جهان در پیش دارند.
شرکت انویدیا به تازگی در مورد این عنوان اظهار داشته: "موتور استثنایی 4A را با تصاویر سه‌بعدی انویدیا و پشتیبان PhysX تصور کنیدتا با یکی از خارق‌العاده‌ترین جلوه‌های گرافیکی و فیزیکی مواجه شوید."
و همچنین این انجین را یکی از موفق ترین انجین ها ی سال 2010 قلمداد کرده است.
میتوان عنوان کرد انویدیا قصد دارد از این عنوان
به عنوان یک محرک تبلیغاتی برای مقابله
با کارت های موفق سری 5000 ، ATI استفاده کند
،امری که احتمالا تا عرضه ی سری Fermy ادامه خواهد داشت.

----------------------------

لازم به ذکر است خط داستانی بازی اکشن اول‌شخص
2033 Metroاز روی رمان "مترو 2033" نوشته دیمیتری گلوکوفسکی، نویسنده روسی اقتباس شده است.
رمان مترو 2033 در سال 2002 میلادی منتشر و تا کنون بیش از 400.000 نسخه از این کتاب تنها در داخل خاک روسیه فروخته شده است.
حقوق رمان مترو 2033 تا کنون به 20 کشور جهان فروخته شده.
دیمیتری گلوکوفسکی در سال 2007 میلادی موفق به کسب نشان ویژه انجمن نویسندگان داستان‌های علمی-تخیلی اروپا شد.

---------------------------
METRO 2033 در تاریخ شانزدهم مارس برای پلت‌فرم‌های PC و XBOX 360 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,021
نام
محمد امین
به نظر که خیلی خفن میاد حالا باید دید کیفیتش روی 360 فرق میکنه یا نه..

اگر این عکس بازی باش پس....
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
حالا باید دید کیفیتش روی 360 فرق میکنه یا نه..
این دو ورژن از لحاظ ساختاری با هم متفاوت هستند و ما شاهد پورت هیچ نسخه ای نخواهیم بود....
همانطور که اشاره شد نسخه ی PC کاملا با DIRECTX 11 هماهنگ شده....
البته این سبک حرفها ی روسها در زمان معرفی موتور X-RAY هم مطرح بود که تاخیر های پیاپی باعث
کم توجهی به قابلیت های ان شد،مطمئنا با اعلام پشتیبانی X-RAYاز Directx 11 شاهد رقابت آثار این دو شرکت
خواهیم بود....
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
خیلی مناسب تر هست که شرکت هایی مثل انویدیا و یا اینتل خفه بشن و ازین تبلیغات فوق چرت و پرت دست بردارن
به جای این اراجیف و کیفیت به ظاهر بالا(که با اومدن بازی تفاوت دو نسخه 9 و 11 چند صدم درصد میشه و اصلا به چشم نمیاد!) مثل آدم PC رو حمایت کنن که ازین اوضاع در بیاد
دیگه این مدل دورغ های تبلیغاتی خریدار نداره و هیچ احمق و کودنی فقط بخاطر یه بازی اونم چی، یه بازی اکراینی(!)(منظورم این نیست که کیفیت بازی پایین هست) نمیاد بره 600-700 دلار خرج کارتهای مزخرف اینا بکنه که تفاوتش با سری قبل به زحمت به 10 درصد میرسه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر