ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Imaginative" data-source="post: 4355467" data-attributes="member: 98796"><p>سرعت پیشرفت این تاپیک مشابه سرعت پیشرفت من تو بازیه!!</p><p></p><p></p><p>نمیتونم 1 ساعت بازی نکنم و تمام 1 ساعت رو در حال افسوس خوردن نباشم! این حجم از هزینه.. این حجم از انرژی.. با یه مدیریت خوب چقدر میتونست به نتیجه ای شیرین ختم بشه.</p><p>تمثیل بخوام بیارم میتونم بگم انگار که بهترین و مرغوبترین مواد اولیه دنیا رو بدی به دست یک کودک 5 ساله که باهاشون برات غذا درست کنه! همچین حسی دارم تقریبا..</p><p></p><p>وقتی یه بازی OP میسازی باید اصولش رو هم بلد باشی. از اصول اولیش اینه که انسجام داستان اصلی و داستانک هارو با هم حفظ کنی. که کار ظریف و سختیه. اما من حتی اونقدر پیشروی نکردم تو بازی که بتونم بگم داره در خودش این ویژگی رو یا نه! چون خلاء یه اصل مهم دیگه این اجازه رو بهم نمیده!! چیزی به بنام انگیزه ماجراجویی.</p><p>برای کی میتونه جذاب باشه که دقایق طولانی سطح سیاره های وسیع و کم جزئیات رو متر کنه با نومد و بالاخره با دیدن یکی از آوت پستهای Kett برای صدمین بار بگه واااو.. منتظر همین بودم! چند دقیقه درگیری.. (هوش مصنوعی نیاز به گفتن نداره) و بعد احتمالا پیدا کردن یک note یا یک شی ناشناخته و کسب یکسری اطلاعات بی فایده در موردش. بله، من اگر تو ویچر کنار یک اسکلت یه یادداشت پیدا میکنم و خط به خطش رو با دقت میخونم بخاطر اینه که بازی از مدتها قبل منو درگیر و غرق خودش کرده. با گیم پلی، با داستانپردازی.. . نمیشه به صرف وام گرفتن از یه سه گانه عظیم و حماسی، با کج سلیقگی تمام ذهنیاتت ناپختت رو به خورد مخاطب بدی و انتظار داشته باشی به به و چه چه کنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Imaginative, post: 4355467, member: 98796"] سرعت پیشرفت این تاپیک مشابه سرعت پیشرفت من تو بازیه!! نمیتونم 1 ساعت بازی نکنم و تمام 1 ساعت رو در حال افسوس خوردن نباشم! این حجم از هزینه.. این حجم از انرژی.. با یه مدیریت خوب چقدر میتونست به نتیجه ای شیرین ختم بشه. تمثیل بخوام بیارم میتونم بگم انگار که بهترین و مرغوبترین مواد اولیه دنیا رو بدی به دست یک کودک 5 ساله که باهاشون برات غذا درست کنه! همچین حسی دارم تقریبا.. وقتی یه بازی OP میسازی باید اصولش رو هم بلد باشی. از اصول اولیش اینه که انسجام داستان اصلی و داستانک هارو با هم حفظ کنی. که کار ظریف و سختیه. اما من حتی اونقدر پیشروی نکردم تو بازی که بتونم بگم داره در خودش این ویژگی رو یا نه! چون خلاء یه اصل مهم دیگه این اجازه رو بهم نمیده!! چیزی به بنام انگیزه ماجراجویی. برای کی میتونه جذاب باشه که دقایق طولانی سطح سیاره های وسیع و کم جزئیات رو متر کنه با نومد و بالاخره با دیدن یکی از آوت پستهای Kett برای صدمین بار بگه واااو.. منتظر همین بودم! چند دقیقه درگیری.. (هوش مصنوعی نیاز به گفتن نداره) و بعد احتمالا پیدا کردن یک note یا یک شی ناشناخته و کسب یکسری اطلاعات بی فایده در موردش. بله، من اگر تو ویچر کنار یک اسکلت یه یادداشت پیدا میکنم و خط به خطش رو با دقت میخونم بخاطر اینه که بازی از مدتها قبل منو درگیر و غرق خودش کرده. با گیم پلی، با داستانپردازی.. . نمیشه به صرف وام گرفتن از یه سه گانه عظیم و حماسی، با کج سلیقگی تمام ذهنیاتت ناپختت رو به خورد مخاطب بدی و انتظار داشته باشی به به و چه چه کنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft