ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Hazmat" data-source="post: 3882077" data-attributes="member: 92036"><p>همون طور که می دونید وظیفه ی ساخت بازی روی شونه ی شعبه ی مونترال BioWare هستش و 200 نفر ثابت، روی بازی کار می کنن.</p><p>اما اعضای کلیدی تیم سازنده و سابقه ـشون:</p><p></p><p><strong>Yanick Roy | BioWare Montréal</strong></p><p>سابقه ی 6 سال فعالیت در شعبه ی مونترال و کمک به پایه گذاری و گسترش آن</p><p>مدیر ارشد پروژه ی Mass Effect در سال 2006</p><p></p><p></p><p><strong>Chris Wynn | Senior Development Director</strong></p><p>مدیر ارشد توسعه ی بازی. کسی که تلاش می کنه همواره خلاقیت تیم حفظ بشه</p><p>بیشتر از 15 سال سابقه ی توی گیمینگ. همکاری با مایکروسافت و Epic Games</p><p>تهیه کننده ی GeoW 3 و تهیه کننده ی ارشد GeoW: J</p><p></p><p></p><p><strong>Mac Walters | Director</strong></p><p>نزدیک به 10 سال سابقه ی کار روی فرانچایز Mass Effect</p><p>بیشتر از 10 سال سابقه ی نویسندگی، نویسندگی ارشد و کارگردان روایت در BioWare</p><p>سابقه ی کار روی 4 عنوان AAA با متای متوسط 92</p><p>دستیار نویسنده ی Mass Effect 2 و نویسنده ی ارشد Mass Effect 3</p><p></p><p></p><p><strong>Fabrice Condominas | Producer</strong></p><p>سابقه ی Designe و تهیه کنندگی.</p><p>تهیه کننده ی Mass Effect 3: Omega و تشکیل دهنده ی تیم خلاق برای شعبه ی منترال</p><p>سابقه ی فعالیت روی ME3/بخش مولتی/DLCـها و پشتیبانی تیم هنری شخصیت های Inquisition</p><p>سابقه ی Lead Designe در EA و LucasArts</p><p></p><p></p><p><strong>Ian Frazier | Lead Designer</strong></p><p>طراح، کارگردان خلاق و رهبر پروژه ی بزرگ بعدی Big Huge Games قبل از فروپاشی</p><p>طراح ارشد Kingdoms of Amalur: Reckoning</p><p>تهیه کننده و طراح ارشد Dawn of War: Soulstorm</p><p></p><p></p><p><strong>Joel MacMillan | Art Director</strong></p><p>6 سال سابقه ی طراحی هنری و 4 سال سابقه ی انیماتوری سینمایی ارشد</p><p>انیماتور ارشد سینمایی روی پروژه ی مس افکت2</p><p>انیماتور و انیماتور سینمایی ME و Dragon Age</p><p></p><p></p><p><strong>Mike Gamble | Producer</strong></p><p>سابقه ی 6 سال تهیه کنندگی برای فرانچایز Mass Effect</p><p>تهیه کننده ی دو DLC محبوب ME: تهیه کننده ی ارشد Lair of the Shadow Broker و دستیار تهیه Citadel</p><p>سابقه ی کار با بازی های Unreal Tournament, Neverwinter Nights و Oblivion</p><p>تهیه کنندگی برای EA</p><p>I live and breathe Mass Effect-</p><p></p><p></p><p><strong><span style="font-size: 10px"><span style="font-family: 'tahoma'">Chris Schlerf | Lead Writer</span></span></strong></p><p>نویسنده ی ارشد عنوان Halo 4</p><p></p><p></p><p>___________________</p><p></p><p>اینم یه نقل قول جالب از Chris Wynn </p><p></p><p></p><p></p><p>پ.ن: پست اول تاپیک آپدیت شد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hazmat, post: 3882077, member: 92036"] همون طور که می دونید وظیفه ی ساخت بازی روی شونه ی شعبه ی مونترال BioWare هستش و 200 نفر ثابت، روی بازی کار می کنن. اما اعضای کلیدی تیم سازنده و سابقه ـشون: [B]Yanick Roy | BioWare Montréal[/B] سابقه ی 6 سال فعالیت در شعبه ی مونترال و کمک به پایه گذاری و گسترش آن مدیر ارشد پروژه ی Mass Effect در سال 2006 [B]Chris Wynn | Senior Development Director[/B] مدیر ارشد توسعه ی بازی. کسی که تلاش می کنه همواره خلاقیت تیم حفظ بشه بیشتر از 15 سال سابقه ی توی گیمینگ. همکاری با مایکروسافت و Epic Games تهیه کننده ی GeoW 3 و تهیه کننده ی ارشد GeoW: J [B]Mac Walters | Director[/B] نزدیک به 10 سال سابقه ی کار روی فرانچایز Mass Effect بیشتر از 10 سال سابقه ی نویسندگی، نویسندگی ارشد و کارگردان روایت در BioWare سابقه ی کار روی 4 عنوان AAA با متای متوسط 92 دستیار نویسنده ی Mass Effect 2 و نویسنده ی ارشد Mass Effect 3 [B]Fabrice Condominas | Producer[/B] سابقه ی Designe و تهیه کنندگی. تهیه کننده ی Mass Effect 3: Omega و تشکیل دهنده ی تیم خلاق برای شعبه ی منترال سابقه ی فعالیت روی ME3/بخش مولتی/DLCـها و پشتیبانی تیم هنری شخصیت های Inquisition سابقه ی Lead Designe در EA و LucasArts [B]Ian Frazier | Lead Designer[/B] طراح، کارگردان خلاق و رهبر پروژه ی بزرگ بعدی Big Huge Games قبل از فروپاشی طراح ارشد Kingdoms of Amalur: Reckoning تهیه کننده و طراح ارشد Dawn of War: Soulstorm [B]Joel MacMillan | Art Director[/B] 6 سال سابقه ی طراحی هنری و 4 سال سابقه ی انیماتوری سینمایی ارشد انیماتور ارشد سینمایی روی پروژه ی مس افکت2 انیماتور و انیماتور سینمایی ME و Dragon Age [B]Mike Gamble | Producer[/B] سابقه ی 6 سال تهیه کنندگی برای فرانچایز Mass Effect تهیه کننده ی دو DLC محبوب ME: تهیه کننده ی ارشد Lair of the Shadow Broker و دستیار تهیه Citadel سابقه ی کار با بازی های Unreal Tournament, Neverwinter Nights و Oblivion تهیه کنندگی برای EA I live and breathe Mass Effect- [B][SIZE=2][FONT=tahoma]Chris Schlerf | Lead Writer[/FONT][/SIZE][/B] نویسنده ی ارشد عنوان Halo 4 ___________________ اینم یه نقل قول جالب از Chris Wynn پ.ن: پست اول تاپیک آپدیت شد. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft