ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Hellblade: Senua's Sacrifice
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Silent Siren" data-source="post: 4273830" data-attributes="member: 112031"><p>این قضیههای قیمتگذاری و جریانات یاد کردن از بازی به عنوان یه Independent AAA زمان معرفیش و همینطور پروسه ساختش یکم شاید گیج کننده بوده باشه اما خالق بازی داخل همون کاور GI توی یکی از ویدیوها در رابطه با همین قضیه توضیح داده و ابهامات رو برطرف کرده. قیمتگذاری و زمان کوتاه بازی (که بنظرم همچینم کوتاه نیست باتوجه به بازی های عرضه شده این نسل همینطور خطی بودن بازی) و همینطور پروسه ساخت بازی یجورایی تحت تاثیر این طرز فکر بوده که میخواستن در حالی که یه بازی AAA مانند از نظر ویژالی و تکنیکی با سورس متریال قوی و آرت غنی میسازن بتونند روند خلاقانه و ایده جدیدی داخل بازی پیاده کنن و سعی نکن فقط با پیاده سازی محتوا نظر همه قشر گیمری رو جذب کنن. کارگردان بازی میگه ما دیدیم برخلاف گذشته الان بازی ها بزرگتر شدن و در نتیجه هزینه ساختشون هم بالانر رفته و یکم این میزان خلاقیت و ریسک کردن اومده پایین و بیشتر بازی های AAA سعی دارند همه سلیقه هارو با محتواهاشون پوشش بدن تا نسخه های بیشتری بفروشن و به کمک همین مسئله بتونن هزینه هنگفت ساخت رو در بیارن اما چون تیم ما NT خیلی جمع و جورتر از تیم های دیگه هستش و سرمایهگذاریمون هم محدوده تصمیم گرفتیم; یه بازی AAA کوچیک و کوتاه از نظر زمانی بسازیم و قیمت اون رو هم نصف یه بازی AAA در نظر بگیریم، اما + اون ریسکی که الان کمتر کسی سمتش میره. و با این تصمیم دیگه الان لازم نیست برای سود کردن یا برگردوندن سرمایه زیاد اولیه مثل بازی های AAA کامل، دو یا سه میلیون نسخه بفروشیم در عوض موقع عرضه بازی یه قشر خاصی از گیمر ها { ترجیحا اینجا طرفدارای تجربه های Story-Driven تر و اتمسفر های سنگین تر و یجورایی طراحی های یونیک و با استایل تر} رو باتوجه به اون قیمتگذاری هدف قرار میدیم و سعی در جلب نظر همه گیمرها نداریم. که بنظرم بهترین تصمیم ممکن هستش این رویه.</p><p></p><p>اتمسفر بازی و آرت اون و محیطاش خیلی نفس گیره و تون بازی خیلی سنگینه. ببینم نتیجه چی میشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Silent Siren, post: 4273830, member: 112031"] این قضیههای قیمتگذاری و جریانات یاد کردن از بازی به عنوان یه Independent AAA زمان معرفیش و همینطور پروسه ساختش یکم شاید گیج کننده بوده باشه اما خالق بازی داخل همون کاور GI توی یکی از ویدیوها در رابطه با همین قضیه توضیح داده و ابهامات رو برطرف کرده. قیمتگذاری و زمان کوتاه بازی (که بنظرم همچینم کوتاه نیست باتوجه به بازی های عرضه شده این نسل همینطور خطی بودن بازی) و همینطور پروسه ساخت بازی یجورایی تحت تاثیر این طرز فکر بوده که میخواستن در حالی که یه بازی AAA مانند از نظر ویژالی و تکنیکی با سورس متریال قوی و آرت غنی میسازن بتونند روند خلاقانه و ایده جدیدی داخل بازی پیاده کنن و سعی نکن فقط با پیاده سازی محتوا نظر همه قشر گیمری رو جذب کنن. کارگردان بازی میگه ما دیدیم برخلاف گذشته الان بازی ها بزرگتر شدن و در نتیجه هزینه ساختشون هم بالانر رفته و یکم این میزان خلاقیت و ریسک کردن اومده پایین و بیشتر بازی های AAA سعی دارند همه سلیقه هارو با محتواهاشون پوشش بدن تا نسخه های بیشتری بفروشن و به کمک همین مسئله بتونن هزینه هنگفت ساخت رو در بیارن اما چون تیم ما NT خیلی جمع و جورتر از تیم های دیگه هستش و سرمایهگذاریمون هم محدوده تصمیم گرفتیم; یه بازی AAA کوچیک و کوتاه از نظر زمانی بسازیم و قیمت اون رو هم نصف یه بازی AAA در نظر بگیریم، اما + اون ریسکی که الان کمتر کسی سمتش میره. و با این تصمیم دیگه الان لازم نیست برای سود کردن یا برگردوندن سرمایه زیاد اولیه مثل بازی های AAA کامل، دو یا سه میلیون نسخه بفروشیم در عوض موقع عرضه بازی یه قشر خاصی از گیمر ها { ترجیحا اینجا طرفدارای تجربه های Story-Driven تر و اتمسفر های سنگین تر و یجورایی طراحی های یونیک و با استایل تر} رو باتوجه به اون قیمتگذاری هدف قرار میدیم و سعی در جلب نظر همه گیمرها نداریم. که بنظرم بهترین تصمیم ممکن هستش این رویه. اتمسفر بازی و آرت اون و محیطاش خیلی نفس گیره و تون بازی خیلی سنگینه. ببینم نتیجه چی میشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Hellblade: Senua's Sacrifice
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft