Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
واقعا سخته برای بازی صبر کنی :D شدید منتظرشم :D

گرافیک فنی بازی همه جوره عالیه با وجود 60 فریم بودن، همون چیزیه که Halo باید باشه.

مشکلی XOne هست که باید یجوری پیدا کنم :D
 

B.A.B

کاربر سایت
بالاخره با هزار بدبختی اون لینکی که DieDie زحمت کشیده بود رو دانلود کردم :d

خب من فن بازیم و شاید ایرادات گرافیکی و این جور چیزا به چشمم نیاد ولی باید بگم شدیدا از گرافیک بازی راضیم :d گرافیک بازی به قول دوستان WOW نداره ولی این گرافیک+60 فریم WOW داره :d
خدا خیرشون بده این 60 فریم شدن بازی اصلا کلاس کاری گیمپلی رو خیلی ارتقا میده.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چنتا ویدیو هم از WARZONE دیدم و تا اونجایی که من توی این چند دقیقه متوجه شدم جریانش اینجوریه که هر تیم توی یک بیس پیاده میشن و اول باید اون بیس رو از دشمن هایی که از طریق AI کنترل میشن پاکسازی کنند. محیط بازی حدود چهار برابر بزرگتر از نقشه های BIG TEAM توی نسخه های قبلیه!! در طول بازی نیروهای AI به منطقه و به هر دو تیم حمله میکنن که ممکنه هر چیزی باشند (کاوننت، فوررانر، هانتر، بانشی ،گست یا هر چیز دیگه ای و حتی باس) توی این مواقع تصمیم با شماست که باهم برعلیه دشمن مشترک بجنگید یا از این فرصت استفاده کنید و به تیم مقابل حمله کنید. نحوه برنده شدن هریک از تیم ها هم به این صورته که یا اینقدر از افراد تیم مقابل میکشید تا امتیاز تیمتون به 1000 برسه یا با گرفتن چنتا از بیس ها، منبع انرژی بیس حریف باز میشه و با نابود کردنش میتونید اون گیم رو ببرید.
توی بازی با توجه به کیل ها و مدال هایی که میگیرید یک سری کارت بهتون داده میشه که با استفاده از اونا میتونید درخواست تجهیزات مثل تفنگ و وسایل نقلیه کنید و هرچی اون وسیله خفن تر باشه نیاز به کارت های بیشتری داره ( مثلا برای یک لانچر 2 تا کارت و برای بانشی 5 تا کارت لازمه) فقط در حد مثال بود این. تانک معظم Scorpion هم توی این مد حضور دارن و احتمالا گرون ترین وسیله خواهد بود :d

شدیدا مد جذابیه خلاصه :bighug:
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
بالاخره با هزار بدبختی اون لینکی که DieDie زحمت کشیده بود رو دانلود کردم :d

خب من فن بازیم و شاید ایرادات گرافیکی و این جور چیزا به چشمم نیاد ولی باید بگم شدیدا از گرافیک بازی راضیم :d گرافیک بازی به قول دوستان WOW نداره ولی این گرافیک+60 فریم WOW داره :d
خدا خیرشون بده این 60 فریم شدن بازی اصلا کلاس کاری گیمپلی رو خیلی ارتقا میده.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چنتا ویدیو هم از WARZONE دیدم و تا اونجایی که من توی این چند دقیقه متوجه شدم جریانش اینجوریه که هر تیم توی یک بیس پیاده میشن و اول باید اون بیس رو از دشمن هایی که از طریق AI کنترل میشن پاکسازی کنند. محیط بازی حدود چهار برابر بزرگتر از نقشه های BIG TEAM توی نسخه های قبلیه!! در طول بازی نیروهای AI به منطقه و به هر دو تیم حمله میکنن که ممکنه هر چیزی باشند (کاوننت، فوررانر، هانتر، بانشی ،گست یا هر چیز دیگه ای و حتی باس) توی این مواقع تصمیم با شماست که باهم برعلیه دشمن مشترک بجنگید یا از این فرصت استفاده کنید و به تیم مقابل حمله کنید. نحوه برنده شدن هریک از تیم ها هم به این صورته که یا اینقدر از افراد تیم مقابل میکشید تا امتیاز تیمتون به 1000 برسه یا با گرفتن چنتا از بیس ها، منبع انرژی بیس حریف باز میشه و با نابود کردنش میتونید اون گیم رو ببرید.
توی بازی با توجه به کیل ها و مدال هایی که میگیرید یک سری کارت بهتون داده میشه که با استفاده از اونا میتونید درخواست تجهیزات مثل تفنگ و وسایل نقلیه کنید و هرچی اون وسیله خفن تر باشه نیاز به کارت های بیشتری داره ( مثلا برای یک لانچر 2 تا کارت و برای بانشی 5 تا کارت لازمه) فقط در حد مثال بود این. تانک معظم Scorpion هم توی این مد حضور دارن و احتمالا گرون ترین وسیله خواهد بود :d

شدیدا مد جذابیه خلاصه :bighug:

گرافیک واسم اصلا مهم نیست :d فقط سینگل اپیک باشه ! همینو فقط همه میخوایم :d
 

Gartall

کاربر سایت
گرافیک واسم اصلا مهم نیست :d فقط سینگل اپیک باشه ! همینو فقط همه میخوایم :d
این حرفهای کهنه را بزار کنار :D
نظر من اینه ( که فکت هم هست :D ) گرافیک مکمل لذت بردن از گیم پلی هست یکم اون مغزت را فشار بیاری :D میدونی چرا این حرف را میزنم .
 

Frobary

Loyal Member
این حرفهای کهنه را بزار کنار :D
نظر من اینه ( که فکت هم هست :D ) گرافیک مکمل لذت بردن از گیم پلی هست یکم اون مغزت را فشار بیاری :D میدونی چرا این حرف را میزنم .
اگه بخوان محیط ها عظیم باشه و تعداد دشمن های تو صحنه هم زیاد باشه، فریم هم رو 60 باشه دیگه معجزه گر هم باشن نمیتونن یه چیزی مثل Halo 4 تو زمان خودش تحویل بدن :D البته نه اینکه گرافیک اصلا مهم نباشه ولی خب بعضی وقت ها دیگه سازنده کارش خیلی سخت میشه. هر چند همین جوری هم گرافیک بازی یکی از بهترین های امسال هست بدون شک.
 

Gartall

کاربر سایت
اگه بخوان محیط ها عظیم باشه و تعداد دشمن های تو صحنه هم زیاد باشه، فریم هم رو 60 باشه دیگه معجزه گر هم باشن نمیتونن یه چیزی مثل Halo 4 تو زمان خودش تحویل بدن :D البته نه اینکه گرافیک اصلا مهم نباشه ولی خب بعضی وقت ها دیگه سازنده کارش خیلی سخت میشه. هر چند همین جوری هم گرافیک بازی یکی از بهترین های امسال هست بدون شک.
مثل اینکه حرفم را متوجه نشدی کاری با سازنده ندارم که میتونه یا نمیتونه کسی که میگه گرافیک مهم نیست از بیخ در اشتباهه ما تو 20 سال پیش گیر نکردیم که بگیم گرافیک مهم نیست گیم پلی بازی ابعاد بسیار گسترده تو بازی ها پیدا کرده اونم به لطف پیشرفت گرافیکی بوده هزار و 1 مثال میشه زد مثلا یه گرافیک فنی ارتباط مستقیم با گیم پلی داره مثل فیزیک اجسام یا گرافیک فنیه خوب ارتباط مستقیم با روحیات یه گیمر داره مثلا یه انیمشن چهره کارکتر که درست و درمون ناراحتی و شادی و ..به نمایش بزاره تاثیر مستقیم روی گیمر داره که اون لحظه را به بهترین شکل درک کنه احساسش کنه .
یا مثلا یه گرافیک که وابسته به جلوه های ویژه هست باز تاثیر مستقیم به روح و روان یه انسان یا ساده یه گیمر داره مثلا وقتی شما یه بازی ترسناک بازی میکنی با یه نورپردازی عالی و سایه عالی با افکتهای خون عالی به بهترین شکل اون دلهره احساس میشه مثل بازیه ALAN WAKE هرچند تنوع گیم پلی کم بود ولی اگه اون گرافیک و جو محیطی با ان نورپردازی عظیم و سایه های عالی نبود لذت بازی نصف میشد . خلاصه حرفم به اینجا میاد که حرف امیر علی :D که گرافیک برام مهم نیست خیلی خلاصه گفتم امروزه گرافیک فنی و بصری خوب دقیقا ارتباط مستقیم داره که شما از گیم پلی بازی بیشتر لذت ببری .
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
مثل اینکه حرفم را متوجه نشدی کاری با سازنده ندارم که میتونه یا نمیتونه کسی که میگه گرافیک مهم نیست از بیخ در اشتباهه ما تو 20 سال پیش گیر نکردیم که بگیم گرافیک مهم نیست گیم پلی بازی ابعاد بسیار گسترده تو بازی ها پیدا کرده اونم به لطف پیشرفت گرافیکی بوده هزار و 1 مثال میشه زد مثلا یه گرافیک فنی ارتباط مستقیم با گیم پلی داره مثل فیزیک اجسام یا گرافیک فنیه خوب ارتباط مستقیم با روحیات یه گیمر داره مثلا یه انیمشن چهره کارکتر که درست و درمون ناراحتی و شادی و ..به نمایش بزاره تاثیر مستقیم روی گیمر داره که اون لحظه را به بهترین شکل درک کنه احساسش کنه .
یا مثلا یه گرافیک که وابسته به جلوه های ویژه هست باز تاثیر مستقیم به روح و روان یه انسان یا ساده یه گیمر داره مثلا وقتی شما یه بازی ترسناک بازی میکنی با یه نورپردازی عالی و سایه عالی با افکتهای خون عالی به بهترین شکل اون دلهره احساس میشه مثل بازیه ALAN WAKE هرچند تنوع گیم پلی کم بود ولی اگه اون گرافیک و جو محیطی با ان نورپردازی عظیم و سایه های عالی نبود لذت بازی نصف میشد . خلاصه حرفم به اینجا میاد که حرف امیر علی :D که گرافیک برام مهم نیست خیلی خلاصه گفتم امروزه گرافیک فنی و بصری خوب دقیقا ارتباط مستقیم داره که شما از گیم پلی بازی بیشتر لذت ببری .

مسئله اینه من حرفم منظورم این نیست گرافیک مهم نیست. اما تعریف من از گرافیک برای هیلو با تو فرق داره. تو یه Showcase میخوای که بشه هیلو 4 در نتیجه مثل همونم کوچیک و خلوت میشه. و من اصلا به شصخه دوست ندارم.
برای من گرافیک فوق العاده میشه محیط شلوغ و اپیک و سندباکس بودن بازی. 60 فریم هم که هست. این از نظر من عالیه. حالا دیگه 10 تا افکت و ... روش نیست و بکننش خطی که بشه یه بازی گرافیکیه بسته، اتفاقا من استقبال میکنم.
 

Gartall

کاربر سایت
مسئله اینه من حرفم منظورم این نیست گرافیک مهم نیست. اما تعریف من از گرافیک برای هیلو با تو فرق داره. تو یه Showcase میخوای که بشه هیلو 4 در نتیجه مثل همونم کوچیک و خلوت میشه. و من اصلا به شصخه دوست ندارم.
برای من گرافیک فوق العاده میشه محیط شلوغ و اپیک و سندباکس بودن بازی. 60 فریم هم که هست. این از نظر من عالیه. حالا دیگه 10 تا افکت و ... روش نیست و بکننش خطی که بشه یه بازی گرافیکیه بسته، اتفاقا من استقبال میکنم.
کی گفت محیط sandbox و بزرگ و هوش مصنوعی نمیخوایم ؟! کلا ماهیت هیلو تو این چیزهاست اینها که نباشه باید مچالش کنی بندازیش دور ! من کنار همینها گرافیک خوب میخوام حالا میخواند معجزه کنن و .......... کاری ندارم فقط دارم میگم کار گرافیکی الان دیگه مهمه چون ارتباط مستقیم به لذت بازی داره .
این جمله خودت بود :
گرافیک واسم اصلا مهم نیست
وقتی میگی اصلا , خوب یعنی همه چیز که گرافیک خیلی چیزها را شامل میشه . حالا هم که منظورت را رسوندی کاری ندارم ولی کسی بگه اصلا مهم نیست یعنی حتی نمیخواد با داشتن محیط های بزرگ و شلوغ هم افکتهای خوب ببینه ! خوب اینجا باید کلمه لول را به کار برد :D
فقط منظورم اینه یه جمله که مُد شده گرافیک برام مهم نیست این حرفهای کهنه را بندازید دور خودتون را گول نزنید :D
 
آخرین ویرایش:

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
یه مسئله ای وجود داره و باید بهش اذعان داشت ! هیلو 4 برخلاف بقیه هیلو ها اون جذابیت گیم پلی همیشگی رو نداشت و واقعیت بخش اعظمی که این سری رو باهاش میشناسیم ( محیط های شلوغ و جنگ های اپیک ) متاسفانه فدای گرافیک فنی بالای بازی شده بود ! اما Halo 5 از همین نمایش E3 کاملاً مشخص بود بازبرگشته به ریشه ها و 343 به حرف طرفدارها کاملاً نظر داشته . تو همین تریلر میشه محیط نسبتاً شلوغ و اون حس همیشگی جنگ های اپیک و بسته نبودن محیط رو حس کرد !

کلاً چیزی که همه دیدیم ، راضی کننده بود و تا زمان عرضه هم با پولیش شدن بازی قطعاً بهتر میشه . اما خواهشاً از این یه بازی بکشید بیرون و بزارید این سری برای طرفدارهای هیلو و گیمرهایی که دنبال چندین ساعت بتل های جذاب و اپیک هستن بمونه . نه اینکه بازیچه دست یکسری ها صرفاً برای نبرد گیم های کنسولی بشه !

والسلام ..
 

DieDie

کاربر سایت
امیدوارام تا عرضه بازی بالانس رزولوشن را از این حد بالاتر ببرن کمترین حد رزولوشنش حتی HD هم اجرا نمیشه .

یکی از سازنده ها گفته فعلا برای بهینه سازی کار زیادی انجام ندادن پولیش اصلی رو گذاشتن 3 ماه آخر قبل از ریلیز انجام بدن، تاریخ رسمی ریلیز بازی Oct. 27, 2015 هست یعنی چهار ماه تا ریلیز بازی مونده که اگه 15-20 روز آخرو بزارن برای مقدمات ریلیز بازی از الان باید شروع کرده باشن به پولیش نهایی، خدا به همراهشون باشه :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top