ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sajadkh" data-source="post: 4382735" data-attributes="member: 83316"><p>وقتی اطلاعاتی که سازنده میده دنبال نمیکنید همین میشه.</p><p>بازی خشونتش به هیچ وجه کم تر از نسخه قبل نیست فقط سازنده خواسته بازی به شکل مدرن و امروزی باشه و واقع گرایانه تر</p><p>اون بکش برو جلو معما حل کن باس بکش دوباره برو مرحله بعد دیگه به هیچ وجه تو این نسل جواب نمیده نه پلیرا استقبال میکنن از این مورد و نه منتقدها</p><p>وقتی داخل یه استودیو 200 نفره اعضای کلیدی پروژه همگی کوری رو یه نابغه خطاب میکنن در نتیجه یعنی این بشر یه کاری کرده که اینا همگی به وجه اومدن پس صبرکنید بدون دلیل بازیو از یه گیم پلی که مراحل اموزشی خودش رو داره میگذرونه نسخه نپیچید.اگه کمبت دیزاینر بازی جیسون مک دونالد باشه (هست) شما ذره ای نباید باید بابت گیم پلی و کمبت نگران باشید</p><p>تمام HUD های بازی زمانی که کوری با وبسایت گیم اینفورمر مصاحبه میکرد اعلام کرد که قابل شخصی سازی هستند.</p><p>دشمنای پرتقالی که میبینید مختص اون منطقه هستند (میدگارد) هر منطقه دشمنای مختص به خودش رو داره.تیم به عمد چند نمونه دشمن رو نشون داده عملا بارها اعلام شده که میخوان بیشتر چیزارو پلیرها تجربه کنن.از مواد مذاب ساخته شدن که اینم برمیگرده به یکی از غول های اون منطقه بهتره چیزی نگم برای اسپویل و این چیزا</p><p>کمبت دیزاینر بازی جیسون مک دونالد پیش تر اعلام کرده بود مبارزات همچنان نفس گیر، سریع، خشونت امیز و البته قابل لمس تر هستند.اگه دقت کنید فیزیک کریتوس و ضرباتش فوق العاده خوفناکه و ضربه های سنگینی که میزنه قشنگ حس میشه.</p><p>جیسون مک دونالد اعلام کرده بود تبر کریتوس Leviathan سلاح اصلی بازی هستش اما به این معنی نیستش که سلاح دیگه ای وجود نداره عملا 100 درصد مشخصه که بازی سلاح های دیگه ای داره چه از گیم پلی ای که لیک شد و یا توضیحات بازی در رده بندی سنی.وقتی چندین سلاح وجود داشته باشه در نتیجه هرکدوم میتونن کمبت و گیم پلی متفاوتی رو ارائه بدن سیستم اپگرید هم که برای هرکدوم وجود داره باعث تنوع زیادی میشه.</p><p>گاو 3 رو یادتونه؟اوایل چقد گرافیکش تو ذوق میزد وقتی بازی اومد و همه نسخه پولیش شده و نهایی رو تجربه کردن فک ها کف زمین بود تا سالیان سال.الان هم سانتا همون سانتا هستش گرافیک هم درجه یک و پیشتاز.بهتره یه ویدیو با کیفیت بالا منتشر شه بعدا نظر میشه داد</p><p>به قول کوری هرچیزی نیاز به تغیر داره و تغیر نمیتونه همه رو راضی نگه داره این بازیم نیاز به تغیر داشت چیزی که واضحه موفقیت بازی بسیار بالاست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sajadkh, post: 4382735, member: 83316"] وقتی اطلاعاتی که سازنده میده دنبال نمیکنید همین میشه. بازی خشونتش به هیچ وجه کم تر از نسخه قبل نیست فقط سازنده خواسته بازی به شکل مدرن و امروزی باشه و واقع گرایانه تر اون بکش برو جلو معما حل کن باس بکش دوباره برو مرحله بعد دیگه به هیچ وجه تو این نسل جواب نمیده نه پلیرا استقبال میکنن از این مورد و نه منتقدها وقتی داخل یه استودیو 200 نفره اعضای کلیدی پروژه همگی کوری رو یه نابغه خطاب میکنن در نتیجه یعنی این بشر یه کاری کرده که اینا همگی به وجه اومدن پس صبرکنید بدون دلیل بازیو از یه گیم پلی که مراحل اموزشی خودش رو داره میگذرونه نسخه نپیچید.اگه کمبت دیزاینر بازی جیسون مک دونالد باشه (هست) شما ذره ای نباید باید بابت گیم پلی و کمبت نگران باشید تمام HUD های بازی زمانی که کوری با وبسایت گیم اینفورمر مصاحبه میکرد اعلام کرد که قابل شخصی سازی هستند. دشمنای پرتقالی که میبینید مختص اون منطقه هستند (میدگارد) هر منطقه دشمنای مختص به خودش رو داره.تیم به عمد چند نمونه دشمن رو نشون داده عملا بارها اعلام شده که میخوان بیشتر چیزارو پلیرها تجربه کنن.از مواد مذاب ساخته شدن که اینم برمیگرده به یکی از غول های اون منطقه بهتره چیزی نگم برای اسپویل و این چیزا کمبت دیزاینر بازی جیسون مک دونالد پیش تر اعلام کرده بود مبارزات همچنان نفس گیر، سریع، خشونت امیز و البته قابل لمس تر هستند.اگه دقت کنید فیزیک کریتوس و ضرباتش فوق العاده خوفناکه و ضربه های سنگینی که میزنه قشنگ حس میشه. جیسون مک دونالد اعلام کرده بود تبر کریتوس Leviathan سلاح اصلی بازی هستش اما به این معنی نیستش که سلاح دیگه ای وجود نداره عملا 100 درصد مشخصه که بازی سلاح های دیگه ای داره چه از گیم پلی ای که لیک شد و یا توضیحات بازی در رده بندی سنی.وقتی چندین سلاح وجود داشته باشه در نتیجه هرکدوم میتونن کمبت و گیم پلی متفاوتی رو ارائه بدن سیستم اپگرید هم که برای هرکدوم وجود داره باعث تنوع زیادی میشه. گاو 3 رو یادتونه؟اوایل چقد گرافیکش تو ذوق میزد وقتی بازی اومد و همه نسخه پولیش شده و نهایی رو تجربه کردن فک ها کف زمین بود تا سالیان سال.الان هم سانتا همون سانتا هستش گرافیک هم درجه یک و پیشتاز.بهتره یه ویدیو با کیفیت بالا منتشر شه بعدا نظر میشه داد به قول کوری هرچیزی نیاز به تغیر داره و تغیر نمیتونه همه رو راضی نگه داره این بازیم نیاز به تغیر داشت چیزی که واضحه موفقیت بازی بسیار بالاست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft