ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Gears of War 4
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Gartall" data-source="post: 4049603" data-attributes="member: 4816"><p>ایرادی که به گیرز 4 و انجینش وارده ( نمیدونم از چه کلمه ای استفاده کنم ) فیزیک سبکی هست که واسه بازی طراحی کردند قبلا هم این مشکل را گفته بودم ولی تو گیرز 4 بیشترم شد ! اول اینکه وقتی دشمنها را میزنی تیکه پاره میکنی تیکه های جسد خیلی سبک اینور و اونور میشن مثل یه تیکه پفک هستند رو زمین افتادند .</p><p>دومین ایرادی که به نظر من خیلی به چشم میاد تو نمایش اخر گیرز 4 وقتی یه طوفان به اون شدتی میاد که میتونه تانکر را از رو زمین برداره و و تو هوا شوتش کنه ! چطوری این کارکترها بدون مزاحمت اونطوری سریع حرکت میکنند ؟! بعضی از عیب ها واقعا گفتی هست مثلا شما حرکت دشمنهای مقابل را نگاه کنید خیلی راحت جابجا میشن و پشت سنگر پناه میگیرند ولی بعد این که کشته میشند مثل پفک رو هوا میرن . به نظر من سازنده ها میتونستند حرکت کارکترها را تو این طوفان شدید طبیعی کار کنند و حرکت کارکترها را سخت بکنند و حرکت مخالف باد را سخت طراحی میکردند و حرکت دشمنها ها هم همینطور که بالانس رعایت بشه . به نظر من تو مراحل طوفانی بازی اگه همچین چیزی که گفتم را حتی نصف و نیمه رعایت میکردند و طوفان باعث میشد که حرکت کردن و شلیک کردن کارش سخت تر میشد نه تنها جذابیت بازی دو چندان میکرد بلکه بازی واقعی تر هم میشد که خودش یه امتیاز مثبت بود برای بازی .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gartall, post: 4049603, member: 4816"] ایرادی که به گیرز 4 و انجینش وارده ( نمیدونم از چه کلمه ای استفاده کنم ) فیزیک سبکی هست که واسه بازی طراحی کردند قبلا هم این مشکل را گفته بودم ولی تو گیرز 4 بیشترم شد ! اول اینکه وقتی دشمنها را میزنی تیکه پاره میکنی تیکه های جسد خیلی سبک اینور و اونور میشن مثل یه تیکه پفک هستند رو زمین افتادند . دومین ایرادی که به نظر من خیلی به چشم میاد تو نمایش اخر گیرز 4 وقتی یه طوفان به اون شدتی میاد که میتونه تانکر را از رو زمین برداره و و تو هوا شوتش کنه ! چطوری این کارکترها بدون مزاحمت اونطوری سریع حرکت میکنند ؟! بعضی از عیب ها واقعا گفتی هست مثلا شما حرکت دشمنهای مقابل را نگاه کنید خیلی راحت جابجا میشن و پشت سنگر پناه میگیرند ولی بعد این که کشته میشند مثل پفک رو هوا میرن . به نظر من سازنده ها میتونستند حرکت کارکترها را تو این طوفان شدید طبیعی کار کنند و حرکت کارکترها را سخت بکنند و حرکت مخالف باد را سخت طراحی میکردند و حرکت دشمنها ها هم همینطور که بالانس رعایت بشه . به نظر من تو مراحل طوفانی بازی اگه همچین چیزی که گفتم را حتی نصف و نیمه رعایت میکردند و طوفان باعث میشد که حرکت کردن و شلیک کردن کارش سخت تر میشد نه تنها جذابیت بازی دو چندان میکرد بلکه بازی واقعی تر هم میشد که خودش یه امتیاز مثبت بود برای بازی . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Gears of War 4
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft