ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Fallout 4
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="{ehsan}" data-source="post: 4186410" data-attributes="member: 425"><p>والا چه عرض کنم. هرچی گرافیک بازی که دوست دارم بیشتر باشه برای منم خوشحال کننده تره . امیدوارم به غیر از گرافیک همین روال گیم پلی را (حداقل) ادامه بدن چون یکی از بازی های انگشت شماری که من دوست دارم کم نشه...وگرنه الان به هرکی بگی اوپن وورد فکر میکنند حتما خطی نیست و rpg هستش... من توی سری Metalgear با شماره یک و دو خیلی خاطره داشتم ولی از وقتی کوجیما از خطی بودن فاصله گرفت ...من خیلی خوشحال شدم. برای همین فانتوم پین بر عکس طرفدارهای قدیمی بازی برای من بعد از سالها به تمام معنی لذت بخش بود. من فکر میکنم یک سری بازی سازهای قدیمی خودشون هم به سمت RPG و حداقل خطی نبودن گرایش پیدا کردند. چون Rpg چیزی هست که از تکرار مکررات فاصله میگیره...Fallout 4 نشون داد که میشه سبکهای مختلف را کناره هم گزاشت و ترکیب خوبی از آب در آورد. هرچند نه به صورت خالص ولی برای تنوع...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="{ehsan}, post: 4186410, member: 425"] والا چه عرض کنم. هرچی گرافیک بازی که دوست دارم بیشتر باشه برای منم خوشحال کننده تره . امیدوارم به غیر از گرافیک همین روال گیم پلی را (حداقل) ادامه بدن چون یکی از بازی های انگشت شماری که من دوست دارم کم نشه...وگرنه الان به هرکی بگی اوپن وورد فکر میکنند حتما خطی نیست و rpg هستش... من توی سری Metalgear با شماره یک و دو خیلی خاطره داشتم ولی از وقتی کوجیما از خطی بودن فاصله گرفت ...من خیلی خوشحال شدم. برای همین فانتوم پین بر عکس طرفدارهای قدیمی بازی برای من بعد از سالها به تمام معنی لذت بخش بود. من فکر میکنم یک سری بازی سازهای قدیمی خودشون هم به سمت RPG و حداقل خطی نبودن گرایش پیدا کردند. چون Rpg چیزی هست که از تکرار مکررات فاصله میگیره...Fallout 4 نشون داد که میشه سبکهای مختلف را کناره هم گزاشت و ترکیب خوبی از آب در آورد. هرچند نه به صورت خالص ولی برای تنوع... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Fallout 4
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft