ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Fallout 4
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 4185698" data-attributes="member: 7597"><p>[USER=425]@{ehsan}[/USER]</p><p>احسان جان منم نگفتم که برای هر بازی باید انجین جدید ساخت!</p><p>شما گفتی برای F 4 انجین جدیدی ساختن، منم گفتم این همونی که باهاش Skyrim رو ساختن.</p><p>احسان اینهائی که شما بهش اشاره میکنی <strong>"بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ..." </strong>شما هم میدونی، منم میدونم بهانهست.</p><p>همیشه تو همه بازیهائی که گرافیکی آنچنان قوی نیستن جاهائی از بازی هست که باعث افتخار استودیو باشه ولی نمیتونیم اینو بستش بدیم به کلیت گرافیکی بازی.</p><p>Fallout بازی خوش ساختی هست که از لحاظ تکنیکی و فنی خیلی خوب کار شده ولی پلتفرمی که بازی روش بنا شده دیگه تاریخ گذشتست.</p><p>اگه همچین خروجی تو نسل قبل از بازیهای بتسدا میدیدیم به هیچ وجه جای ایراد نبود ولی تو این نسل این خروجی به هیچ وجه جای دفاع نداره.</p><p>========</p><p>اما با همه اینها اینقدر بازی بزرگ هست و جوری شما رو درگیر خودش میکنه که این نگاه اولیه که من دارم رو خیلی سریع از ذهنتون بیرون میکنه.</p><p>کلا اگه چندتا بازی باشن که به معنای واقعی گیم پلی رو تعریف کرده باشن، یکیش F4 هست.</p><p>برای همین دوست دارم تو نسخه بعدی و یا کلا ساخته بعدی استودیو حتی همین ذهنیت اولیه رو هم نداشته باشم.</p><p>امیدوارم استودیوی بتسدا تکنولوژیش رو گسترش بده و بتونه تعادلی بین بهینه بودن و چشم نواز بودن برقرار کنه.</p><p>یا همین انجین Creation رو جوری آپدیت کنن که درخور نامش و عناوینی که باهاش ساخته میشن باشه (اینو خودم ترجیح میدم) یا پلتفرم دیگه ای انتخاب کنن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 4185698, member: 7597"] [USER=425]@{ehsan}[/USER] احسان جان منم نگفتم که برای هر بازی باید انجین جدید ساخت! شما گفتی برای F 4 انجین جدیدی ساختن، منم گفتم این همونی که باهاش Skyrim رو ساختن. احسان اینهائی که شما بهش اشاره میکنی [B]"بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ..." [/B]شما هم میدونی، منم میدونم بهانهست. همیشه تو همه بازیهائی که گرافیکی آنچنان قوی نیستن جاهائی از بازی هست که باعث افتخار استودیو باشه ولی نمیتونیم اینو بستش بدیم به کلیت گرافیکی بازی. Fallout بازی خوش ساختی هست که از لحاظ تکنیکی و فنی خیلی خوب کار شده ولی پلتفرمی که بازی روش بنا شده دیگه تاریخ گذشتست. اگه همچین خروجی تو نسل قبل از بازیهای بتسدا میدیدیم به هیچ وجه جای ایراد نبود ولی تو این نسل این خروجی به هیچ وجه جای دفاع نداره. ======== اما با همه اینها اینقدر بازی بزرگ هست و جوری شما رو درگیر خودش میکنه که این نگاه اولیه که من دارم رو خیلی سریع از ذهنتون بیرون میکنه. کلا اگه چندتا بازی باشن که به معنای واقعی گیم پلی رو تعریف کرده باشن، یکیش F4 هست. برای همین دوست دارم تو نسخه بعدی و یا کلا ساخته بعدی استودیو حتی همین ذهنیت اولیه رو هم نداشته باشم. امیدوارم استودیوی بتسدا تکنولوژیش رو گسترش بده و بتونه تعادلی بین بهینه بودن و چشم نواز بودن برقرار کنه. یا همین انجین Creation رو جوری آپدیت کنن که درخور نامش و عناوینی که باهاش ساخته میشن باشه (اینو خودم ترجیح میدم) یا پلتفرم دیگه ای انتخاب کنن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Fallout 4
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft