ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
DriveClub [پست اول حتماً خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Romell" data-source="post: 4166127" data-attributes="member: 12994"><p>اول این که اصلا به شما حمله ای نکردم و اگه این طور برداشت کردین خب دارین اشتباه میکنین و حمله چیه دوست عزیز و داریم با هم صحبت میکنیم .</p><p></p><p>و دباره گرافیک تو بازی های پیستی که چه ربطی به شبیه ساز بودن و یا نبودن داره خب ربط داره دوست عزیز و شما خب مثل این که یا اطلاع درستی ندارین و یا دقت نمیکنین !</p><p></p><p>تو بازی های شبیه ساز به خاطر این که خیلی باید به فیزیک ماشین و محاسبات فیزیک و این جور چیز ها باید توجه بشه خب به همین سو سازندگان مجبور هستن از افکت های گرافیکی بازی بزنن و تا بتونن فضای استفاده از سخت افزار و راندمان کاریش رو باز بذارن تا بخش فیزیک هم توجه کنن ! یعنی مجبور هستن یه بالانسی بین فیزیک و گرافیک به وجود بیارن و این دو بخش مجبور هستن فدای هم دیگه بشن به نوعی ! ولی تو بازی های نیمه آرکد سازندگان میتونن برن و به بخش گرافیک توجه ویژه تری بکنن و از قدرت سخت افزار بیشتر تو کار های گرافیکی بازی میتونن استفاده کنن و به همین خاطر هستش تو بازی های شبیه ساز سازندگان نمیتونن آب و هوای داینامیک بذارن ! به خاطر این که تو بازی های شبیه ساز اولویت ها جاهای دیگه هستش ! و از قدرت سخت افزاری باید جاهای دیگه ای استفاده کنن ...... پس ربط داره دوست عزیز این شبیه ساز بودن یا آرکید بودن !!!</p><p></p><p>و درباره این که اگه بازی Drive Club اپن ورد بود نمیتونست همچین گرافیک ارادئه بده خب معلومه که نمیتونست ارائه بده و اصلا چیز عجیبی نیست ! این بازی رو نمیشه با FH3 مقایسه کرد و اون بازی اپن ورد هستش و تو زمینه کاری خودش بی مانند هستش و فعلا هم رقیبی نداره ! اگه هم بشه گفت بهترین بازی این نسل تا این جا FH3 بوده واقعا هم همین طور بوده . و هیچ شکی توش نیست .</p><p></p><p>صحبت ما سر گرافیک بازی Drive Club بود که در این بخش حالا چه پیست باشه !! چه پیست نباشه !!! فعلا بهترین گرافیک ممکنه رو ارائه داده حالا به هر دلیلی ! ...... </p><p></p><p>اون دو بازی PJ و FH واقعا هم گرافیک خوبی دارن و هر چقدر هم گرافیک داشته باشن به راحتی تو زمینه گرافیک از Drive Club عقب تر هستن و توضیحات رو دادم . کسی هم نگفت اون دو بازی بدن !!! اتفاقا خیلی هم عالین ولی فکتی که تو زمینه گرافیک Drive Club هست رو هیچ جوره نمیشه توجیح کرد ..... تو زمینه گرافیک واقعا پیشتازه بازی های ریسنیگ تا به این جا بوده . به خصوص بازی که قابلیت آب و هوای داینامیک داره که این آب و هوا داینامیکی که طراحی کردن هیچ بازی نتونسته حتی بهش نزدیک هم بشه ......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Romell, post: 4166127, member: 12994"] اول این که اصلا به شما حمله ای نکردم و اگه این طور برداشت کردین خب دارین اشتباه میکنین و حمله چیه دوست عزیز و داریم با هم صحبت میکنیم . و دباره گرافیک تو بازی های پیستی که چه ربطی به شبیه ساز بودن و یا نبودن داره خب ربط داره دوست عزیز و شما خب مثل این که یا اطلاع درستی ندارین و یا دقت نمیکنین ! تو بازی های شبیه ساز به خاطر این که خیلی باید به فیزیک ماشین و محاسبات فیزیک و این جور چیز ها باید توجه بشه خب به همین سو سازندگان مجبور هستن از افکت های گرافیکی بازی بزنن و تا بتونن فضای استفاده از سخت افزار و راندمان کاریش رو باز بذارن تا بخش فیزیک هم توجه کنن ! یعنی مجبور هستن یه بالانسی بین فیزیک و گرافیک به وجود بیارن و این دو بخش مجبور هستن فدای هم دیگه بشن به نوعی ! ولی تو بازی های نیمه آرکد سازندگان میتونن برن و به بخش گرافیک توجه ویژه تری بکنن و از قدرت سخت افزار بیشتر تو کار های گرافیکی بازی میتونن استفاده کنن و به همین خاطر هستش تو بازی های شبیه ساز سازندگان نمیتونن آب و هوای داینامیک بذارن ! به خاطر این که تو بازی های شبیه ساز اولویت ها جاهای دیگه هستش ! و از قدرت سخت افزاری باید جاهای دیگه ای استفاده کنن ...... پس ربط داره دوست عزیز این شبیه ساز بودن یا آرکید بودن !!! و درباره این که اگه بازی Drive Club اپن ورد بود نمیتونست همچین گرافیک ارادئه بده خب معلومه که نمیتونست ارائه بده و اصلا چیز عجیبی نیست ! این بازی رو نمیشه با FH3 مقایسه کرد و اون بازی اپن ورد هستش و تو زمینه کاری خودش بی مانند هستش و فعلا هم رقیبی نداره ! اگه هم بشه گفت بهترین بازی این نسل تا این جا FH3 بوده واقعا هم همین طور بوده . و هیچ شکی توش نیست . صحبت ما سر گرافیک بازی Drive Club بود که در این بخش حالا چه پیست باشه !! چه پیست نباشه !!! فعلا بهترین گرافیک ممکنه رو ارائه داده حالا به هر دلیلی ! ...... اون دو بازی PJ و FH واقعا هم گرافیک خوبی دارن و هر چقدر هم گرافیک داشته باشن به راحتی تو زمینه گرافیک از Drive Club عقب تر هستن و توضیحات رو دادم . کسی هم نگفت اون دو بازی بدن !!! اتفاقا خیلی هم عالین ولی فکتی که تو زمینه گرافیک Drive Club هست رو هیچ جوره نمیشه توجیح کرد ..... تو زمینه گرافیک واقعا پیشتازه بازی های ریسنیگ تا به این جا بوده . به خصوص بازی که قابلیت آب و هوای داینامیک داره که این آب و هوا داینامیکی که طراحی کردن هیچ بازی نتونسته حتی بهش نزدیک هم بشه ...... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
DriveClub [پست اول حتماً خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft