ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Devil May Cry 5
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ehsan95_76" data-source="post: 4567087" data-attributes="member: 47703"><p>متاسفانه یکی از دلایلی که سیستمای بازی به ظاهر قدیمی میرسه و طراحی مراحل هم از رده خارج به خاطر بازیسازای ژاپنیه. موندن توی همون ساخت بازی 10 12 سال پی. مراحل خطی و کوریدوری که اجازه نفس کشیدن نمیدن. برای بالانس کردن اومدن V رو اضافه کردن تا تنوع بازی بره بالاتر.</p><p>متاسفانه با این حال پیسینگ بازی بازم دچار مشکله. </p><p>معماری و طراحی محیط هم دچار همین دوگانگی موندن تو گذشته و مدرن شدنه. </p><p>بهترین مثال برای مدرن شدن سیستم و طراحی مرحله رو زلدا در پیش گرفت که نه تنها خودشو رسوند دوران جدید که چند ده پله هم برد بالاتر. </p><p>به نظرم بازی برای طرفدارای خود بازی و هک و اسلش کلاسیک میتونه واقعا راضی کننده باشه،بالاخره هرچی باشه یکی از iconic ترین شخصیتای بازیای ویدیویی توشه.</p><p>دو راه پیش روشونه برای ادامه بازی. البته سری یه بار ریبوت شانس خودشو امتحان کرد و هر چه قدرم نینجاتئوری سعی و تلاششو کرد و دمیج کنترل خواست کنه نشد که نشد در حالی که گیمپلی بازی چیزی از 4 و 5 دست کم نداره. به هر حال، یکی از این دو راه اینه بیاد داستان محور تر بکنه بازی رو، شخصیتای spooky و over act رو بهشون سر و سامون بده که البته با ماهیت بازی سنخیتی نداره و شاید واکنش طرفدارا بدتر از DmC بشه. </p><p>راه دوم هم همونیه که امثال زلدا و نیر در پیش گرفتن و خود کپکام هم تا حدودی زیادی توی مانسترهانتر بهش نزدیک شد و موفق بود. بزرگ تر کردن محیط، اضافه کردن المان های به روز شده مثل کاری که میازاکی با سکیرو به بهترین نحو ممکن انجامش داده.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ehsan95_76, post: 4567087, member: 47703"] متاسفانه یکی از دلایلی که سیستمای بازی به ظاهر قدیمی میرسه و طراحی مراحل هم از رده خارج به خاطر بازیسازای ژاپنیه. موندن توی همون ساخت بازی 10 12 سال پی. مراحل خطی و کوریدوری که اجازه نفس کشیدن نمیدن. برای بالانس کردن اومدن V رو اضافه کردن تا تنوع بازی بره بالاتر. متاسفانه با این حال پیسینگ بازی بازم دچار مشکله. معماری و طراحی محیط هم دچار همین دوگانگی موندن تو گذشته و مدرن شدنه. بهترین مثال برای مدرن شدن سیستم و طراحی مرحله رو زلدا در پیش گرفت که نه تنها خودشو رسوند دوران جدید که چند ده پله هم برد بالاتر. به نظرم بازی برای طرفدارای خود بازی و هک و اسلش کلاسیک میتونه واقعا راضی کننده باشه،بالاخره هرچی باشه یکی از iconic ترین شخصیتای بازیای ویدیویی توشه. دو راه پیش روشونه برای ادامه بازی. البته سری یه بار ریبوت شانس خودشو امتحان کرد و هر چه قدرم نینجاتئوری سعی و تلاششو کرد و دمیج کنترل خواست کنه نشد که نشد در حالی که گیمپلی بازی چیزی از 4 و 5 دست کم نداره. به هر حال، یکی از این دو راه اینه بیاد داستان محور تر بکنه بازی رو، شخصیتای spooky و over act رو بهشون سر و سامون بده که البته با ماهیت بازی سنخیتی نداره و شاید واکنش طرفدارا بدتر از DmC بشه. راه دوم هم همونیه که امثال زلدا و نیر در پیش گرفتن و خود کپکام هم تا حدودی زیادی توی مانسترهانتر بهش نزدیک شد و موفق بود. بزرگ تر کردن محیط، اضافه کردن المان های به روز شده مثل کاری که میازاکی با سکیرو به بهترین نحو ممکن انجامش داده. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Devil May Cry 5
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft