ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Casey Hudson به مایکروسافت پیوست
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="pouryaps3" data-source="post: 3747624" data-attributes="member: 38769"><p>اگه امتحانش کرده بودی این حرف رو نمیزدی. :d این و تمام VRHهایی که الان میبینی فقط شروع ماجرا هست؛ چند سال دیگه که ورژنهای جدیدتر اومد و بین مردم عادی شد متوجه میشی. مشکل اصلی فعلاً قیمت بالایی هست که باید برای تجربهی این و کلاً VRHها خرج بشه. کارتهای متوسط فعلی جوابگو نیستن، حداقل به یک GTX 770 نیاز هست. هر وقت کارتهای رده متوسط به اندازهی کارتی مثل GTX 980 قدرتمند شدن، اون موقع مردم هم میتونن ازش استفاده کنن. من یه بار Oculus Rift رو امتحان کردم از اون به بعد بازی با تلویزیون برام جذابیتاش رو تا حدی از دست داد، حالا HoloLens بماند. تصور این که خودت رو تو دنیای بازی ببینی خیلی باارزشتر از کینکتی هست که ایدهاش مال دهها سال پیش هست و روی کنسولهای نسلهای قبل (نه به خوبی کینکت البته) هم اجرا شده. همون کینکت رو هم که خیلیها میگن مایکروسافت فراموش کرده تو خیلی از آزمایشگاهها و پروژهها استفاده میشه، منتهی چون اکثراً کینکت رو تنها به شکل یک وسیلهی بازی میبینن نمیتونن متوجهاش بشن. اصلاً خیلی از وسایلی که ما هر روز ازشون استفاده میکنیم اصلاً برای استفاده عموم ساخته نشده بودن (اکثراً برای جنگ طراحی شده بودن). شاید مایکروسافت زیاد به بازی اهمیت نده، ولی HoloLens رو یادش نمیره. البته HoloLens هم فقط برای بازی نیست و هدف اصلیاش بزرگتر از این حرفهاست. اگه بحث کماهمیتی بود امثال کارمک و زاکربرگ نمیرفتن به سمتش. یک مدیوم جدید هست، اهمیتاش خیلی بیشتر از این حرفاست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pouryaps3, post: 3747624, member: 38769"] اگه امتحانش کرده بودی این حرف رو نمیزدی. :d این و تمام VRHهایی که الان میبینی فقط شروع ماجرا هست؛ چند سال دیگه که ورژنهای جدیدتر اومد و بین مردم عادی شد متوجه میشی. مشکل اصلی فعلاً قیمت بالایی هست که باید برای تجربهی این و کلاً VRHها خرج بشه. کارتهای متوسط فعلی جوابگو نیستن، حداقل به یک GTX 770 نیاز هست. هر وقت کارتهای رده متوسط به اندازهی کارتی مثل GTX 980 قدرتمند شدن، اون موقع مردم هم میتونن ازش استفاده کنن. من یه بار Oculus Rift رو امتحان کردم از اون به بعد بازی با تلویزیون برام جذابیتاش رو تا حدی از دست داد، حالا HoloLens بماند. تصور این که خودت رو تو دنیای بازی ببینی خیلی باارزشتر از کینکتی هست که ایدهاش مال دهها سال پیش هست و روی کنسولهای نسلهای قبل (نه به خوبی کینکت البته) هم اجرا شده. همون کینکت رو هم که خیلیها میگن مایکروسافت فراموش کرده تو خیلی از آزمایشگاهها و پروژهها استفاده میشه، منتهی چون اکثراً کینکت رو تنها به شکل یک وسیلهی بازی میبینن نمیتونن متوجهاش بشن. اصلاً خیلی از وسایلی که ما هر روز ازشون استفاده میکنیم اصلاً برای استفاده عموم ساخته نشده بودن (اکثراً برای جنگ طراحی شده بودن). شاید مایکروسافت زیاد به بازی اهمیت نده، ولی HoloLens رو یادش نمیره. البته HoloLens هم فقط برای بازی نیست و هدف اصلیاش بزرگتر از این حرفهاست. اگه بحث کماهمیتی بود امثال کارمک و زاکربرگ نمیرفتن به سمتش. یک مدیوم جدید هست، اهمیتاش خیلی بیشتر از این حرفاست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Casey Hudson به مایکروسافت پیوست
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft