ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Assetto Corsa
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 4093180" data-attributes="member: 7597"><p>ببین همه حرفهات درسته.</p><p>وقتی ما میگیم سیمولاتور،انتظار داریم گرافیک ریل ، تغببرات آب و هوایی ،چرخه شب و روز،دمیج واقعی،صداگذاری و فیزیک واقع گرایانه و... رو تو این عناوین شاهد باشیم.</p><p>اما خب استودیوهای سازنده این عناوین براساس هدف گذاری که دارن فقط بخشی از این عوامل رو به عمد و یا اجبارا (نبودن بودجه و وقت) از بازی حذف میکنن.</p><p>حالا یه سری گرافیک و زیبائی بصری رو تو اولویت فرار میدن که نتیحش میشه بازیهائی مثل <strong>GT</strong> و <strong>Forza</strong> که ضغف تو صداگذاری، فیزیک و شبیه سازی رفتار ماشین دارن.</p><p>یه سری دیگه از استودیوها فیزیک و شبیه سازی کامل حس رانندگی رو هدف قرار میدن واین عوامل رو تو الویت قرار میدن.</p><p>نمونش هم میشه<strong> AC , IRacing ,Rfactor,Automobolista</strong> و...</p><p>این حرفت که تو نسل هشتیم و استودیوها باید یتونن یک بازی کامل از هر لحاط رو به گیمرها تحویل بدن کاملا درسته.</p><p>اما فکر نمیکنی این انتظار رو باید از استودیوهای فرست پارتی مثل <strong>P.D</strong> و <strong>T10 </strong>داشته باشیم؟ <strong>P.D</strong> که این نسل تعطیل بوده ولی<strong> T10</strong> که نزدیک به <strong>300 </strong>نفر کارمند دارن.</p><p>اونها که بودجه کلان و تعداد کارکنان زیاد دارن نمی تونن اینکار رو بکنن.</p><p>این استودیوی <strong>Kunos </strong>کلا <strong>30 </strong>نفر کارمند داره.</p><p>با اینهمه ، خروجی که اینها دارن بزرگان این سبک رو انگشت به دهان کرده و به عنوان بنچمارک خودش رو جا انداخته.</p><p>از این به بعد اگه کسی بخواد رو کنسول به ریسینگی بگه شبیه ساز چه بخواد چه نخواد عیارش با <strong>AC </strong>سنجیده میشه.</p><p></p><p>تو کدوم عنوان نسل هفت این عوامل رو دیدیم یا وجود داره؟</p><p>بازم میگم این گرافیکی که تو ویدئو میبینین خیلی با گرافیکی که الان رو کنسولها حداقل <strong>PS4 </strong>هست فرق داره، درسته گرافیکش از <strong>P.Cars</strong> ضعیف تر هست اما تو باقی عوامل یه نسل از همه ریسینگها جلوتره.</p><p>تکرار میکنم اگه قرار بود این استودیوی <strong>30 </strong>نفره بتونن یه بازی از همه لحاظ کامل بدن، چرا این انتظار رو از <strong>T10</strong> نداریم؟</p><p>این بر میگرده به نوع برخورد ما با شبیه سازها. چون <strong>3-2</strong> نسل یه سری ریسینگ رو با تبلیغات زیاد به عنوان شبیه ساز بازی کردیم و وفت گذاشتیم روش.</p><p>این باعث شده وقتی میشنویم شبیه ساز، فقط اول گرافیکش,تعداد ماشین و یه سری از این عوامل به چشممون بیاد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 4093180, member: 7597"] ببین همه حرفهات درسته. وقتی ما میگیم سیمولاتور،انتظار داریم گرافیک ریل ، تغببرات آب و هوایی ،چرخه شب و روز،دمیج واقعی،صداگذاری و فیزیک واقع گرایانه و... رو تو این عناوین شاهد باشیم. اما خب استودیوهای سازنده این عناوین براساس هدف گذاری که دارن فقط بخشی از این عوامل رو به عمد و یا اجبارا (نبودن بودجه و وقت) از بازی حذف میکنن. حالا یه سری گرافیک و زیبائی بصری رو تو اولویت فرار میدن که نتیحش میشه بازیهائی مثل [B]GT[/B] و [B]Forza[/B] که ضغف تو صداگذاری، فیزیک و شبیه سازی رفتار ماشین دارن. یه سری دیگه از استودیوها فیزیک و شبیه سازی کامل حس رانندگی رو هدف قرار میدن واین عوامل رو تو الویت قرار میدن. نمونش هم میشه[B] AC , IRacing ,Rfactor,Automobolista[/B] و... این حرفت که تو نسل هشتیم و استودیوها باید یتونن یک بازی کامل از هر لحاط رو به گیمرها تحویل بدن کاملا درسته. اما فکر نمیکنی این انتظار رو باید از استودیوهای فرست پارتی مثل [B]P.D[/B] و [B]T10 [/B]داشته باشیم؟ [B]P.D[/B] که این نسل تعطیل بوده ولی[B] T10[/B] که نزدیک به [B]300 [/B]نفر کارمند دارن. اونها که بودجه کلان و تعداد کارکنان زیاد دارن نمی تونن اینکار رو بکنن. این استودیوی [B]Kunos [/B]کلا [B]30 [/B]نفر کارمند داره. با اینهمه ، خروجی که اینها دارن بزرگان این سبک رو انگشت به دهان کرده و به عنوان بنچمارک خودش رو جا انداخته. از این به بعد اگه کسی بخواد رو کنسول به ریسینگی بگه شبیه ساز چه بخواد چه نخواد عیارش با [B]AC [/B]سنجیده میشه. تو کدوم عنوان نسل هفت این عوامل رو دیدیم یا وجود داره؟ بازم میگم این گرافیکی که تو ویدئو میبینین خیلی با گرافیکی که الان رو کنسولها حداقل [B]PS4 [/B]هست فرق داره، درسته گرافیکش از [B]P.Cars[/B] ضعیف تر هست اما تو باقی عوامل یه نسل از همه ریسینگها جلوتره. تکرار میکنم اگه قرار بود این استودیوی [B]30 [/B]نفره بتونن یه بازی از همه لحاظ کامل بدن، چرا این انتظار رو از [B]T10[/B] نداریم؟ این بر میگرده به نوع برخورد ما با شبیه سازها. چون [B]3-2[/B] نسل یه سری ریسینگ رو با تبلیغات زیاد به عنوان شبیه ساز بازی کردیم و وفت گذاشتیم روش. این باعث شده وقتی میشنویم شبیه ساز، فقط اول گرافیکش,تعداد ماشین و یه سری از این عوامل به چشممون بیاد. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Assetto Corsa
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft