ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Armored Warfare [ پست اول خوانده شود ]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="D4Ni3L" data-source="post: 3950761" data-attributes="member: 110173"><p><strong>آپدیت 012.1776</strong></p><p></p><p><span style="color: #008000"><span style="font-size: 10px"><strong>با سلام.</strong></span></span></p><p></p><p>پس از مدتها انتظار بلاخره آپدیت 0.12.1776 (این مینی آپدیت است و آپدیت اصلی 0.13 خواهد بود) منتشر شد .. </p><p>تغییراتی بسیاری مانند اضافه شدن رنگ استتار به تانکها در این آپدیت به بازی اضافه شدند که در ادامه آنها را ذکر میکنم </p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px"><strong><span style="color: #ff0000">Visual Camouflage System</span></strong></span></p><p></p><p>همانطور که از تیتر پیدا است این قابلیت برای رنگ کردن تانکها و اضافه کردن توانایی 3% استتار بیشتر به تانک ها می باشد.</p><p>شما پس از آزاد کردن رنگ استتار مورد نظرتان میتوانید با گلد یا پول معمولی بر روی تانکهای دلخاهتان قرار دهی .. همچنین بستگی به نوع مپ ها بازی برای شما 3 دسته رنگ استتار در نظر گرفته است.</p><p></p><p></p><p><span style="color: #ff0000"><span style="font-size: 15px"><strong>Gameplay Mechanisms</strong></span></span></p><p></p><p>در این بخش تغییراتی که مربوط به گیم پلی می باشند را قرار میدهم </p><p></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: #008000"><strong>Retrofit ها و Commander Skills :</strong></span></span></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"> اثر بخشی <strong>Air Conditioner</strong> برای تمام خدمه ها و اسکیل های آن به <strong>رقم 2% نزول</strong> خواهد کرد ..</li> <li data-xf-list-type="ul">تاثیر اسکیل یا قابلیت "<strong>Leadership</strong>" در کماندر ها برای تمام خدمه نیز به <strong>4% نزول</strong> خواهد کرد ..</li> <li data-xf-list-type="ul">تاثیر اسکیل های پیش فعال "<strong>Fire When Ready</strong>" و "<strong>Fire at Will</strong>" کماندر ها بر روی ریلود تانک ها به <strong>6% کاهش</strong> پیدا خواهد کرد ..</li> <li data-xf-list-type="ul">تاثیر اسکیل ها فعال شونده "<strong>Strength in Numbers</strong>", "<strong>Giant Killer</strong>", "<strong>Fired Up</strong>", "<strong>Fire at Will</strong>", "<strong>Brawler</strong>", "<strong>Determination</strong>" و "<strong>Watch It Burn</strong>" کماندر ها همگی نصف شده و <strong>بین 6-10%</strong> خواهند بود .. (این قابلیت ها بر روی ریلود تانک تاثیر میگذارند)</li> <li data-xf-list-type="ul">تاثیر اسکیل فعال شونده "<strong>Feed the Flames</strong>" کماندر بر روی سرعت لود تانک ها به <strong>20% کاهش</strong> پیدا میکند ..</li> <li data-xf-list-type="ul">تاثیر اسکیل "<strong>Rapid Fire</strong>" خدمه لودر تانک به <strong>2.5% کاهش</strong> پیدا میکند ..</li> <li data-xf-list-type="ul">اثر بخشی <strong>Protein Bars </strong>و <strong>Energy Drinks</strong>"" بر روی خدمه از این پس <strong>جدا گانه </strong>خواهد بود و با <strong>یکدیگر ترکیب</strong> نمیشوند</li> </ul><p></p><p><span style="color: #008000"><span style="font-size: 12px"><strong>دیگر تغییرات </strong></span></span></p><p></p><p>در این تغییرات که عمدتا برای کم کردن بعضی ویژگی های گرافیکی بوده است ما شاهد بهبود پردازش و فریم دهی بازی هستیم ..</p><p>توجه داشته باشیم که سازندگان در حال حاضر بفکر بالانس کردن هر چه بهتر بازی هستند و تمرکز خود را د ای مقوله قرار داده اند .. در آینده بهوبد گرافیک بازی و همینطور پردازش بازی در گرافیک بیشتر و بهتر را شاهد خواهیم بود ..</p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">دیده سایه ها در فاصله زیاد کاهش پیدا کرده است تا به روند پردازش و فریم دهی بهتر بازی کمک کند</li> <li data-xf-list-type="ul">دید پوشش گیاهی فاصله دور در سه حالت بالای بازی قدری کاهش پیدا کرده است تا پردازش و فریم دهی بهبود پیدا کند</li> <li data-xf-list-type="ul">اگر با پلیری که در لیست Ignore شما است وارد پلاتون شوید آن شخص از لیست شما خارج میشود</li> <li data-xf-list-type="ul">و ..</li> <li data-xf-list-type="ul"></li> </ul><p></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: #008000"><strong>تغییرات مربوط به تانکها </strong></span></span></p><p></p><p>در لیست زیر که به صورت اسپویل و زبان اصلی قرار میدهم (بدلیل قابل فهم بودن تغییرات و نوشته ها) ما شاهد تغییرات زیادی در برخی تانکها و باف ها و نرف ها هستیم </p><p>[SPOILER=لیست تغییرات تانکها ]</p><p><strong>Akatsiya</strong></p><p></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Salvo reload time decreased from 20 seconds to 18 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">Targeting Time reduced from 7 seconds to 6.5 seconds</li> </ul><p><strong>BMPT-72</strong></p><p></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 1760 to 2000</li> <li data-xf-list-type="ul">ATGM salvo reload decreased from 24 seconds to 20 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">AP round penetration increased from 177 to 201</li> <li data-xf-list-type="ul">Accuracy bloom rate from movement decreased from 0.25 to 0.2</li> <li data-xf-list-type="ul">Accuracy bloom rate from hull traverse decreased from 0.75 to 0.6</li> </ul><p><strong>B1 DRACO</strong></p><p><strong></strong></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Clip size increased from 8 to 12</li> <li data-xf-list-type="ul">Ammo capacity increased from 160 to 240</li> <li data-xf-list-type="ul">Stock AP round penetration increased from 293 to 331</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded AP round penetration increased from 308 to 348</li> </ul><p><strong>LAV-600</strong></p><p></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Targeting Time decreased from 3.4 seconds to 3.0 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">Peak accuracy improved from 0.122 to 0.099</li> <li data-xf-list-type="ul">Maximum reticule size improved from 1.47 to 1.191</li> <li data-xf-list-type="ul">Reload time decreased from 6.4 seconds to 5.82 seconds</li> </ul><p><strong>Leopard 2A6</strong></p><p></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 2635 to 2770</li> <li data-xf-list-type="ul">ATGM reload time decreased from 20 seconds to 10.53 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">Targeting Time decreased from 3.5 seconds to 3.1 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">Accuracy bloom from movement decreased from 0.35 to 0.25</li> <li data-xf-list-type="ul">Accuracy bloom from hull traverse decreased from 1.5 to 1</li> <li data-xf-list-type="ul">Accuracy bloom from turret traverse decreased from 0.19 to 0.15</li> </ul><p><strong>M2 Bradley</strong></p><p></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Stock AP damage increased from 41 to 45</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded AP damage increased from 46 to 48</li> <li data-xf-list-type="ul">Second AP upgraded damage increased from 48 to 51</li> <li data-xf-list-type="ul">Stock HE damage increased from 31 to 33</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded HE damage increased from 34 to 37</li> <li data-xf-list-type="ul">Stock ATGM damage increased from 371 to 420</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded ATGM damage increased from 389 to 441</li> <li data-xf-list-type="ul">ATGM salvo reload time decreased from 24 seconds to 18 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">Stock ATGM penetration increased from 668 to 702</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded ATGM penetration increased from 699 to 734</li> </ul><p><strong>M48 Patton</strong></p><p></p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon stock AP damage increased from 194 to 213</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon stock AP penetration increased from 165 to 174</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon first AP upgrade damage increased from 199 to 219</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon first AP upgrade penetration increased from 169 to 178</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon second AP upgrade damage increased from 208 to 229</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon second AP upgrade penetration increased from 177 to 186</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon HE damage increased from 146 to 164</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon stock HEAT damage increased from 230 to 248</li> <li data-xf-list-type="ul">Upgraded cannon upgraded HEAT damage increased from 235 to 254</li> </ul><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong><strong>T-Series Vehicles</strong></strong></p><p><strong></strong></p><p></p><p><strong>T-64</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 1220 to 1310</li> <li data-xf-list-type="ul">Base vision range increased from 320 to 330</li> </ul><p><strong>T-64A</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 1405 to 1510</li> <li data-xf-list-type="ul">Base vision range increased from 320 to 330</li> </ul><p><strong>T-72</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 1415 to 1555</li> <li data-xf-list-type="ul">Base vision range increased from 320 to 330</li> </ul><p><strong>T-72A</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 1510 to 1705</li> <li data-xf-list-type="ul">Base vision range increased from 320 to 330</li> <li data-xf-list-type="ul">Reload time for standard shells decreased from 9.52 seconds to 9.09 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">ATGM reload time decreased from 16.67 seconds to 13.33 seconds</li> </ul><p><strong>T-80</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 1875 to 1995</li> <li data-xf-list-type="ul">Reload time for standard shells decreased from 8.7 seconds to 8.4 seconds</li> <li data-xf-list-type="ul">Reload time for ATGMs decreased from 12.9 seconds to 12.12 seconds</li> </ul><p><strong>T-90</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Hit Points increased from 2195 to 2290</li> <li data-xf-list-type="ul">ATGM reload time decreased from 11.76 seconds to 11.11 seconds</li> </ul><p><strong>T-90MS</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Fixed an issue where the thickness of the T-90MS lower front plate had been reverted to pre-0.12 values. The lower-frontal plate should now be properly penetrable by similarly tiered vehicles with enough penetration</li> </ul><p><strong>Zhalo-S MERC</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Fixed an issue where the MERC edition of the Zhalo-S would not become highlighted when targeted</li> </ul><p></p><p>[/SPOILER]</p><p></p><p><span style="color: #008000"><span style="font-size: 12px"><strong>تغییرات بخش PVE یا <em>Player versus Environment</em></strong></span></span></p><p><span style="color: #008000"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p>بیشتر تغییرات در جهت بهبودی پردازش و باگ مپ های این بخش بوده است ..</p><p>در ادامه تغییرات هر مپ را برای شما عزیزان قرار میدهم </p><p></p><p><strong>Cavalry</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">رطرف کردن مشکلی که باعث میشد AI نتواند وارد محیط مپ شده یا پشت شی ای گیر کند تا با پلیر درگیر شود</li> <li data-xf-list-type="ul">رطرف کردن مشکلی که باعث میشد AI گاهی در کنار پلیر ظاهر شود</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که گاهی اوقات باعث مردود شدن ماموریت میشد در حالی که ماموریت انجام شده بود</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که گاهی پس از اینکه پلیر ها تمام AI ها را از بین می بردند اعلام شکست میشد</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکل مربوط به صدای کپ کردن</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکل سقوط هواپیما ها بدون صدا</li> </ul><p><strong>Red Opossum</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">بهتر کردن فریم دهی و پردازش در این مپ</li> </ul><p><strong>Ricochet</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">اضافه کردن صداهای پمپ هایی که قبل بدون صدا بودند !</li> </ul><p><strong>Sapphire</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">بهتر کردن نورپردازی مپ تا دشمن ها بهتر دیده شوند</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکل تصویری که بعد از منفجر کردن ماموریت های ثانویه انجام میشد (ایجاد مربع های سفید که نمایانگر دود بودند !)</li> </ul><p><strong>Snakebite</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که باعث میشد ویدیو پیروزی بعد از پیروزی در مپ نشان داده نشود</li> </ul><p></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: #008000"><strong>دیگر مشکلات بازی </strong></span></span></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که باعث میشد تانکهایی که دارای دو لودر هستند از قابلیت هایی که اسکیل خدمه - کماندر - Retrofit ها و .. به لودر ها میدادند به صورت دو برابر استفاده کنند !</li> </ul><p>در حال حاضر هر لود نصف قابلیت ها را دریافت خواهد کرد و اگر هر لودر ست متفاوتی از اسکیل ها داشته باشد قابلیت کلی برای اسکیلی که فقط در یک لودر است نصف تانک هایی که دارای یک لودر هستند خواهد بود</p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که برای پلیر های جدید پس از فشردن کلید F1 بوجود می آمد و نمی توانستند وارد ماموریت تمرینی اول بازی شوند</li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #ff0000"><strong>برطرف کردن مشکلی که سبب میشد اگر دمیج به خودی در بتل زده شود در آخر بازی پول بیشتری گیرتان آید !!!</strong></span></li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که باعث میشد اگر پلیر در طول شمارش معکوس شروع بازی از بازی قطع شد (بطور مثال اینترنتش مشکل پیدا کند) نتواند از صلاح ثانویه تانک خود بهره ببرد</li> <li data-xf-list-type="ul">حذف کردن قابلیت برخورد به گان در تانکهای منفجر شده تا دیگر پلیر تانکش در زیر گان گیر نکند</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که باعث میشد اگر دو پلیر در جهت مخالف یکدیگر (دشمن) خاصیت و استت تانکشان دقیقا مانند هم بود (مثلا ریلود تایم - کماندر - اسکیل و .. ) و اگر یکی از تانکها تانکی با استت پرمیوم (Ice سری ) و رنگ بود تانک دیگر نیز رنگش عوض شده و به آن شکل در آید (ترانسفورمر بوده لامصب!)</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که باعث میشد پلیرهای جدید پس از انجام اولین PVE و بطور متوالی در PVE های بعدی همچنان جایزه اولین PVE را دریافت کنند</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که بعد از فشردن کلید های ALT + ENTER بوجود می آمد و باعث میشد ایتم های UI (مانند دمیج های زده شد و .. ) در صفحه جابه جا شوند</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکل تغییر سایز صفحه خودبخودی بازی</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن باگ دیداری مربوط به اسکیل کماندر ها و اکس پی گیری آنها</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که اگر صاحب Custom match پلیری را بن میکرد دیگر نمیتوانست آن را Invite کند</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکلی که برای صاحب Custom match بوجود می آمد که اگر پلیری را بن میکرد دیگر نمیتوانست وارد بتل شده و پیامی مربوط به بن شدن خودش دریافت میکرد !</li> <li data-xf-list-type="ul">برطرف کردن مشکل UI مربوط به دو تانکهای دو لودر</li> <li data-xf-list-type="ul">و دیگر تغییرات ..</li> </ul><p></p><p>-------------------------------------</p><p><span style="color: #008000"><strong>با تشکر</strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="D4Ni3L, post: 3950761, member: 110173"] [b]آپدیت 012.1776[/b] [COLOR=#008000][SIZE=2][B]با سلام.[/B][/SIZE][/COLOR] پس از مدتها انتظار بلاخره آپدیت 0.12.1776 (این مینی آپدیت است و آپدیت اصلی 0.13 خواهد بود) منتشر شد .. تغییراتی بسیاری مانند اضافه شدن رنگ استتار به تانکها در این آپدیت به بازی اضافه شدند که در ادامه آنها را ذکر میکنم [SIZE=4][B][COLOR=#ff0000]Visual Camouflage System[/COLOR][/B][/SIZE] همانطور که از تیتر پیدا است این قابلیت برای رنگ کردن تانکها و اضافه کردن توانایی 3% استتار بیشتر به تانک ها می باشد. شما پس از آزاد کردن رنگ استتار مورد نظرتان میتوانید با گلد یا پول معمولی بر روی تانکهای دلخاهتان قرار دهی .. همچنین بستگی به نوع مپ ها بازی برای شما 3 دسته رنگ استتار در نظر گرفته است. [COLOR=#ff0000][SIZE=4][B]Gameplay Mechanisms[/B][/SIZE][/COLOR] در این بخش تغییراتی که مربوط به گیم پلی می باشند را قرار میدهم [SIZE=3][COLOR=#008000][B]Retrofit ها و Commander Skills :[/B][/COLOR][COLOR=#800080][/COLOR][/SIZE] [LIST] [*] اثر بخشی [B]Air Conditioner[/B] برای تمام خدمه ها و اسکیل های آن به [B]رقم 2% نزول[/B] خواهد کرد .. [*]تاثیر اسکیل یا قابلیت "[B]Leadership[/B]" در کماندر ها برای تمام خدمه نیز به [B]4% نزول[/B] خواهد کرد .. [*]تاثیر اسکیل های پیش فعال "[B]Fire When Ready[/B]" و "[B]Fire at Will[/B]" کماندر ها بر روی ریلود تانک ها به [B]6% کاهش[/B] پیدا خواهد کرد .. [*]تاثیر اسکیل ها فعال شونده "[B]Strength in Numbers[/B]", "[B]Giant Killer[/B]", "[B]Fired Up[/B]", "[B]Fire at Will[/B]", "[B]Brawler[/B]", "[B]Determination[/B]" و "[B]Watch It Burn[/B]" کماندر ها همگی نصف شده و [B]بین 6-10%[/B] خواهند بود .. (این قابلیت ها بر روی ریلود تانک تاثیر میگذارند) [*]تاثیر اسکیل فعال شونده "[B]Feed the Flames[/B]" کماندر بر روی سرعت لود تانک ها به [B]20% کاهش[/B] پیدا میکند .. [*]تاثیر اسکیل "[B]Rapid Fire[/B]" خدمه لودر تانک به [B]2.5% کاهش[/B] پیدا میکند .. [*]اثر بخشی [B]Protein Bars [/B]و [B]Energy Drinks[/B]"" بر روی خدمه از این پس [B]جدا گانه [/B]خواهد بود و با [B]یکدیگر ترکیب[/B] نمیشوند [/LIST] [COLOR=#008000][SIZE=3][B]دیگر تغییرات [/B][/SIZE][/COLOR] در این تغییرات که عمدتا برای کم کردن بعضی ویژگی های گرافیکی بوده است ما شاهد بهبود پردازش و فریم دهی بازی هستیم .. توجه داشته باشیم که سازندگان در حال حاضر بفکر بالانس کردن هر چه بهتر بازی هستند و تمرکز خود را د ای مقوله قرار داده اند .. در آینده بهوبد گرافیک بازی و همینطور پردازش بازی در گرافیک بیشتر و بهتر را شاهد خواهیم بود .. [LIST] [*]دیده سایه ها در فاصله زیاد کاهش پیدا کرده است تا به روند پردازش و فریم دهی بهتر بازی کمک کند [*]دید پوشش گیاهی فاصله دور در سه حالت بالای بازی قدری کاهش پیدا کرده است تا پردازش و فریم دهی بهبود پیدا کند [*]اگر با پلیری که در لیست Ignore شما است وارد پلاتون شوید آن شخص از لیست شما خارج میشود [*]و .. [*] [/LIST] [SIZE=3][COLOR=#008000][B]تغییرات مربوط به تانکها [/B][/COLOR][/SIZE] در لیست زیر که به صورت اسپویل و زبان اصلی قرار میدهم (بدلیل قابل فهم بودن تغییرات و نوشته ها) ما شاهد تغییرات زیادی در برخی تانکها و باف ها و نرف ها هستیم [SPOILER=لیست تغییرات تانکها ] [B]Akatsiya[/B] [LIST] [*]Salvo reload time decreased from 20 seconds to 18 seconds [*]Targeting Time reduced from 7 seconds to 6.5 seconds [/LIST] [B]BMPT-72[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 1760 to 2000 [*]ATGM salvo reload decreased from 24 seconds to 20 seconds [*]AP round penetration increased from 177 to 201 [*]Accuracy bloom rate from movement decreased from 0.25 to 0.2 [*]Accuracy bloom rate from hull traverse decreased from 0.75 to 0.6 [/LIST] [B]B1 DRACO [/B] [LIST] [*]Clip size increased from 8 to 12 [*]Ammo capacity increased from 160 to 240 [*]Stock AP round penetration increased from 293 to 331 [*]Upgraded AP round penetration increased from 308 to 348 [/LIST] [B]LAV-600[/B] [LIST] [*]Targeting Time decreased from 3.4 seconds to 3.0 seconds [*]Peak accuracy improved from 0.122 to 0.099 [*]Maximum reticule size improved from 1.47 to 1.191 [*]Reload time decreased from 6.4 seconds to 5.82 seconds [/LIST] [B]Leopard 2A6[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 2635 to 2770 [*]ATGM reload time decreased from 20 seconds to 10.53 seconds [*]Targeting Time decreased from 3.5 seconds to 3.1 seconds [*]Accuracy bloom from movement decreased from 0.35 to 0.25 [*]Accuracy bloom from hull traverse decreased from 1.5 to 1 [*]Accuracy bloom from turret traverse decreased from 0.19 to 0.15 [/LIST] [B]M2 Bradley[/B] [LIST] [*]Stock AP damage increased from 41 to 45 [*]Upgraded AP damage increased from 46 to 48 [*]Second AP upgraded damage increased from 48 to 51 [*]Stock HE damage increased from 31 to 33 [*]Upgraded HE damage increased from 34 to 37 [*]Stock ATGM damage increased from 371 to 420 [*]Upgraded ATGM damage increased from 389 to 441 [*]ATGM salvo reload time decreased from 24 seconds to 18 seconds [*]Stock ATGM penetration increased from 668 to 702 [*]Upgraded ATGM penetration increased from 699 to 734 [/LIST] [B]M48 Patton[/B] [LIST] [*]Upgraded cannon stock AP damage increased from 194 to 213 [*]Upgraded cannon stock AP penetration increased from 165 to 174 [*]Upgraded cannon first AP upgrade damage increased from 199 to 219 [*]Upgraded cannon first AP upgrade penetration increased from 169 to 178 [*]Upgraded cannon second AP upgrade damage increased from 208 to 229 [*]Upgraded cannon second AP upgrade penetration increased from 177 to 186 [*]Upgraded cannon HE damage increased from 146 to 164 [*]Upgraded cannon stock HEAT damage increased from 230 to 248 [*]Upgraded cannon upgraded HEAT damage increased from 235 to 254 [/LIST] [B] [B]T-Series Vehicles[/B] [/B] [B]T-64[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 1220 to 1310 [*]Base vision range increased from 320 to 330 [/LIST] [B]T-64A[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 1405 to 1510 [*]Base vision range increased from 320 to 330 [/LIST] [B]T-72[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 1415 to 1555 [*]Base vision range increased from 320 to 330 [/LIST] [B]T-72A[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 1510 to 1705 [*]Base vision range increased from 320 to 330 [*]Reload time for standard shells decreased from 9.52 seconds to 9.09 seconds [*]ATGM reload time decreased from 16.67 seconds to 13.33 seconds [/LIST] [B]T-80[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 1875 to 1995 [*]Reload time for standard shells decreased from 8.7 seconds to 8.4 seconds [*]Reload time for ATGMs decreased from 12.9 seconds to 12.12 seconds [/LIST] [B]T-90[/B] [LIST] [*]Hit Points increased from 2195 to 2290 [*]ATGM reload time decreased from 11.76 seconds to 11.11 seconds [/LIST] [B]T-90MS[/B] [LIST] [*]Fixed an issue where the thickness of the T-90MS lower front plate had been reverted to pre-0.12 values. The lower-frontal plate should now be properly penetrable by similarly tiered vehicles with enough penetration [/LIST] [B]Zhalo-S MERC[/B] [LIST] [*]Fixed an issue where the MERC edition of the Zhalo-S would not become highlighted when targeted [/LIST] [/SPOILER] [COLOR=#008000][SIZE=3][B]تغییرات بخش PVE یا [I]Player versus Environment[/I][/B] [/SIZE][/COLOR] بیشتر تغییرات در جهت بهبودی پردازش و باگ مپ های این بخش بوده است .. در ادامه تغییرات هر مپ را برای شما عزیزان قرار میدهم [B]Cavalry[/B] [LIST] [*]رطرف کردن مشکلی که باعث میشد AI نتواند وارد محیط مپ شده یا پشت شی ای گیر کند تا با پلیر درگیر شود [*]رطرف کردن مشکلی که باعث میشد AI گاهی در کنار پلیر ظاهر شود [*]برطرف کردن مشکلی که گاهی اوقات باعث مردود شدن ماموریت میشد در حالی که ماموریت انجام شده بود [*]برطرف کردن مشکلی که گاهی پس از اینکه پلیر ها تمام AI ها را از بین می بردند اعلام شکست میشد [*]برطرف کردن مشکل مربوط به صدای کپ کردن [*]برطرف کردن مشکل سقوط هواپیما ها بدون صدا [/LIST] [B]Red Opossum[/B] [LIST] [*]بهتر کردن فریم دهی و پردازش در این مپ [/LIST] [B]Ricochet[/B] [LIST] [*]اضافه کردن صداهای پمپ هایی که قبل بدون صدا بودند ! [/LIST] [B]Sapphire[/B] [LIST] [*]بهتر کردن نورپردازی مپ تا دشمن ها بهتر دیده شوند [*]برطرف کردن مشکل تصویری که بعد از منفجر کردن ماموریت های ثانویه انجام میشد (ایجاد مربع های سفید که نمایانگر دود بودند !) [/LIST] [B]Snakebite[/B] [LIST] [*]برطرف کردن مشکلی که باعث میشد ویدیو پیروزی بعد از پیروزی در مپ نشان داده نشود [/LIST] [SIZE=3][COLOR=#800080][/COLOR][COLOR=#008000][B]دیگر مشکلات بازی [/B][/COLOR][COLOR=#800080][/COLOR][/SIZE] [LIST] [*]برطرف کردن مشکلی که باعث میشد تانکهایی که دارای دو لودر هستند از قابلیت هایی که اسکیل خدمه - کماندر - Retrofit ها و .. به لودر ها میدادند به صورت دو برابر استفاده کنند ! [/LIST] در حال حاضر هر لود نصف قابلیت ها را دریافت خواهد کرد و اگر هر لودر ست متفاوتی از اسکیل ها داشته باشد قابلیت کلی برای اسکیلی که فقط در یک لودر است نصف تانک هایی که دارای یک لودر هستند خواهد بود [LIST] [*]برطرف کردن مشکلی که برای پلیر های جدید پس از فشردن کلید F1 بوجود می آمد و نمی توانستند وارد ماموریت تمرینی اول بازی شوند [*][COLOR=#ff0000][B]برطرف کردن مشکلی که سبب میشد اگر دمیج به خودی در بتل زده شود در آخر بازی پول بیشتری گیرتان آید !!![/B][/COLOR] [*]برطرف کردن مشکلی که باعث میشد اگر پلیر در طول شمارش معکوس شروع بازی از بازی قطع شد (بطور مثال اینترنتش مشکل پیدا کند) نتواند از صلاح ثانویه تانک خود بهره ببرد [*]حذف کردن قابلیت برخورد به گان در تانکهای منفجر شده تا دیگر پلیر تانکش در زیر گان گیر نکند [*]برطرف کردن مشکلی که باعث میشد اگر دو پلیر در جهت مخالف یکدیگر (دشمن) خاصیت و استت تانکشان دقیقا مانند هم بود (مثلا ریلود تایم - کماندر - اسکیل و .. ) و اگر یکی از تانکها تانکی با استت پرمیوم (Ice سری ) و رنگ بود تانک دیگر نیز رنگش عوض شده و به آن شکل در آید (ترانسفورمر بوده لامصب!) [*]برطرف کردن مشکلی که باعث میشد پلیرهای جدید پس از انجام اولین PVE و بطور متوالی در PVE های بعدی همچنان جایزه اولین PVE را دریافت کنند [*]برطرف کردن مشکلی که بعد از فشردن کلید های ALT + ENTER بوجود می آمد و باعث میشد ایتم های UI (مانند دمیج های زده شد و .. ) در صفحه جابه جا شوند [*]برطرف کردن مشکل تغییر سایز صفحه خودبخودی بازی [*]برطرف کردن باگ دیداری مربوط به اسکیل کماندر ها و اکس پی گیری آنها [*]برطرف کردن مشکلی که اگر صاحب Custom match پلیری را بن میکرد دیگر نمیتوانست آن را Invite کند [*]برطرف کردن مشکلی که برای صاحب Custom match بوجود می آمد که اگر پلیری را بن میکرد دیگر نمیتوانست وارد بتل شده و پیامی مربوط به بن شدن خودش دریافت میکرد ! [*]برطرف کردن مشکل UI مربوط به دو تانکهای دو لودر [*]و دیگر تغییرات .. [/LIST] ------------------------------------- [COLOR=#008000][B]با تشکر[/B][/COLOR] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Armored Warfare [ پست اول خوانده شود ]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft