PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
برای من Hank خودکشی کرد .
Connor کشته شد .
Markus و North تو جنگ پیروز شدن و دیترویت رو میگیرن , بعد هم یه سخنرانی برای اندرویدها کرد .
Josh تو جنگ کشته شد .
Kara و Alice هم میبرن که تو اون دستگاه ها با باقی اندرویدها بکششنشون ولی چون Markus دیترویت رو میگیره اینا هم نجات پیدا میکنن .
داداش چندساعته تموم شد؟
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
به نظرم اگه بیشتر بود زمان بازی جذابیت داستان از بین میرفت بازی جوری وادارت میکنه چند دور بری تا همه انتخاب ببینی
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
یـ سری فلوچارت ها رو که میبینم رسما سر درد میگیریم ای کاش کاری اپشنال رو همون اول جدا میکردن بفهمیم کی به کی ـه ...
پ.ن : افت فرم یکم اذیت نمیکنه شما رو ؟ برا من بعضی جاها فرم دراپ خفیف داره
 
آخرین ویرایش:

MO021

فروشنده
May 23, 2013
467
نام
Morteza
خب بازی تموم شد کوتاه بود اما ارزش تکرار بالایی داره
تصمیم هایی که تو بازی میگرفتم رو اخر هر مرحله که میدیدم درصد کمی از مردم انتخابش کرده بودن :l
پایانی که برای من اتفاق افتاد رو تو اسپویل مینویسم
کانر توی سایبر لایف توسط یه ربات دیگه از مدل خودش مرد اما قبل از مردن تمام حافظه شو منتقل کرد به اون ربات و درنتیجه تو ظاهر مدل جدید زنده موند و اندروید ها رو بیدار کرد و رفتن کمک مارکوس
هنک هم توسط کانر غیر اصلی کشته شد
مارکوس هم جنگ رو پیروز شد و با کانر و اون دختره برای اندروید ها سخنرانی کردن
کارا و الیس و اون مرد سیاه پوسته که باهاشون بود رسیدن به کانادا اما به ناچار جری قربانی شد
جاش هم توی جنگ مرد

اما بدترین تصمیمم تو بازی اخرش بود که اجازه دادم اون دختره بره. عجب اشتباهی کردم. راهی نیست که برگرده؟ :D
 

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
منم بازی رو تموم کردم ... برای من همرده هوی رین قرار گرفت و خیلی لذت بردم از بازی
تایم بازی هم به نظرم کافی بود و اگر بیشتر بود ممکن بود به بازی لطمه بزنه ... بازی من حدود ۱۰ ساعت شد

پایان بازی هم تو اسپویل مینویسم
خوب من با کانر هنک رو از دست کانر قلابی نجات دادم و تمام آندروید ها رو بیدار کردم و بر گشتم کمک مارکوس
اما از اونجایی که دنبال خشونت نبودم با مارکوس یه راهپیمایی صلح آمیز کردیم ولی با مامور fbi مذاکره نکردم... آخر مارکوس و نورث رو به گلوله بستن اون هم در حالی که دست در دست هم داشتیم
کانر هم وقتی رسید آندرویدهابهش گفتن بقیه رو آزاد کردن ولی مارکوس کشته شد و کانر باید برای بقیه سخنرانی کنه
آخرش هم کانر در حین سخنرانی آماندا رو دید و فهمید آماندا اینکارها رو کرده تا اون رهبر آندرویدها بشه و بتونه کانر رو کنترل کنه و تصمیم گرفتم خودکشی کنم
کارا هم با آلیس رسید به کانادا ولی آلیس تو رودخانه تیر خورد و آخرش مرد
کلا همه رو به جز کارا به فنا دادم :((:D
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
برای من بازی تا اینجا بیشتر استرسی هیجانی بوده ! از اون سکانس های خفن احساسی و تاثر بر انگیز کارای قبلی رو توش ندیدم !
داستان خیلی خوبه ! عالی نیست ولی خیلی خوبه
شخصیت پردازی پرفکته از عالی هم عالی تره
کنترل خیلی خوب شده
دوربین بعضی مواقع اذیت میکنه
گرافیک عالیه ولی من یه مشکلی دارم پس زمینه کمی تاره و کارکتر و اطرافش شفافن باعث میشن چشم درد بدی بگیرم و حتی چشمام رو بمالم !
موسیقی بازی پشم ریزونه
انتخاب ها خیلی خوب و تاثیر گزاره و کلی چیز برای جستجو هست بعضی وقتا یه لوکیشن رو زیر و رو میکنی و میگی همه ویز رو چک کردم ولی وقتی فلو چارت میاد از تعداد چیزایی که چک نکردی شک میشی! منظورم انتخاب های متفاوت نیست !
تنها ایرادم به بازی اینه زمان که برای انتخاب میده خیلی کمه ! ادم رو هول میکنه !
 

Dementia

کاربر سایت
Jun 11, 2010
270
نام
علی کتیرایی
بنده هم به اتمام رسوندم بازی رو بی شک شاهکاری بود از دیوید کیج و به نظرم به قدری تاثیرگذار که در قالب کلمات نمی گنجه... روایت بی نظیر از داستان شخصیت های ربات مانند که هرچی توش جلوتر میری عمق بیشتری از زیبایی اون به نمایش درمیاد. البته من تو این سبک بازی ها دچار استرس میشم و اتفاقا همین میتونه نکته مثبت باشه احتمالا خیلی ها هم همین حس رو پیدا میکنن و دروغ نگم تو کل بازی علی رقم میلم یه چندباری هم از چک پوینت اوردم چون واقعا مواقعی که انتظار نداری یه حرکت سریع ظاهر میشه که باید بلافاصله انجام بدی و از اونجایی که من یک اولا عادت به کنسول ندارم و دوما ادم سریعی نیستم به مشکل میخوردم اما دفعات زیادیش خطر از بیخ گوش گذشت چون حاشیه خطا توی درگیری ها نسبتا بالاست و یه مسئله دیگه خبر نداشتم اصلا وقتی بازی رو یه تصمیم اشتباه میشه با Continue برگشت به اخرین چک پوینت و توی فلوچارت میدیدم هیچی ثبت نشده که بیخودی میرفتم اول چپتر :| به هر حال اینا از عدم اشنایی خودم بود و ضعفی به بازی وارد نیست.. شخصیت کلوی هم که راهنمای منوی بازی و پرزنتر بود حرف نداشت و حس میکردی تفکر و ذهنیتش خیلی بهت نزدیکه طراحی کاراکترها و محیط هم انصافا بی نظیر البته افت فریم با پی اس فور معمولی داشتم که نمیدونم طبیعی بود یا نه (اخرین اپدیت) یه جاهایی رو اعصاب میرفت واقعا... موزیک بازی هم بسیار عالی و هماهنگ بخصوص مرحله یک و مراحل کانر بی نهایت زیبا ساخته شدن با عناصر و ملودی الکترونیک و کلاسیک شامل سینتی سایزر و سازهای زهی. در مورد پایان های بازی هم بسیار گسترده و منعطف ساخته شدن با این حال مسیر اصلی داستان خودش به شما ناخوداگاه میگه که چکاری درسته و در نتیجه مسیر درستی رو خواهید رفت دیگه بقیش ولی به خود شما بستگی داره ولی به نظر من لازم نیست وسواس به خرج بدین که حتما تک تک پایانهایی که تو فلوچارت ها هست رو ببینید بعضی مراحل البته از این قاعده مستثنی ست


خلاصه در مجموع بازی واقعا ارزش بسیار بالایی داره و خریدش رو به همه توصیه میکنم

Sent from my PRA-LA1 using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اصلا بازی رو ول کنید ! خود کلویی خودش یه ۱۰/۱۰
بشر چقدر خفنه ! الان برگشت گفت اخر هفته خوبی با دیترویت داشته باشی ! پشمام به هشتصد جهت مختلف فر خورد !
یه کم تو منو بمونید سوپرای، های خیلی جالبی داره ! از سخن بزرگان بگیر تا توضیحات در مورد بازی ! بعضی مواقع هم میگه باید کنترلرتون رو تست کنیم ! و شکش فعال میشه !
اما باحال ترین چیزی که ازش دیدم یه نظر سنجی بود که در مورد تکنولوژی و اندروید ها و غیره میپرسه مثلا دوست دارید با یه اندروید انسان نما ریلیشن داشته باشید یا میتونید بچتون رو بسپارید دست یه اندروید مواظبت کنه !
خیلی عالیه !

تعداد خیلی کمی تو نظر سنجی شرکت کردن تقریبا ۱۰۰ نفر برید چک کنید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر