PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
یادداشتی برای بازی، اینکه آیا ماشین ها در آینده می توانند خودآگاه داشته باشند یا نه؟ آیا دنیایی که بازی و کلا دنیای حال حاظر برامون داره ترسیم میکنه، ماشین های هوشمند و خودآگاه داره یا نه

پیشرفت های حاظر در زمینه هوش مصنوعی رو فراموش کنید مثل پیشرفت تو زمنیه هایی مثل خودرو های خودران و ... . ماشینی را تصور کنید که از خودش و محیط اطرافش هم آگاه هست و میتونه حجم عظیمی از داده رو هم زمان پردازش کنه. میتونه به ماموزیت های خطرناکی تو میدون مبارزه یا فضا فرستاده بشه. کار های روزاته روتینی مثل غذا پختن، تمیز کردن و لباس شستن رو انجام بده یا حتی اگر کسی احساس تنهایی کرد کنارش باشه.
پیشرفت های مشخصی اگر صورت بگیره، ماشین ها میتونن جایگزین انسان ها تو کار ها و شغل های مختلفی بشن. این موزد میتونه کار روزانه که ممکنه سخت و طاقت فرسا باشه رو از بین ببره. با این حال ممکنه پایه های جامعه ای که تشکیل داده رو از بنیان عوض کنه.
ماشین های خودآگاه همچنین میتونن باعث به وجود اومدن مشکلات حقوقی و از اون مهمتر اخلاقی بشن. این سوال مطرح میشه که آیا یه ماشین میتونه یک "فرد" تحت تعریف قانون باشه و اگه به انسانی صدمه برنه، مجازات بشه و حد مجازاتش چی باشه؟
بیشتر مهندسای کامپیوتر بیان میکنن که خودآگاهی یه مشخصه هست که با پیشرفت تکنولوژی خودشو وفق میده و تکامل پیدا میکنه. بعضی هاشون معتقدن خودآگاه شامل این موضوع میشه که ما اطلاعات جدید رو می پذیریم و اون ها رو ذخیره میکنیم و اطلاعات قدیمی مون رو اصلاح میکنیم و براساس اون ها عمل میکنیم. حالا ماشین ها میتونن یک خودآگاه کامل باشن، اونها قادرن تا اطلاعات بیشتری نسبت به انسان ها دریافت کنن، از خیلی از کتابخونه های عظیم بیشتر دانش و اطلاعات تو خودشون ذخیره کنن و قادرن به همه ی اون اطلاعات فقط در چند میلی ثانیه دسترسی پیدا کنن.
از اون ور دانشمندا و فیلسوف هایی هم هستن که میگن یه چیزی تو انسان ها درباره رفتار هاشون هست که نمیشه با فرمول و محاسبات و گنجوندن اون ها توی یه ماشین، به دست آورد. خلاقیت و حس آزادی مثالی هست که اون ها بیان میکنن و میگن نمیشه اونا رو از منطق و محاسبه به دست آورد.
یه دید دیگه درباره ی خودآگاهی وجود داره که فیزیک کوآنتوم سر چشمه گرفته. براساس برداشت معمول تفسیر کپنهاگی، خودآگاهی و دنیای فیزیکی، جنبه های مکمل یه واقعیت هستن. وقتی شخصی چیزی رو مشاهده میکنه یا چیزی رو روی دنیای فیزیکی آزمایش میکنه، تعامل آگاهانه اون شخص باعث تغییر قابل ملاحظه ای میشه. تعامل بین خودآگاهی و ماده باعث ایجاد شدن پارادوکس هایی میشه که مثلا نظریه هایی مثل گربه شرودینگر رو به وجود آورده.
دانشمندا از طرفی دارن بررسی میکنن که ببینن خودآگاهی همیشه یه پروسه محاسباتی بوده یا نه. بعضی ها بیان کردن که لحظه ای که خلاقیت رخ میده، انتهای محاسباتی نیست که عمدی باشه مثل رویاها و خواب ها.
تو فیزیک کوآنتوم مبحثی هست به اسم Big-C به این معنا که خودآگاهی بخشی از واقعیته و چیزی جدا از اون نیست. این تعریف سوال هایی مطرح میکنه که چطور خودآگاه با ماده در ارتباطه و اینکه چگونه ماده و ذهن روی هم تاثیر میذارن. خودآگاه به تنهایی نمیتونه دنیای فیزیکی رو تغییر بده، اما میتونه باعث تغییر احتمالات تو تکامل پروسه کوآنتومی بشه.همون طور که دانشمندای دانشگاه کورنل ثابت کردن، عمل مشاهده میتونه متوقف بشه و حتی روی حرکات اتم ها هم تاثیر بذاره. این تعریف میتونه توضیح بده که چگونه ماده و ذهن با هم تعامل دارن.
ممکنه که پدیده های خودآگاهی نیاز به سیستم های خودسازمانده دارن، درست مثل ساختار فیزیکی مغز. اگر این طور باشه ماشین هایی که الان در درسترس هستن تو این موضوع کم میارن.
دانشمندا مطمئن نیستن که ماشین های خودسازمانده سازگار بتونن طوری در آینده طراحی بشن که مثل مغز انسان عمل کنن، ما، الان قادر نبودیم که فرمولی یا راه حل محاسباتی برای این کار پیدا کنیم. شاید این حرف درست باشه که فقط ماشین های بیولوژیکی میتونن به طور موثر خلاق و انعطاف پذیر باشن.
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
کلا این دو سه دهه اول قرن 21 رو میشه با سه دهه اول قرن 20م مقایسه کرد !

تو سه دهه اول قرن بیستم میشد شاهد اولین قدم های مهندسی نوین و ابزار الات مکانیکی بودیم ( مثل هواپیما های اولیه ، اتوموبیل ها و خطوط تولید کارخانه جات ) و انقلاب و پیشرفت و کاربردی شدن اون تکنولوژی ها رو تو 4 دهه پایانی قرن 20

الان ما تو این سه دهه ابتدایی این قرن داریم زیر ساخت و اولین قدم های تکنولوژی دیجیتال و پردازش و ارتباطات هستیم ! تو 4 دهه پایانی این قرن تازه میوه این تکنولوژی ها رو خواهیم چید یا خواهند چید شاید ما نباشیم !

همین امروز داشتم یه برنامه میدیدم که داشتن روی ذخیره سازی داده روی dna کار میکردن و ادعا میکردن کل داده هایی که الان توی نت وجود داره رو اگه روی این روش جدید ذخیره سازی کنن کل فضایی که میگیره اندازه یه جعبه کفشه و نیاز به اون همه سرور های غول پیکر و غیره نیست دیگه ! همین تکنولوژی کافیه تا روند پیشرفت و دیدگاهمون به آینده رو تغییر بده و چقدر دست بشر رو برای تولیدات چیزهای جدید و پیشرفته تر باز بزاره !

...........................
در مورد هوش مصنوعی نظر خودم اینه که همون قدر خطر این تکنولوژی اجتناب ناپذیره ! رفتن سمتش هم اجتناب ناپذیره! بشر مجبوره بره سمت هوش مصنوعی ! همون طور که با ساخت و کمک کامپیوتر نبود نمیتونست تو 50 سال گذشته به این سرعت و شدت پیشرفت کنه ! اگه سمت هوش مصنوعی نره نمیتونه با همون سرعت به پیشرفت ادامه بده ! چه بسا هوش مصنوعی این سرعت رو چند برابر میکنه!
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
اين ميزان تفاوت ميان كاور ژاپن با كاور ريجن هاي ديگه بحث برانگيزه
كاور نسخه هاي ديگه انگار ديزاينرش اشتباهي دستش خورده رو دكمه زووم:|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
چه کاورهای بی ریختی از کیج بعید بود یکی از یکی بدتر همیشه کاورهای بازی هاش تر و تمیز و خوب بودن
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
واقعا این هجوم ضد کاورها رو درک نمی کنم؟ شما می خواید بازی رو انجام بدید یا بشینید قاب بازی رو نگاه کنید؟ :D خود بازی خوب باشه برام کافیه و این قضیه در مورد هر بازی صدق می کنه.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
واقعا این هجوم ضد کاورها رو درک نمی کنم؟ شما می خواید بازی رو انجام بدید یا بشینید قاب بازی رو نگاه کنید؟ :D خود بازی خوب باشه برام کافیه و این قضیه در مورد هر بازی صدق می کنه.
من که از وقتی باکس آرت رو دیدم، کلا به بازی بدبین شدم :D دلیل مشخصی هم نداره ها...ولی بطور کلی وقتی فک می‌کنم که اینا دو دیقه واسه طراحی باکس آرت وقت نزاشتن و اینقدر بدسلیقگی به خرج دادن، معلوم نیست خود بازی چطور از آب دربیاد. به اینهمه اعتراض هم که اصلا جواب نمیدن...انگار نه انگار!
کلا معلوم نیست تو اون Quantic Dream خراب شده چه خبره :D
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and uriel

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
واقعا این هجوم ضد کاورها رو درک نمی کنم؟ شما می خواید بازی رو انجام بدید یا بشینید قاب بازی رو نگاه کنید؟ :D خود بازی خوب باشه برام کافیه و این قضیه در مورد هر بازی صدق می کنه.
معمولا کاور خوب،نوید از بازیه خوب میده:))
کلا کم پیدا میشه بازی خفنی ببینی که کاور خوبی نداشته باشه! امیدوارم این جزو موارد استثنا باشه! :D
---
کاور ژاپن عالی نیست،ولی باز ده برابر بهتر از نسخه ی غربیه:|
حیف این بازی که کاور خفنی نداشته باشه:(
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
من خودم از بین پنج تا بازی های برتر این نسل برام 5تاشون کاورشون ضعیف کار شده بود ولی خب بازی یه چیز دیگه بود برام. در اینکه کاور باید بهتر کار شده باشه که شکی نیست ولی دلیلی بر بد بودن بازی نیست. به نقدها هم چندان اطمینانی نیست همونجور Beyond Two Souls برعکس نقدها برای من خیلی خوب بود هرچند مشکلاتی داشت که نمی شد ازشون گذشت ولی هم چنان بازی خیلی خوبی بود واسم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر