PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,023
دوستان گرافیک بازی فوق العاده نیست؟تا الان به نظرم U4 بهترین بود توو این زمینه ولی فکر می کنم Detroit با این گرافیک اومده رو دستش!یا فقط من اینجوری فکر می کنم؟ :D
 
  • Like
Reactions: porfesor

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
آخه متاسفانه حداقل من بیشتر از اینکه تحت تاثیر صحنه‌های احساسی بازی‌های کیج قرار بگیرم، گیج شده بودم و همش از خودم میپرسیدم چیشد که اینجوری شد؟؟؟ چیزی که تو داستان همه‌ی بازی‌هاش مشترک هست، پلا‌ت‌هول‌های متعدده و سعی داره با صحنه‌های احساسی ذهن مخاطبو درگیر کنه. طبیعی هست که کسی مثل کیج صنعت‌ بازی‌های ویدیویی رو برای کارش انتخاب میکنه چون از منظر منتقدهای سینما فیلم-بازی‌های دیوید کیج زیر خط فقر هستند. بازیگری افتضاح بازی هیوی رین رو هم به این موضوع اضافه کنید.
پ.ن: خطاب‌ به فن‌بوی‌های عزیز! قبل از حمله‌ور شدن کمی با خودتون منطقی فکر کنید، هر بازی که برای پلی‌استیشن منتشر میشه قرار نیست حتما شاهکار باشه و دیوید کیج چون انحصاری میسازه تبدیل به خدا بشه.



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

الان HRرو هم‌‌ بازی مضخرف کردید داستان بازی رو هم ابکی دونستید کلا بازی هم ضعیف کردید

اونم چه بازی با متا ۸۷ خودم به متا اصلا اهمبتی نمیدم

حداقل اسم Beyondرو می اوردبد میتونستم بگم بازی اشفته بود هدف خاصی نداصت ولی برا HR اصلا درست نبود

بعدا از پدیده تازه Bcکه Mgs 4هم بد دونستن این دومین پدبده لقب میگیره
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
الان منطقت پشت استفاده از کلمه‌ی کودکان و نوجوانان چی بود؟‌ حس می‌کنی هر بحثی پیش میاد باید با وسط کشیدن سن و سال Cool بودنتو نشون بدی؟‌ واقعا دلیلی نمی‌بینم بیام سنمو به رخ شما بکشم. بهت تبریک میگم که خیلی تو این فروم قدیمی هستی و انشالله باز هم به موفقیت‌های بزرگی مثل این تو زندگیت میرسی.

عزیزم فک کنم شما اطلاعات عمومیت دیگه رو به فقره!‌ بفتا دو بخش گیمینگ و فیلم یا سریال داره. هر ساله هم یکی از توسعه‌دهنده‌های بازی برای صحبت تو BAFTA Game Lecture دعوت میشه تا اطلاعاتی رو در اختیار سازنده‌های تازه‌کار و علاقه‌مند قرار بده. دعوت شدن به این مراسم هم هیچ ربطی به تقابل گیم و سینما نداره. طبیعتا کسایی هم دعوت میشند که بخش داستان‌سرایی بازی‌هایشون قوی‌تر از بقیه‌ی بخش‌ها باشه.

متاسفانه اصلا دلیل استفاده از نام کوجیما رو نمی‌فهمم! ما الان تو تاپیک Detroit هستیم و تا جایی که یادم میاد کوجیما اصلا تو توسعه‌ی این محصول دخالتی نداشته. وقتی کیج هنوز قدرت نوشتن یه فیلم‌نامه‌ی بدون پلات‌هول رو نداره و این موضوعو باید تو همه‌ی ساخته‌هاش (اونم بازی‌های داستان‌محور) مشاهده کنیم، واقعا چه ارزشی داره قدرت ریسک پذیریش؟ یجا میخاد با چند انسان معمولی اشک مخاطبو دربیاره،‌ یجا با موجودات ماورالطبیعه و جدیدا هم ربات‌های انسان‌نما!
ذهنم رفت روی بفتا فیلم چون میدونم دعوت شده بود توی جشنواره فیلمسازی .
0m72_ellen+page+david+cage+tribeca+talks+after+og8bp4dsousl.jpg

اینکه اسم کوجیما رو آوردم دلیلش اینه که علاقه زیادی به کات سینهای طولانی سینمایی و خود سینما داره .
Detroit: Become Human was nominated for the 2016 Best of E3 Game Critics Awards in the category of Best Original Game
اینکه خودت میگی یجا آدمهای معمولی رو داریم ، یجا ماوراالطبیعه و الان ربات ، و حتی جنایت ! خودش شکاف بین داستانهای کیجه که از حالت معمول خارجش میکنه ، این سبک گیم بر پایه احساسات و زندگی روزمره شکل گرفته ، برای همینه که کیج روی حالتهای صورت کار میکنه تا بتونه حس شخصیتها رو درست منتقل کنه و براش مهمترین بخش بوده و هست ، شما میخوای سبک اینتراکتیو دراما رو در این مورد بشکافی که چرا در هر قسمت از بازیهای کیج شاهد یک رویکرد در بطنش هستیم ! ، خب بطن بازیهای کیج همینه و مثل آثار سینمایی رویکردش متفاوت ولی شکل کلی کار مشخصه ، در پست اول هم توضیح دادم ، در مورد شکاف ، تناقض در BTS من در تاپیک خبری یه توضیحی دادم که اینجا هم میزارم ، BTS واقعا داستانش جلوتر از زمان خودش بود ولی سر یه سری اشتباهات خراب کرد داستانو .

این پست مربوط به تاپیک دیگه ایه

ایشالا که اینهمه خرج و مخارج و آمار و ارقام گنده نتیجه‌ی مثبتی داشته باشه و این‌ بار جواب بده...من که به Detroit خیلی خوش‌بینم ولی نکته اینجاست که به Beyond هم خوش‌بین بودم :|
اگه Detroit خراب کنه و دوباره شاهد یه بازی شلخته و بی‌هدف باشیم، من به عقل سران سونی شک می‌کنم اگه بخوان دوباره با QD همکاری کنن.
اشتباه داوود که من در این مورد مخالفم باهاش قسمت بندی نکردن بازیهاشه ، برخلاف نظر داوود که بازیهاش نباید ادامه داشته باشن ، من میگم سبک اینتراکتیو دراما اکشن ادونچر نیاز به پرداخت عمیق داره چون محوریتش داستانه ، دلیل ضربه خوردن Beyond همین شلختگیه که نام بردی ، میشد مثل سریال Stranger Things در نوجوانی بهش پروبال داد ، ود قسمت بعدی حواشی دوران جوانی رو به بهترین شکل به نمایش گذاشت . ولی سریع داستان میرفت به یک برهه زمانی دیگه و ارتباط مخاطب با حالو هوای داستان قطع میشد ، Beyond مسیر اشتباهی در پیش گرفت وگرنه (قطعا)مثل داستان ST سربلند بیرون میومد . اینکه داستان سریالیو بخوای فشردش کنی و در یک اپیزود تمومش کنی از این بهتر نمیشه ، تمام کارگردانان هم جمع میشدن نمیتونستن Beyond رو در یک اپیزود پروندشو بپیچن . و واقعا STی بود از نظر من که بخاطر یه سری غد بازیای داوود پتانسیلش از بین رفت .
خوش بینیت در مورد Beyond درست بود :D
در مورد قطع همکاری با داوود قفس به شدت مخالفم ، چون سبک کار داوود خاصه ، SMG با UD این حرکتو به خوبی پیاده کرد ولی حالو هوای کارای داوود چون تجربه یونیکی ارائه میده یه چی دیگست ، یوشیدا دقیقا بعد از تر زدن Beyond :D رفت پاریس و دلجویی کردو گفت منتظر کار بعدیتونم . هر چند که داوود نظر کسی روش تاثیر نمیزاره :)) و کار خودشو میکنه .
این سبک همیشه در حاشیه میمونه چون مخالفانو موافقانی خواهد داشت ، شما ببین دلت چی میگه :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Uchiha Itachi

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
ذهنم رفت روی بفتا فیلم چون میدونم دعوت شده بود توی جشنواره فیلمسازی .
0m72_ellen+page+david+cage+tribeca+talks+after+og8bp4dsousl.jpg

اینکه اسم کوجیما رو آوردم دلیلش اینه که علاقه زیادی به کات سینهای طولانی سینمایی و خود سینما داره .
Detroit: Become Human was nominated for the 2016 Best of E3 Game Critics Awards in the category of Best Original Game
اینکه خودت میگی یجا آدمهای معمولی رو داریم ، یجا ماوراالطبیعه و الان ربات ، و حتی جنایت ! خودش شکاف بین داستانهای کیجه که از حالت معمول خارجش میکنه ، این سبک گیم بر پایه احساسات و زندگی روزمره شکل گرفته ، برای همینه که کیج روی حالتهای صورت کار میکنه تا بتونه حس شخصیتها رو درست منتقل کنه و براش مهمترین بخش بوده و هست ، شما میخوای سبک اینتراکتیو دراما رو در این مورد بشکافی که چرا در هر قسمت از بازیهای کیج شاهد یک رویکرد در بطنش هستیم ! ، خب بطن بازیهای کیج همینه و مثل آثار سینمایی رویکردش متفاوت ولی شکل کلی کار مشخصه ، در پست اول هم توضیح دادم ، در مورد شکاف ، تناقض در BTS من در تاپیک خبری یه توضیحی دادم که اینجا هم میزارم ، BTS واقعا داستانش جلوتر از زمان خودش بود ولی سر یه سری اشتباهات خراب کرد داستانو .

این پست مربوط به تاپیک دیگه ایه


اشتباه داوود که من در این مورد مخالفم باهاش قسمت بندی نکردن بازیهاشه ، برخلاف نظر داوود که بازیهاش نباید ادامه داشته باشن ، من میگم سبک اینتراکتیو دراما اکشن ادونچر نیاز به پرداخت عمیق داره چون محوریتش داستانه ، دلیل ضربه خوردن Beyond همین شلختگیه که نام بردی ، میشد مثل سریال Stranger Things در نوجوانی بهش پروبال داد ، ود قسمت بعدی حواشی دوران جوانی رو به بهترین شکل به نمایش گذاشت . ولی سریع داستان میرفت به یک برهه زمانی دیگه و ارتباط مخاطب با حالو هوای داستان قطع میشد ، Beyond مسیر اشتباهی در پیش گرفت وگرنه (قطعا)مثل داستان ST سربلند بیرون میومد . اینکه داستان سریالیو بخوای فشردش کنی و در یک اپیزود تمومش کنی از این بهتر نمیشه ، تمام کارگردانان هم جمع میشدن نمیتونستن Beyond رو در یک اپیزود پروندشو بپیچن . و واقعا STی بود از نظر من که بخاطر یه سری غد بازیای داوود پتانسیلش از بین رفت .
خوش بینیت در مورد Beyond درست بود :D
در مورد قطع همکاری با داوود قفس به شدت مخالفم ، چون سبک کار داوود خاصه ، SMG با UD این حرکتو به خوبی پیاده کرد ولی حالو هوای کارای داوود چون تجربه یونیکی ارائه میده یه چی دیگست ، یوشیدا دقیقا بعد از تر زدن Beyond :D رفت پاریس و دلجویی کردو گفت منتظر کار بعدیتونم . هر چند که داوود نظر کسی روش تاثیر نمیزاره :)) و کار خودشو میکنه .
این سبک همیشه در حاشیه میمونه چون مخالفانو موافقانی خواهد داشت ، شما ببین دلت چی میگه :D
کار خوبی کردی اسم کوجیما رو آوردی. لااقل اون بعد از ۴۰ دقیقه کاتسین میذاشت ۲۰ دقیقا هم بازی کنیم. اما داوود خان کلا از اول تا آخر واست کات سین پخش میکنه.=)) کیج فقط به این دلیل بازیساز شده که فرانسه هالیوود نداره. سینمای اروپا یه خط مشی هنری داره و از جلوه های ویژه آنچنانی و بودجه های کلان درش خبری نیست. کسی مثل کیج باید مهاجرت میکرد لس آنجلس و این همه گیمر رو سرکار نمیذاشت. فکر کنم سونی تنها ناشری تو دنیاست که با سیاستهای عجیب و غریبش از استودیوهایی اینچنینی پشتیبانی میکنه.
 
  • Like
Reactions: Max Payne Pay

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,512
کار خوبی کردی اسم کوجیما رو آوردی. لااقل اون بعد از ۴۰ دقیقه کاتسین میذاشت ۲۰ دقیقا هم بازی کنیم. اما داوود خان کلا از اول تا آخر واست کات سین پخش میکنه.=)) کیج فقط به این دلیل بازیساز شده که فرانسه هالیوود نداره. سینمای اروپا یه خط مشی هنری داره و از جلوه های ویژه آنچنانی و بودجه های کلان درش خبری نیست. کسی مثل کیج باید مهاجرت میکرد لس آنجلس و این همه گیمر رو سرکار نمیذاشت. فکر کنم سونی تنها ناشری تو دنیاست که با سیاستهای عجیب و غریبش از استودیوهایی اینچنینی پشتیبانی میکنه.
تو خیلی باحالی، تو مظهر باحال بودنی، اصلا تو سطحت فراتر از ایناست.
لطفا این تفکرات و نظرات ارزنده و مهمت رو برا خودت نگه دار اجازه بده ما غیر باحالا با همین فیلم ها حال کنیم.
با تشکر.
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
اینکه اسم کوجیما رو آوردم دلیلش اینه که علاقه زیادی به کات سینهای طولانی سینمایی و خود سینما داره .
اتفاقا بازی‌های کوجیما با اینکه کات‌سین‌های طولانی داشت، در عوض گیم‌پلی غنی هم به مخاطب ارائه می‌کرد و قابل مقایسه با روند کاری کیج نیست!
اینکه خودت میگی یجا آدمهای معمولی رو داریم ، یجا ماوراالطبیعه و الان ربات ، و حتی جنایت ! خودش شکاف بین داستانهای کیجه که از حالت معمول خارجش میکنه ، این سبک گیم بر پایه احساسات و زندگی روزمره شکل گرفته ، برای همینه که کیج روی حالتهای صورت کار میکنه تا بتونه حس شخصیتها رو درست منتقل کنه و براش مهمترین بخش بوده و هست ، شما میخوای سبک اینتراکتیو دراما رو در این مورد بشکافی که چرا در هر قسمت از بازیهای کیج شاهد یک رویکرد در بطنش هستیم ! ، خب بطن بازیهای کیج همینه و مثل آثار سینمایی رویکردش متفاوت ولی شکل کلی کار مشخصه ، در پست اول هم توضیح دادم ، در مورد شکاف ، تناقض در BTS من در تاپیک خبری یه توضیحی دادم که اینجا هم میزارم ، BTS واقعا داستانش جلوتر از زمان خودش بود ولی سر یه سری اشتباهات خراب کرد داستانو .
دوست عزیز چرا بحثو می‌پیچونی؟ دیوید کیج اصلا سراغ هر سناریویی بره مهم نیست چون قدرت نوشتن یه فیلم‌نامه درست‌حسابی رو نداره. هیوی رین رو همه به عنوان بهترین بازیش میشناسند و برای مثال:
توهم‌هایی که بخاطر تصادف Ethan داشت رو یادتون هست؟‌ کیج به دلیل اینکه بازیکن‌ رو نسبت به Ethan شکاک کنه اینارو تو بازی گذاشته بود. حالا چرا همش باید تو دستش مدل اریگامی باشه؟ آیا قاتل ۲۴ ساعته دنبالش میکرده تا هر وقت اتان دچار این مشکل شد، یه مدل تو دستش بزاره؟‌ (حتی وقتی تو خونه خودش بود؟) یا اتان بخاطر تصادف یاد گرفته که تو حالت خلسه مدل اریگامی درست کنه؟
دلیل سوءظن همه‌ی پلیس به اتان و اینکه فکر میکردند حتما اون قاتل اریگامیه چی بود؟ اینکه دکترش گفته بود اتان دچار اون رویاها میشه یا زن قبلیش گفته بود که رفتار اتان عجیبه؟‌ واقعا حتی تو مزخرف‌ترین فیلم‌های هالیوودی هم پلیس‌ها با چنین دلایلی به یه نفر برچسب قاتل زنجیره‌ای می‌زنند؟
یه پلات‌هول‌هایی تو فیلم‌نامه بودند که باعث شدن واقعا دیگه وسط بازی احساسی کیج من یه دل سیر بخندم. واقعا مدیسون از کجا اسکات‌شلبی رو میشناخت وقتی هیچوقت باهاش ملاقات نکرده بود؟‌ وقتی مادر اسکات اسمشو به مدیسون گفت این خانوم یجوری تعجب کرد که انگار قبلا با هم ملاقات داشتند. واقعا آدرس خونه اسکاتو دیگه از کجا داشت؟‌ شماره ایجنت جیدن رو چی؟
البته قدرت‌های فراانسانی مدیسون فقط به این چیزا محدود نمیشه. واقعا نمیدونم بجای هیوی‌رین، چرا تو یه بازی ابرقهرمانی حضور نداشت؟‌ یکی از قدرت‌های ویژه‌ی این خانم زنده بودن بدون اکسیژن و پناه گرفتن توی یخچال (WTFFFF) برای نمردن تو آتش‌سوزی هست. راستی FBI هم اصلا تست اعتیاد برای کارمنداش نداره و اصلا توجه نمیکنن که اینا با خودشون مواد مخدر حمل می‌کنن.
چیزی از صحنه‌های تعقیب و گریز نگیم چون اتان که ضد تیر هست و یه لشکر مامور پلیس نمیتونن بهش حتی یدونه تیر بزنند. این مورد ضدتیر بودن در مورد بقیه افراد از جمله جیدن و اسکات شلبی صدق میکنه.
این پلات‌هول‌های مسخره شاید توی بازی نادیده گرفته شند ولی اصلا مخاطب‌های سینما دید خوبی نسبت بهشون ندارند. تو بهترین حالت هیوی رین رو میشه یه فیلم درجه ۳ یا ۴ هالیوودی توصیف کرد. در مورد بیاند هم بهتره که صحبت نکنیم چون علاوه بر علاوه بر داستان فاجعش، یه سری مرحله‌ی مخفی‌کاری و تیراندازی و موتورسواری داشت که با فاجعه‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی ممکن موجبات خنده‌ی بسیاری رو فراهم کرد.
نقد کردن یه بازی یا فیلم هیچ مشکلی نداره و من دلایلی منطقی ارائه دادم پس از قبلا اینکه بیایید بگید از کیج با تجربه نکردن بازی‌هاش انتقام بگیر (یا هجویات مشابه) یبار دیگه این جمله رو بخونید.
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,880
نام
malek
اتفاقا بازی‌های کوجیما با اینکه کات‌سین‌های طولانی داشت، در عوض گیم‌پلی غنی هم به مخاطب ارائه می‌کرد و قابل مقایسه با روند کاری کیج نیست!

دوست عزیز چرا بحثو می‌پیچونی؟ دیوید کیج اصلا سراغ هر سناریویی بره مهم نیست چون قدرت نوشتن یه فیلم‌نامه درست‌حسابی رو نداره. هیوی رین رو همه به عنوان بهترین بازیش میشناسند و برای مثال:
توهم‌هایی که بخاطر تصادف Ethan داشت رو یادتون هست؟‌ کیج به دلیل اینکه بازیکن‌ رو نسبت به Ethan شکاک کنه اینارو تو بازی گذاشته بود. حالا چرا همش باید تو دستش مدل اریگامی باشه؟ آیا قاتل ۲۴ ساعته دنبالش میکرده تا هر وقت اتان دچار این مشکل شد، یه مدل تو دستش بزاره؟‌ (حتی وقتی تو خونه خودش بود؟) یا اتان بخاطر تصادف یاد گرفته که تو حالت خلسه مدل اریگامی درست کنه؟
دلیل سوءظن همه‌ی پلیس به اتان و اینکه فکر میکردند حتما اون قاتل اریگامیه چی بود؟ اینکه دکترش گفته بود اتان دچار اون رویاها میشه یا زن قبلیش گفته بود که رفتار اتان عجیبه؟‌ واقعا حتی تو مزخرف‌ترین فیلم‌های هالیوودی هم پلیس‌ها با چنین دلایلی به یه نفر برچسب قاتل زنجیره‌ای می‌زنند؟
یه پلات‌هول‌هایی تو فیلم‌نامه بودند که باعث شدن واقعا دیگه وسط بازی احساسی کیج من یه دل سیر بخندم. واقعا مدیسون از کجا اسکات‌شلبی رو میشناخت وقتی هیچوقت باهاش ملاقات نکرده بود؟‌ وقتی مادر اسکات اسمشو به مدیسون گفت این خانوم یجوری تعجب کرد که انگار قبلا با هم ملاقات داشتند. واقعا آدرس خونه اسکاتو دیگه از کجا داشت؟‌ شماره ایجنت جیدن رو چی؟
البته قدرت‌های فراانسانی مدیسون فقط به این چیزا محدود نمیشه. واقعا نمیدونم بجای هیوی‌رین، چرا تو یه بازی ابرقهرمانی حضور نداشت؟‌ یکی از قدرت‌های ویژه‌ی این خانم زنده بودن بدون اکسیژن و پناه گرفتن توی یخچال (WTFFFF) برای نمردن تو آتش‌سوزی هست. راستی FBI هم اصلا تست اعتیاد برای کارمنداش نداره و اصلا توجه نمیکنن که اینا با خودشون مواد مخدر حمل می‌کنن.
چیزی از صحنه‌های تعقیب و گریز نگیم چون اتان که ضد تیر هست و یه لشکر مامور پلیس نمیتونن بهش حتی یدونه تیر بزنند. این مورد ضدتیر بودن در مورد بقیه افراد از جمله جیدن و اسکات شلبی صدق میکنه.
این پلات‌هول‌های مسخره شاید توی بازی نادیده گرفته شند ولی اصلا مخاطب‌های سینما دید خوبی نسبت بهشون ندارند. تو بهترین حالت هیوی رین رو میشه یه فیلم درجه ۳ یا ۴ هالیوودی توصیف کرد. در مورد بیاند هم بهتره که صحبت نکنیم چون علاوه بر علاوه بر داستان فاجعش، یه سری مرحله‌ی مخفی‌کاری و تیراندازی و موتورسواری داشت که با فاجعه‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی ممکن موجبات خنده‌ی بسیاری رو فراهم کرد.
نقد کردن یه بازی یا فیلم هیچ مشکلی نداره و من دلایلی منطقی ارائه دادم پس از قبلا اینکه بیایید بگید از کیج با تجربه نکردن بازی‌هاش انتقام بگیر (یا هجویات مشابه) یبار دیگه این جمله رو بخونید.
شما هدفتون از این انتقادات چیه؟مگه نمیگید کیج همیشه اینجوری بوده و اصلا انشا نوشتن هم بلد نیست.خب چرا براتون مهمه؟مگه از پول بیت المال بازی میسازه؟مگه جای کسی رو گرفته؟مگه برا کسی دعوت نامه فرستاده.خودش میگه من همینم که هستم و بعضیا مثل منم ازش خوشمون میاد.الان این اصرار شما به نفهمی کیج خیلی برام جای سوال شده
والا من یه بار فیلم ده نمکی رو تقریبا یه دهه پیش دیدم و بعدشم دیگه نه فیلمی ازش دیدم و نه اصلا پیگیر کاراش بودم که چیکار میکنه و غذا مذا چی دوست داره
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
شما هدفتون از این انتقادات چیه؟مگه نمیگید کیج همیشه اینجوری بوده و اصلا انشا نوشتن هم بلد نیست.خب چرا براتون مهمه؟مگه از پول بیت المال بازی میسازه؟مگه جای کسی رو گرفته؟مگه برا کسی دعوت نامه فرستاده.خودش میگه من همینم که هستم و بعضیا مثل منم ازش خوشمون میاد.الان این اصرار شما به نفهمی کیج خیلی برام جای سوال شده
والا من یه بار فیلم ده نمکی رو تقریبا یه دهه پیش دیدم و بعدشم دیگه نه فیلمی ازش دیدم و نه اصلا پیگیر کاراش بودم که چیکار میکنه و غذا مذا چی دوست داره
عزیزم متنای که منم مینویسم همینه که هست برات دعوت‌نامه نفرستادم که بخونی. میتونی توجه نکنی یا خیلی راحت از گزینه بلک‌لیست استفاده کنی.
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
مگه نمیگی کیج هیچی حالیش نیست خوب الان تو تاپیک بازیش چی کار میکنی؟
همین که تو تاپیک بازیش ودرحالی که هیچ بحثی وجود نداره خودتونو ... میکنید که بگید هیچی حالیش نیست یعنی دقیقا دارید ثابت میکنید که خیلی حالیشه
حالا جالبه از همینا بپرسی معتقدن سم لیک خدای داستان نویسیه:))
امان از دست بعضیا:)
 
  • Like
Reactions: Destro and mgh2225

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خدایی متن رو می خونید اصن ؟ :)) طرف داره میگه مسئله ای که اخیراً توی بعضی بازیا هست اینه که حاوی یه سری پیام سیــاسی هستن ، و مشکل جایی ایجاد میشه که کسایی که با اون ایده موافق نیستن و به جهت گیری سیــاسی دیگه ای پایبند هستن اون بازی رو نمی خرن. با توجه به اون تریلر شورش علیه جامعه ای که قبلاً پخش شد همچین حدس هایی در مورد سیــاسی بودن بازی مطرح شده که کیج رد میکنه و میگه هیچ جنبه ی سیاسی ای توی بازی نیست و اشاره به هیچ کشور و مردم خاصی نداره ، بازی صرفاً در مورد اینه که شما چطور داستان آندورید ها رو پیش می برید.
بالاخره اینجا ایرانه و از روی تیتر اگه 20 صفحه بحث فلسفی و کارشناسانه راه نیوفته نمیشه که :D
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,880
نام
malek
عزیزم متنای که منم مینویسم همینه که هست برات دعوت‌نامه نفرستادم که بخونی. میتونی توجه نکنی یا خیلی راحت از گزینه بلک‌لیست استفاده کنی.
اتفاقا این مورد رو برام دعوت نامه میفرستن.مدام اون بالای صفحه مرورگر پیام میده که تو صفحه اختصاصی دیتروید یه خبریه.منم میام ببینم چه خبره میبینم بعضی از دوستانی از کیج و عقایدش و بازیهاش متنفرن اومدن تو صفحه اختصاصی بازی دارن اعدامش میکنن.
من خودم تا حالا یه بارم صفحه بازی هالوو نرفتم,چون ازش خوشم نمیاد وعلاقه ای هم به بحثاش ندارم و نمیخام هم وقت ملت رو سر اینکه من چرا از هالوو بدم میاد هدر بدم.
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
جالبه که میام با دلایل منطقی ضعف‌های متعدد بازی Heavy Rain (که به نظرتون بهترین بازی تو کارنامه کیج هست) رو توضیح میدم و یه سری میان موضوعو بسط میدن به مایکروسافت و سم‌لیک و فن‌بوی بودن. واقعا تو این دوران که خرید همه کنسول‌های نسل فعلی اندازه قیمت یه پی‌سی معمولی هم نمیشه، فن‌بوی بودن ویژگی آدم‌های Brain Dead هست پس بگذریم ازش. تاپیک یه بازی هم جای بحث در موردش هست و قطعا همه نمیان بگن وااای دیوید کیج خداس وااای بازیاش شاهکارن Blah Blah Bla... . یادمه سر انتشار Beyond هم خیلیا عین کبک سرشونو زیر برف کرده بودن و از بازی دفاع میکردن. تعصب روی هیچ چیزی خوب نیست و باعث میشه نتونید واقعیتو قبول کنین. موفق باشید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر