PlayStation Detroit: Become Human

d598246_.png
Detroit: Become Human یک بازی هیجان انگیز سوم شخص مربوط به آینده ، با سبک اکشن ماجراجویی ، توسط استودیوی رویاپرداز Quantic Dream توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment در تاریخ 25 می 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد .
Quantic Dream از موتور گرافیکی جدیدی برای ساخت این بازی بهره برده ، و از 100ها بازیگر در لس آنجلس ، لندن و پاریس برای ساخت انیمیشنها و خلق دنیایی پویا استفاده کرده .
نوشتن داستان بازی بیش از دو سال زمان برده که به عنوان پیچیده ترین کار دیوید کیج شناخته می شود .
بازی از PS4 PRO پشتیبانی خواهد کرد .
d42617_.png

داستان اینگونه است که هوش مصنوعی در آینده توانست اندرویدهایی را خلق کند که داوطلبانی برای تبدیل شدن به انسان باشند . انسانها برای هر چیزی از اندرویدها استفاده می کنند ، آنها کارآگاهان ، خدمتکاران و نیروی کار انسانها هستند .
تصمیماتی که در طول بازی میگیرید بسیار مهم هستند و بر روند داستان تاثیر مستقیم خواهند گذاشت . انتخابها گسترده تر ، پیچیده تر و متفاوت از بازیهای قبلی کیج خواهند بود .

s77674_.png

در بازی با 3 شخصیت اندرویدی کاملا متفاوت روبرو هستیم ، کارا به عنوان خدمتکار در خانه ی مرد مرموزی کار میکند که باید از کودکی معصوم به نام آلیس مراقبت و محافظت ! کند ، مارکوس اندرویدیست که برخلاف آب شنا می کند و قصد دارد جامعه ی انسانها را خالی از بردگی و آزار اندرویدها کند و به همین دلیل به عنوان رهبر با جمع کردن اندرویدهای دیگر دست به شورش میزند و به دنبال انقلابی جدید است ، در مقابل شخصیت کانر را داریم که یک کارآگاه است ! ، کانر طبق تریلرها مشخص شده یک اندروید با توانایی های بسیار بالاست که می تواند هر سرنخ کوچکی را تجزیه و به مقصود اصلی خود برسد ، چنین اندرویدی که اطلاعات و مهارتهای زیادی در رابطه با جرم و جنایت دارد مطمئنا کار را برای مارکوس سخت خواهد کرد !
w460561_.png

در بازی می توانید به نقاط خاصی از داستان بازگردید تا تصمیهایی که گرفتید را در صورت رضایت نداشتن تغییر دهید ، دریافت سرنخ اجازه خواهد داد تا رویدادهای رخ داده را بازسازی و پخش کنید ، یا می توان با گشتن در محیط با تجزیه و تحلیل موارد به آن دست پیدا کرد . کانر می تواند عناصر صحنه جرم را قبل از رفتن به بالکن و شروع مذاکره ، تجزیه و تحلیل کند ، اینها مشابه بخش های کارآمد در بازی Heavy Rain است ، جایی که از حالت کارآگاهی استفاده و برای تجزیه ، تحلیل و بازسازی دنباله ای از وقایع قبل از ورود به صحنه استفاده می کنید . تقریبا همانند همه ی بازیهای دیوید کیج که با همه چیز در محیط میتوان ارتباط برقرار کرد ، و از این حیث برتر می باشد . بطور مثال متوجه شدن کانر در قسمت قفسه ی اتاق که اندرو مسلح است .
وضعیت گروگانگیری دختر تنها یکی از سناریوهاست ، اندرو که وظیفه ی مراقبت از خانواده را بر عهده داشته ، اعضای خانواده را کشته و دختر را ربوده است ، تریلر کار بزرگی انجام می دهد ، نشان می دهد را ه های بی شماری در صحنه می توانید انجام دهید . امیدوارم در برخورد اول موفق باشین !!
Detroit: Become Human دقیقا تداعی گر دیگر عناوین Quantic Dream است ، با پیچ و تاب و چرخش آنالوگها برای تعامل با محیط ، همراه با صفحه لمسی و کنترل حرکتی ، که در این مورد از معدود توسعه دهندگانیست که از تمام مزایای DS4 استفاده می کند .



 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
پست اول بروز شد ، از تغییرات این تاپیک و تاپیکهای انحصاری دیگه ، چه از طرف من چه دوستان ، امیدوارم رضایتتون رو به همراه داشته باشه ، فکر میکنم تاپیکهای انحصاری سونی و مهمترین بازیها تقریبا بیشترشون بروز شدن . توی فرصت مناسب چک میکنم .
ریزه کاریای تاپیک هم فکرایی براش دارم و بزودی انجام میشه .
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
یعنی باید طراح این کاور رو دار زد، وقتی آرت‌های قشنگی مثل این پایینی میشه واسه بازی طراحی کرد (به عنوان مثال، چون نمی‌دونیم اتفاقات داخل بازی چجوریه) چرا باید همچین فاجعه‌ای کاور اصلی باشه!
باز خدا کنه یه استیل‌بوک خفن واسش معرفی کنن!
این آرت فوق العاده است! امیدوارم بعدا نظرشون عوض بشه و از این برای کاور آرت بازی استفاده کنن!



=========================
Screenshots:


 
آخرین ویرایش:

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,879
نام
malek
گیم که داستانش غنی باشه آدم لحظه شماری میکنه واسش.نمیدونم از کهولت سن یا چیز دیگه ای منی که هم کالاف جدید و بتل ۱ رو نتونستم قسمت داستانیش رو تا نصفه هم برم خیلی هیجان دارم واسه این بازی
 
  • Like
Reactions: THELASTOFUSA_IR

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
خیلی میشه طرحهای خفنی روی باکس ارت پیاده کرد ولی اینا رفتن معمولترینو انتخاب کردن و از همه بدتر کلوزآپ کردن مارکوسه که باعث شده با شهر یه طرح بیخود بوجود بیاد که انگار همو دارن فحش میدن :tearsofjoy: طرحم جوریه که اگر شصت پاتونو بالا بیارید قشنگ توی دماغ مارکوس جا میشه :D ، اینا اگه میخواستن همچین طرح ساده ی بیخودی بزنن این باکس آرت با تمام بدیش باز بهتر از این بود .
n07l__20180302_202818.jpg
 
آخرین ویرایش:

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,879
نام
malek
دیوید کیج نامرد 2012 که که تک دمو از کارا داده بود گفته بود این قرار نیست گیم بشه ولی الان خوشحالم که رو ps3 نداد و صبر کرد رو ps4 بازی رو بدن.همین دمو خودش به 100 تا بازی چرت و پرت میارزه
دانلود فایل Kara-Heavy-Rain's-Dev-Trailer
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
خب کیج بدلیل شعارزدگی و زور زدن در انتقال مفاهیم انسانی (!) که تو همه بازیهاش ازش سراغ داریم مجبور شده با polygon در سال 2017 این مصاحبه رو انجام بده:

"بازی های من هیچ معنی ندارن! - در دیترویت هیچ پیام بزرگی برای انسانیت ندارم!"

تا حالا ندیده بودم سازنده ای بخاطر فروش بیشتر اینطوری دست و پا بزنه!
اما از همین الان تابلو هست که قراره تو این بازی، ربات های آهنی، احساسات انسانی و بشردوستانه پیدا کنن و اشک مخاطب دربیاد و...

:-j:-j:-j:-j:-j:-j:-j:-j
 
  • Like
Reactions: Mohammad@li

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,879
نام
malek
خب کیج بدلیل شعارزدگی و زور زدن در انتقال مفاهیم انسانی (!) که تو همه بازیهاش ازش سراغ داریم مجبور شده با polygon در سال 2017 این مصاحبه رو انجام بده:

"بازی های من هیچ معنی ندارن! - در دیترویت هیچ پیام بزرگی برای انسانیت ندارم!"

تا حالا ندیده بودم سازنده ای بخاطر فروش بیشتر اینطوری دست و پا بزنه!
اما از همین الان تابلو هست که قراره تو این بازی، ربات های آهنی، احساسات انسانی و بشردوستانه پیدا کنن و اشک مخاطب دربیاد و...

:-j:-j:-j:-j:-j:-j:-j:-j
بهت پیشنهاد میکنم برا اینکه لج دیوید کیج رو دربیاری بازی رو نخری و اصلا ازش تریلر و ویدیو هم نبینی.هم خودت راحت میشی هم ملت
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
اما از همین الان تابلو هست که قراره تو این بازی، ربات های آهنی، احساسات انسانی و بشردوستانه پیدا کنن و اشک مخاطب دربیاد و...
آخه متاسفانه حداقل من بیشتر از اینکه تحت تاثیر صحنه‌های احساسی بازی‌های کیج قرار بگیرم، گیج شده بودم و همش از خودم میپرسیدم چیشد که اینجوری شد؟؟؟ چیزی که تو داستان همه‌ی بازی‌هاش مشترک هست، پلا‌ت‌هول‌های متعدده و سعی داره با صحنه‌های احساسی ذهن مخاطبو درگیر کنه. طبیعی هست که کسی مثل کیج صنعت‌ بازی‌های ویدیویی رو برای کارش انتخاب میکنه چون از منظر منتقدهای سینما فیلم-بازی‌های دیوید کیج زیر خط فقر هستند. بازیگری افتضاح بازی هیوی رین رو هم به این موضوع اضافه کنید.
پ.ن: خطاب‌ به فن‌بوی‌های عزیز! قبل از حمله‌ور شدن کمی با خودتون منطقی فکر کنید، هر بازی که برای پلی‌استیشن منتشر میشه قرار نیست حتما شاهکار باشه و دیوید کیج چون انحصاری میسازه تبدیل به خدا بشه.



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
آخه متاسفانه حداقل من بیشتر از اینکه تحت تاثیر صحنه‌های احساسی بازی‌های کیج قرار بگیرم، گیج شده بودم و همش از خودم میپرسیدم چیشد که اینجوری شد؟؟؟ چیزی که تو داستان همه‌ی بازی‌هاش مشترک هست، پلا‌ت‌هول‌های متعدده و سعی داره با صحنه‌های احساسی ذهن مخاطبو درگیر کنه. طبیعی هست که کسی مثل کیج صنعت‌ بازی‌های ویدیویی رو برای کارش انتخاب میکنه چون از منظر منتقدهای سینما فیلم-بازی‌های دیوید کیج زیر خط فقر هستند. بازیگری افتضاح بازی هیوی رین رو هم به این موضوع اضافه کنید.
پ.ن: خطاب‌ به فن‌بوی‌های عزیز! قبل از حمله‌ور شدن کمی با خودتون منطقی فکر کنید، هر بازی که برای پلی‌استیشن منتشر میشه قرار نیست حتما شاهکار باشه و دیوید کیج چون انحصاری میسازه تبدیل به خدا بشه.



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
آره خب از روز اول گفت هدفش کودکانو نوجوانان نیست ، دوس داره بازیهایی بسازه تا قشری که بازیها رو به دلیل بالا رفتن سن و بنا به دلایلی که پیرمردای فروم میدونن :D کنار گذاشتن دوباره هیجان بازی کردنو پیدا کنن ، مثل دوست صفحه قبلیمون که گفت من کالافو بتلو گرفتم ولی نتونستم قسمت سینگلو تموم کنم ولی برای این بازی هیجان زده ام .
سلیقه ی هر شخصی مربوط به خودشه و بسط دادنش به فن بوی بودن جز خودزنی چیزی عاید اون کاربر نمیکنه ، و چون شما اطلاعاتتون بنابر حالا نمیدونم اقتضای سنتون یا دلیل دیگه ای داره که کمه ، برای اطلاعات عمومیتون میگم داوود قفس زمانی برای نمایش بازیش به بفتا دعوت شد و سینمادوستانو منتقدین تحسینش کردن که هنوز تقابل گیم و سینما مد نشده بود مثل الان ! . و حرکتی زد که هنوز شاید شما متوجهش نباشی ولی در خیلی از بازیهای متای 90 به بالا این همزاد پنداری و قالب شدن در بازی به شکلی صعودی از خود سینما داره جلو میزنه . این یه فکته کسانی مثل کوجیما ، دیوید کیج ، حتی اگه متای بازیهاشون رو فرض بر این بگیریم که زیر 5 هم شده باشن ، اونقدر قدرت ریسک و تاکید بر ایده های جدید داشتن که نه شما ، ونه هیچکس دیگه نمیتونه ادعا کنه که پیشرفت صنعت بازیسازی از خیلی جهات مدیونشون نیست .
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
آره خب از روز اول گفت هدفش کودکانو نوجوانان نیست ، دوس داره بازیهایی بسازه تا قشری که بازیها رو به دلیل بالا رفتن سن و بنا به دلایلی که پیرمردای فروم میدونن :D
الان منطقت پشت استفاده از کلمه‌ی کودکان و نوجوانان چی بود؟‌ حس می‌کنی هر بحثی پیش میاد باید با وسط کشیدن سن و سال Cool بودنتو نشون بدی؟‌ واقعا دلیلی نمی‌بینم بیام سنمو به رخ شما بکشم. بهت تبریک میگم که خیلی تو این فروم قدیمی هستی و انشالله باز هم به موفقیت‌های بزرگی مثل این تو زندگیت میرسی.
و چون شما اطلاعاتتون بنابر حالا نمیدونم اقتضای سنتون یا دلیل دیگه ای داره که کمه ، برای اطلاعات عمومیتون میگم داوود قفس زمانی برای نمایش بازیش به بفتا دعوت شد و سینمادوستانو منتقدین تحسینش کردن که هنوز تقابل گیم و سینما مد نشده بود مثل الان !
عزیزم فک کنم شما اطلاعات عمومیت دیگه رو به فقره!‌ بفتا دو بخش گیمینگ و فیلم یا سریال داره. هر ساله هم یکی از توسعه‌دهنده‌های بازی برای صحبت تو BAFTA Game Lecture دعوت میشه تا اطلاعاتی رو در اختیار سازنده‌های تازه‌کار و علاقه‌مند قرار بده. دعوت شدن به این مراسم هم هیچ ربطی به تقابل گیم و سینما نداره. طبیعتا کسایی هم دعوت میشند که بخش داستان‌سرایی بازی‌هایشون قوی‌تر از بقیه‌ی بخش‌ها باشه.
کسانی مثل کوجیما ، دیوید کیج ، حتی اگه متای بازیهاشون رو فرض بر این بگیریم که زیر 5 هم شده باشن ، اونقدر قدرت ریسک و تاکید بر ایده های جدید داشتن که نه شما ، ونه هیچکس دیگه نمیتونه ادعا کنه که پیشرفت صنعت بازیسازی از خیلی جهات مدیونشون نیست .
متاسفانه اصلا دلیل استفاده از نام کوجیما رو نمی‌فهمم! ما الان تو تاپیک Detroit هستیم و تا جایی که یادم میاد کوجیما اصلا تو توسعه‌ی این محصول دخالتی نداشته. وقتی کیج هنوز قدرت نوشتن یه فیلم‌نامه‌ی بدون پلات‌هول رو نداره و این موضوعو باید تو همه‌ی ساخته‌هاش (اونم بازی‌های داستان‌محور) مشاهده کنیم، واقعا چه ارزشی داره قدرت ریسک پذیریش؟ یجا میخاد با چند انسان معمولی اشک مخاطبو دربیاره،‌ یجا با موجودات ماورالطبیعه و جدیدا هم ربات‌های انسان‌نما!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر