1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Detroit: Become Human

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط Mehdi Cage, ‏Oct 27, 2015.

  1. Valar Morghulis کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 8, 2011
    نام:
    مهدی
    پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام بازی جدید استودیو Quantic Dream در Paris Games Week معرفی شد. Detroit: Become Human، عنوان برگرفته از دمو تکنیکی Kara، که در سال 2012 به نمایش درآمد و بارخوردهای خوبی داشت، روایت‌گر ماجراهای بعد از فرار Kara - روباتی که در آزمایشگاه به انسان تبدیل شده - از آزمایشگاه هست. اتفاقات بازی در شهری به نام Detroit، با فضای تیره و تاریک رخ می‌دهد و دید Kara، شخصیت اول بازی را نسبت به زندگی عوض می‌کند.
    Detroit: Become Human به صورت انحصاری برای Playstation 4 منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده.

    تریلر معرفی بازی:

    watch?v=LL2gW7hmXu4

    720p

    زیرنویس تریلر:

    تصاویر منتشر شده از بازی:


    آپدیت: تریلر عنوان Detroit: Become Human در E3 2016، میزان تاثیر انتخاب‌های مختلف در روند داستان را نمایش می‌دهد و از تمرکز بازی روی بیش از یک شخصیت خبر می‌دهد؛ شخصیتی جدیدی به نام Connor که همانند Kara یک ربات است و نقش کاراگاه را ایفا می‌کند...
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 14, 2016
    trainer, bezad, benjohn و 31 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    477
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 22, 2011
    امیدوارم واقعا جناب کیج از بیوند درس گرفته باشه. یعنی بیوند واقعا مزخرف بود. بعضی اوقات فقط می خواستم بازی تموم بشه تا برم بفروشم خیلی کسل کننده و کش دار بیخود. امیدوارم واقعا از بازی بعدی فرق داشته باشه. البته دوست دارم کیج رو داستان های جنایی کار کنه تا اینجور داستانها.
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 23, 2016
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,481
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 3, 2010
    نام:
    احسان
    Beyond ... Beyond ....
    دربارش فقط میتونم بگم شاهکار بود . حس همذات پنداری که با شخصیت جودی ادم پیدا میکنه به شخصه تو مدیوم بازی که هیچ توی مدیوم های هنری دیگه هم به ندرت دیدم.
    تجربه احساسی که کیج قصدشو داشت برامون تعریف کنه از این بهتر نمیشد. شخصی ترین پروژه کیج هست به نظرم. تصوری که از زندگی و مرگ داره و نحوه به تصویر کشیدنش عالی کار شده .
    از اون ور Character Development جودی هلمز که واقعا جای حرف نمیذاره. 10 ساعت زندگی یه شخص اونم زن با تمام پیچیدگی های احساسیش و ترکیبش با خرده ژانر های ماورایی و Sci-Fi و اینکه بتونی مخاطب رو بکشونی با خودت فقط از دست کیج بر میاد و البته از نقش بسیار مهم الن پیج هم نباید غافل شد که احساسات و عواطف جودی رو تو دوره های مختلف زندگیش به بهترین شکل نشون داد.
    به نظرم "بازی" های کیج فقط و فقط توی مدیوم Video Game امکان پذیره نه هیچ جای دیگه.
     
    majidsnake, Mohiwoods, morteza75 و 13 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    258
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 12, 2014
    داداش دنبال بکش بکش باشی بدردت نمیخوره
    بازی بینهایت بازی بود...
     
    MOHS4N و Ehsan95_76 این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,298
    تاریخ عضویت:
    ‏May 18, 2012
    نام:
    Ebrahim
    David Cage:

    با یک موتور جدید قصد داریم محدودیت ها را با بازی Detroit حرکت دهیم."

    به تازگی David Cage، مدیر و کارگردان بازی های استدیو Quantic Dreams درباره موتور بازی سازی جدید این استدیو و تاثیرات آن برروی Detroit: Become Human صحبت کرده است.

    "ما می‌خواهیم مرز ها را با Detroit حرکت دهیم و می‌خواهیم ویژگی های جدیدی از قبیل Cinematography و نورپردازی واقع‌گرایانه‌تر. بنابراین ما موتورمان را از نو ساختیم تا به تمامی ویژگی های مورد نظر دست پیدا کنیم."

    "ما بر روی شیدر (Shader) های مو، پوست و چشم کار کردیم. سیستم پخش نور جدیدی داریم که باعث قرمز شدن گوش شخصیت اصلی زمانی که نور به پشت گوش او می‌تابد بشود."

    "ما با تکنولوژی بازی می‌کنیم و شاید بازی‌بازان برایشان مهم نباشد و فقط گیک ها و توسعه‌دهندگان به آن اهمیت بدهند. با این حال امیدواریم بازیکنان از آن‌چه در صفحه می‌بینند راضی باشند."

    منبع
     
    morteza75, Octienne, sajadkh و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,834
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    همون بازی که تو میگی ارزو میکردی تموم شه بری بفروشیش من از 90 درصد فیلم هایی که دیدم بیشتر بهم چسبید قشنگ با شخصیت ارتباط برقرار میکنی میشناسیش و باهاش همدردی میکنی این چیزیه که فقط دیوید کیج میتونه بسازه نمونه همچین چیزی رو حتی تو سریال های چند فصلی هم نمیتونی ببینی البته نه همشون
     
    GTA 4, morteza75, Rezahajizadegan و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,107
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 28, 2014
    تاریخ دقیق بازی مشخص نشد؟
     
  8. ehsanofwarـه سابق ... D: کاربر سایت

    ارسال ها:
    476
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2015
    نام:
    احسان
    Gamescom
    خدا كنه اون دموي بازيو بذارن واسه دانلود :|
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    morteza75, ps3_360_wii, bluemorteza و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,404
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 3, 2008
    [​IMG]

    دموی 20 دقیقه ای گیم پلی و صحبت های دیوید کیج رو نگاه کردم.اینطور که پیداست با داستان خیلی خوبی طرفیم ولی گیم پلی ایی که دیدم نتونست منو مطمئن کنه با چیزی فراتر از کارهای قبلیش قراره روبه رو بشیم.فرض رو بر این میگیریم که باز قراره چندین تا پایان انتظارمون رو بکشه و همچنین حوادث طی بازی بر اساس تصمیمات ما تغییر کنن که میشه همون کارهای قبلی کیج.این وسط گیم پلی باز عنصر گمشدس!

    از دید خودم بهترین چیزی که میتونه این سبک رو یک گام اساسی رو به جلو ببره فقط هدست مجازیه.امیدوارم برنامه ای برای یه نسخه کامل روی VR هم تو آینده داشته باشن.اگه منتقدین و گیمرا بوسیله VR خودشون رو توی همچین دنیایی ببینن تاثیر شگفت انگیزی میتونه روی تجربشون داشته باشه و نقایص احتمالی گیم پلی (مانند تکراری بودن) که این سبک باهاش مواجه هست رو تا اندازه زیادی پوشش بده.اینجوری بخواد دوباره همین روند رو طی کنه اگه بگیم حتی داستانشم عالی باشه در بهترین حالت میشه براش متای 80 رو متصور شد.فاکتور گرافیک هم که دیگه نمیتونه اونچنان روی نظرات تاثیر بزاره چون قبلا عناوینی اومدن که از نظر گرافیکی ترکوندن ولی وقتی عنصر گیم پلی رو نداشتن نتیجه پایانیشون بر باد رفته.در مجموع با این نمایشای کنونی نظر مثبتی روش ندارم
     
    morteza75, Cj_sa, NINJѦ و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,392
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    به نظرم کاملا به دید اشتباهی داری بازی رو میبینی که میگی گیم پلی نداره! :D

    سبک بازی Action یا Action Adventure ، پلتفرمر...ریسینگ... نمیدونم...هرچیز دیگه ای نیست که بگیم گیم پلی نداره! :D
    سبکش Interactive Dramaـست ، که میشه گفت از زیر مجموعه های ادونچرـه! ، این چیزی که میگی مثل اینه که بگیم ادونچرهای Point & Click گیم پلی نداشتن/ندارن!
    ویدیوی 20 دقیقه ای رو ندیدم، اما چیزی که توی E3 دیدیم به خوبی نشون میداد گیم پلی بازی خیلی پیشرفت کرده! و تاثیرات پیدا کردن مدرک های مختلف چقدر زیاده! یه جورایی اون بخش Point & Clickـه ادونچرش بیشتر از قبل شده!
     
    .: FRANKLIN :. و The End Of Ps این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    628
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 5, 2016
    نام:
    بهزاد
    هم هوی رین ، هم بیاند بازی های خوبی بودن.ولی کیج باید یک تکونی به گیم پلی بازی هاش بده.دیگه راه رفتن و دگمه زنی جذابیت چند سال پیش را نداره.
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,404
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 3, 2008
    نمیگم که گیم پلی چیزی مثل اکشن ادونچر در بیاد اما چیزی رو باید فراتر از دنبال مدرک گشتن و تاثیرش رو سکانسهای پیش رو ارائه بده.به فرض UD رو با آخرین کار کیج B:TS مقایسه کن , UD چیز پیچیده ای نداشت یه گیم پلی مستقیم و آسون اما روش روایت داستان و جاهایی که نیاز به دکمه زنی داشت خیلی جذاب بود یعنی مدام درگیر ادامه بازی بودی و به ندرت با مکانهای خسته کننده روبه رو میشدی.این مورد رو دوست دارم تو D:BH باهاش مواجه نشیم.من خودم با کارهای کیج خیلی هم کردم حتی همون Beyond اما کسی که میخواد نمره بده باید دستش برای امتیاز بالا باز باشه.کیج روی بعضی نوآوریهای گیم پلی توی اینکارش بالاخره باید ریسک کنه حالا از هر نوع سبکی میخواد وام بگیره و با این عنوانش ترکیب کنه مهم نیست باید برای جذاب شدن بازیش اینکارو انجام بده وگرنه منتقد راحت بهش 5-6 پرتاب میکنه.هر عنوانی که میخواد تو صنعت گیم به یاد موندنی بشه بالاخره یه چیزای متفاوتی با دیگر عناوین رو باید دارا باشه که بهش بگن عالی یا شاهکار وگرنه اینهمه عنوان معمولی اینم میشه یکی از اونا منتهی اسمش دهن پر کن تره(چه باید تو بایدی شد:D)
     
  13. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,392
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    من UD رو نزدم( Horror دوست نمیدارم:-" ) ، اما کارهای کیج رو از این نظر که گیم پلی مشکل داره قبول ندارم! :D
    میگم که نباید ما از سبکی، یه سبک دیگه رو انتظار داشته باشیم! :D
    Heavy Rain یک کار ماندگار شد،با همون گیم پلی ـی که میگی به درد نمیخوره:-" (که توی نمایش Detroit خیلی پیشرفت کرده! :D )
    Wolf Among Us هم یک کار تحسین شده بود، تقریبا بدون هیچ گیم پلیی! یا انتخابی که خیلی تاثیر داشته باشه! بعید میدونم بردرلندز یا همون TWD هم از این نظر فرق چندانی داشته باشن! :D

    این سبک اساسی ترین بخشش داستان بازیه!(چیزی که تا الان ثابت شده:-" با توجه به همون نقدها! ) ، بعدش از نظر من آزادی عملی که داده میشه بهمون! چه توی انتخاب ها، چه توی پیشبرد موانع بازی!
    یه کاری مثل LIS هم بخش برگردوندن زمانش مورد تحسین قرار گرفت و کارهای جالبی میشد باهاش کرد،ولی چیزی بود که بر اساس دنیای بازی بود، نه اینکه بشه توی هر بازیی ازش استفاده کرد! (که اون هم باز بخش ـیش که مورد توجه قرار گرفت باز داستان بود! و بعدشم آهنگ هاش! :D )

    ---
    حالا اینا رو گفتم که بگم ، Detroit اگر داستان و کاراکترهاش خوب در بیاد، حداقل 80% راه رو رفته! :D
    گیم پلی رو من اگر بخوام نقد کنم، میبینم چه سبکی رو دارم نقد میکنم و بر پایه ی چه سبکیه! :D ، نمیام مقایسش کنم با سبک های دیگه و بهش 4-5 بدم! :D
    یک سری هستن که این سبک رو کلا قبول ندارن!(و یحتمل همون ادونچرهای قدیمی رو!) دیگه نمیشه کاریشون کرد! مثل اینه به من ریسینگ شبیه ساز بدن نقد کنم:-" :D

    ---
    پ.ن: یکم از UD بگید فازش چیه که چند جا میگن پیشرفت کرده گیم پلی این سبک و ...:D
     
    The End Of Ps و Cloud Strife این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,458
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    دیترویت که خیلی خوبه انصافی! هم داستان جالبی داره و من شخصا به دلیل وجود ربات و تم سای فای بیشتر از هوی رین میپسندم، و هم اینکه گیم پلیش بهتر از هوی رینه. بیاند هم که هیچی.

    به قول امیر اگه داستانش قوی و خوب باشه که هست، بازی قدم اصلی رو برداشته. کلا من خیلی به بازی خوشبینم. به نظرم میترکونه. خصوصا اینکه کیج یه نفر دیگه رو هم به عنوان کارگردان آورده تو تیم و میشه روی گیم پلی بازی بیشتر حساب کرد.
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,455
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 13, 2014
    پدر خلاقیت

    [​IMG]
     
    ALBERT W3SKER و Oakenshield این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,273
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 18, 2010
    نام:
    Rouly
    چرا هیچ خبری از این بازی نیست؟
    کیج دقیقا داره چه غلطی میکنه
    نسل تموم شد دیگه
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید