PlayStation Ni-Oh

Is1g8.jpg


بعد از سالها بالاخره امروز دوباره از بازی پرده برداری شد. سازنده بازی Team Ninja ـست که سری Ninja Gaiden و Dead or Alive رو در کارنامه خودش داره و با توجه به تریلر میشه امید داشت که یه عنوان با کیفیت دیگه ازشون ببینیم. داستان بازی در زمان سامورایی ها اتفاق میوفته و قراره مبارزه شخصیت اصلی با شیاطین رو نشون بده. هنوز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده، بجز اینکه بازی انحصاری PS4 ـه و سال دیگه منتشر میشه.

Update:

اطلاعات جدید از بازی منتشر شده:


  • در پایین تصویر سمت راست چهار آیکون وجود داره که هر کدوم سبک مبارزه شما رو مشخص میکنند.
  • قابلیت های دفاع و حمله شما به سبکی که انتخاب میکنید بستگی دارند.
  • قابلیت تغییر سبک ها در طول مبارزه و حتی در هوا هم وجود داره.
  • مکان هایی که بازیکنان در اون مردن با کاتاناهای خونین مشخص شده اند.
  • ظاهرا میشه این نقاط رو فعال و با شخصیت های مرده مبارزه کرد که در صورت پیروز شدن Loot خیلی خوبی نصیبتون میشه.
  • مشخص نیست که بعد از فعال کردن این نقاط شما با بازیکن میجنگید (PvP) یا با AI.
  • تعویض سلاح و آرمور به صورت Real Time انجام میشه(بازی متوقف نمیشه) پس بهتره جای امنی رو برای اینکار انتخاب کنید.
  • نیزه در بازی وجود داره و میتونید از اون برای مبارزه با چندین دشمن در آن واحد استفاده کنید.
  • روح های محافظ (Guardian Spirits) ـی در بازی وجود دارند که ویلیام میتونه اونا رو برای مدت محدودی در سلاح خودش قرار بده و از قدرتشون استفاده کنه. روح های مثل گرگ آتشین و جغد آبی رنگ.
  • روح های محافظ بعد از مرگتون ظاهر میشن (شاید راهی برای کمک به بازیکن باشن؟)
  • ممکنه محدودیت برای تعداد دفعاتی که میتونید از این قابلیت استفاده کنید وجود داشته باشه.
  • مجسمه های در بازی هستند که میتونید در اونجا با استفاده از Exp هاتون آپگرید کنید یا روحی که همراهتون هست رو تغییر بدید.
  • در بعضی نقاط ممکنه با روشنایی هایی در محیط روبرو بشید که در صورت وارد شدن به اونها روح هایی ظاهر میشن که میتونید باکشتنشون Loot های خوبی بدست بیارید.
  • باسی که در این دمو نمایش داده شد Onryou نام داره (شیطان انتقامجو) که یک نوع Oni(شیطان) قوی به حساب میاد.
  • خوب شدن و Healing شما به صورت رئال تایم اتفاق میوفته پس باید دنبال یه موقعیت خوب برای انجام اون بگردید.
  • گرگ آتشین قابلیت حمله با استفاده از آتش رو به سلاح ویلیام اضافه میکنه در حالی که جغد آبی به اون اجازه بهبود پیدا کردن رو میده.

تریلر ها:



vn9Qb.jpg

Ni-Oh Official Trailer
1080p

با انتشار اطلاعات جدید پست اول آپدیت میشه.
 
آخرین ویرایش:

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
بشدت گرافیک پایینی داره در حد دارک سولز 3 هم نیست چی برسه ویچر3! البته فعلا بتاس! حالا نیاید بگید آقا این بتاس ؛ نمیدونم چرا کلا با جو بازی حال نکردم مثلا بازی های هم سبکش از همون اول آدمو جذب میکنه ولی خوب فعلا براش باید بیشتر وقت بزارم.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خداییش بتا براتون سخته؟ :sweatsmile: آلفا خیلی سخت‌تر بود که باید حتما از Ki Pulse درست و حسابی استفاده می‌کردید وگرنه دشمنا میترکوندنتون :D

من که یه بار با اکانت اروپا بتا رو تموم کردم و الانم مرحله اول رو روی اکانت US رفتم تا DLCها رو روی هر دوتا اکانت فعال کنم. در کل بازی خیلی حال میده و به اندازه کافی با سری سولز تفاوت داره تا یه تجربه جدید ارائه بده.
بشدت گرافیک پایینی داره در حد دارک سولز 3 هم نیست چی برسه ویچر3! البته فعلا بتاس! حالا نیاید بگید آقا این بتاس ؛ نمیدونم چرا کلا با جو بازی حال نکردم مثلا بازی های هم سبکش از همون اول آدمو جذب میکنه ولی خوب فعلا براش باید بیشتر وقت بزارم.
بازی ۲ حالت داره:

۱. گرافیک کمتر، فریم ۶۰
۲. گرافیک بیشتر، فریم ۳۰ (مثل سری سولز)

بازی به صورت پیش فرض روی حالت اوله ولی اگه گرافیک رو به فریم ترجیح میدید میتونید از توی Options حالت دوم رو فعال کنیم. اگه اشتباه نکنم اسمشون Action Mode و Cinematic Modeـه.
 

Falcone

کاربر سایت
Jun 16, 2015
16
خداییش بتا براتون سخته؟ :sweatsmile: آلفا خیلی سخت‌تر بود که باید حتما از Ki Pulse درست و حسابی استفاده می‌کردید وگرنه دشمنا میترکوندنتون :D

من که یه بار با اکانت اروپا بتا رو تموم کردم و الانم مرحله اول رو روی اکانت US رفتم تا DLCها رو روی هر دوتا اکانت فعال کنم. در کل بازی خیلی حال میده و به اندازه کافی با سری سولز تفاوت داره تا یه تجربه جدید ارائه بده.

بازی ۲ حالت داره:

۱. گرافیک کمتر، فریم ۶۰
۲. گرافیک بیشتر، فریم ۳۰ (مثل سری سولز)

بازی به صورت پیش فرض روی حالت اوله ولی اگه گرافیک رو به فریم ترجیح میدید میتونید از توی Options حالت دوم رو فعال کنیم. اگه اشتباه نکنم اسمشون Action Mode و Cinematic Modeـه.
بازی از نظر مدیریت ki و حتی حس میکنم حملات دشمنا و اینا یه کم آسون تر شده، ولی انصافا twilight modeش مرد افکنه!:sweatsmile:
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بازی از نظر مدیریت ki و حتی حس میکنم حملات دشمنا و اینا یه کم آسون تر شده، ولی انصافا twilight modeش مرد افکنه!:sweatsmile:
آی گفتی :sweatsmile: یعنی از لحاظ سختی کل سری سولز رو یه جا میزاره توی جیبش این بخش. کم که بیخیال تموم کردن مراحل روی اون درجه سختی شدم :D
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
نتایج نظرسنجی Beta و مقایسش با Alpha :

inkw58sucagn9l7wo2pe.jpg

k8b2cz61dz09p7n99inh.jpg

tv73ufrw85z0v6frndnb.jpg

vuynnajnqearfbqsx0yx.jpg


من خودم فقط Alpha رو تجربه کردم ولی مثل اینکه ملت از Beta خیلی راضی بودن. ولی از وقتی که اینجا گفتید بازی آسون تر شده نگران شدم که برای همه پسند کردن بازی زدن چالش و لذت سختی بازیو نابود کردن... (شاید واسه همین همه از Beta راضی تر بودن! :|)
اینم لیست تغییراتی که می‌خوان توی بازی بدن :
■ Overall

  • Fine tune the game balance and pace
  • Adjust RPG elements such as player growth and armor parameters
  • Further improvements to clarify the interface and make it easier to use
■ Details

Tutorials

  • Implement a training stage for tutorials on basic controls and core game actions.
Action & Controls

  • Revise the TPS controls
  • Add and adjust samurai skills
  • Adjust the player damage/defeat
  • Adjust the methods and performance of lowering the enemy stamina
  • Adjust the weight and agility of armor
Level Design / Stages

  • Adjust position of enemies including the Twilight Missions
  • Adjust enemy detection issues
  • Adjust collision such as dropping edges
Enemies

  • Adjust strength and attack power of enemies
  • Adjust the AI tracking ability and groupthink
  • Add Boss attack variations in the Twilight Missions
  • Revise superarmor (stagger/no stagger) and homing abilities
RPG

  • Expand the maximum number of items (overall and per item)
  • Adjust the amount of armor items dropped
  • Expand the functions of the Blacksmith, adjust the requirements of Re-Forge and Soul Match
  • Implement items when player level is reset
  • Revise each type of reward
User Interface

  • Improve each type of interface and usability
  • Expand the tutorial
Camera

  • Improve camera behavior in areas of bad visibility and inclines
  • Add the ON/OFF option for camera autocorrect
Online

  • Adjust Revenant drops
  • Improve the enemy attack behavior during co-op play
  • Fix enemy transparency bugs
  • Allow movies to be skipped after the Boss is obliterated in co-op play
Other

  • Stabilize the frame rate of image optimization
  • Fix various problems and bugs
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
طراحیش بهتر شده به نظرم:-"
فقط ای کاش یه درجه سختی عادی هم براش بزارن:)) من واقعا حوصله سر و کله زدن با چیزی که توی آلفا بود رو ندارم:-" :D (بتا نزدم :-" )
از یک طرفم دوست دارم تجربه ـش کنم...حداقل داستان و این چیزاش رو فکر میکنم خوشم بیاد:D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,924
نام
نـــــــویـــــــــد
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر