داستان بازی THE WITCHER 3 : CONSEQUENCES | اسپویل داستانی

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
سلام خدمت دوستان . توی این تاپیک پایان ها و عواقب انتخاب های بازی رو براتون میزارم . کسانی که تموم کردن بازی رو یا میخوان با پایانی خوب بازی رو به اتمام برسانن میتونن تاپیک رو بخونن . بازم میگم اسپویل کامل داستانی .

بازی کلا 36 تا پایان داره که 3 تای اون مربوط به خط داستانی و 33 تای اون مربوط به انتخاب های فرعی و کوئست های فرعی بازی هست .


Ciri_final_1418728892-Copy.jpg



3 پایان اصلی بازی :

در واقع پایان های بازی بر اساس انتخاب هایی هست که در مراحل و دیالوگ های بازی مخصوصا بعد از پیدا کردن سیری انجام میدید . اگر انتخاب هاتون خوب باشه سیری اعتماد به نفس پیدا میکنه و در برابر WITHE FROST موفق میشه . اگر انتخاب هاتون بد باشه باعث کاهش اعتماد بنفس اون و در نتیجه عدم موفقتیش در برابر WHITE FROST میشه .

این ها مراحل و انتخاب های مهم بازی برای 3 پایان اصلی هستن که بسته به انتخاب هاتون در این مراحل سرنوشت اول تا سوم رقم میخوره :

1. چگونه سیری رو در طول مرحله Blood on the Battlefield ارام کنید
2. در طی مرحله Blood on the Battlefield امپراطور و پدر سیری رو ملاقات کنید یا نه .
3. در صورتی که به دیدار پدر سیری یا همان امپراطور در طی Blood on the Battlefield رفتید سکه ها یا همان پاداش رو دریافت کنید یا نه
4. در طی مرحله Final Preparations سیری رو برای ملاقات با گروه سورسرر ها همراهی کنید یا نه .
5. در طی مرحله The Child of the Elder Blood به عصبانیت و خشم سیری چگونه واکنش نشون بدید .
6. با سیری به سر قبر skjall برید یا نه ( پسری که سیری رو از دست WILD HUNT نجات داد )
7. طریقه کامل کردن کوئست های DEADLY PLOT و AN EYE FOR AN EYE و REDANIAS MOST WANTED و REASON OF STATE .


سرنوشت سیری ( CIRILLA )

1. SOMETHING ENDS SOMETHING BEGINS I

خب اگر انتخاب های زیر رو طی مراحلی که ذکر شده انجام بدید سرنوشت اول سیری رو رقم میزنید که خوشایند نیست : ( حداقل 3 تا از 5 انتخاب )

. در طی مرحله BLOOD ON THE BATTLE FIELD برای ارام کردن سیری بهش بگید Relax, you don’t have to be good at everything
. در طی مرحله Blood on the Battlefield به دیدار امپراطور یا همان پدر سیری برید و ازش پاداش رو دریافت کنید . در این قسمت اول باید I SHOULD SEE EMPEROR FIRST و بعد گزینه Definitely need it more than you رو انتخاب کنید .
.سیری رو برای ملاقات با گروه سورسرر ها در مراحل پایانی بازی همراهی کنید
. در طی مرحله The Child of the Elder Blood وقتی سیری عصبانی میشه بهش بگید CALM DOWN .
. وقتی سیری میگه به سر قبر SKJALL برید بهش بگید NO TIME



خب در این حالت سیری در مقابله با WITHE FROST شکست میخوره و کشته میشه . در این حالت پایان اول بازی رقم میخوره . گرالت اون CRONE یی که زنده موند و مدالیون سیری رو برداشت و فرار کرد رو میکشه و مدالیون رو پس میگیره . سپس تنها در جایی میشینه و با ناراحتی سیری رو به یاد میاره .

-----------------------------------

2. SOMETHING ENDS . SOMETHING BEGINS II

خب اگر گزینه های زیر رو انتخاب کنید پایان دوم بازی رقم میخوره و پایانی خوشایند و خوب برای بازی هست و از نظر خودم بهترین پایان :D

1. در طی مرحله Blood on the Battlefield وقتی سیری میگه به BALD MOUNTAIN بریم و انتقام VESSEMIR رو از سردار WILD HUNT بگیریم شما باید پیشنهادش رو با گزینه Velen, then قبول کنید و باهاش برید و اون WILD HUNT رو بکشید . یادتون باشه نباید به دیدار EMPEROR برید وگرنه این پایان رقم نمیخوره .
2. خب باید از بین انتخاب های زیر حداقل 2 تاش رو انتخاب کرده باشید .
. در طی مرحله BLOOD ON BATTLEFIELD برای ارام کردن سیری بهش بگید I know what might lift your spirits
. در طی مرحله Final Preparations سیری رو برای ملاقات با گروه سورسرر ها همراهی نکنید و بزارید خودش باهاشون ملاقات کنه ( اساسا این انتخاب ها باعث میشه اعتماد به نفس سیری بره بالا )
.در طی مرحله The Child of the Elder Blood وقتی سیری عصابی میشه ( شما توی LABRATORY AVALACH هستید ) بهش بگید GO FOR IT
. در طی مرحله The Child of the Elder Blood ,وقتی سیری ازتون میخواد تا به ملاقات SKJALL برید بهش پاسخ مثبت بدید و گزینه I’ll go with you رو انتخاب کنید .

خب در این پایان سیری به مقابله با WHITE FROST میره و موفق میشه . شما به دربار امپراطور یا همون پدر سیری میرید و به دروغ بهش میگید که سیری مرده . سپس برمیگردید به یه INN در WITHE ORCHARD . اونجا مخفیانه سیری رو ملاقات میکنید و یه شمشیر سیلور هم بهش هدیه میدید و سیری ماجراجویی خودش رو به عنوان یک WITCHER شروع میکنه .

-------------------------------------------------------

3. SOMETHING ENDS SOMETHING BEGINS III

خب این پایان سوم بازی هست . برای رقم خوردن این پایان گزینه های زیر رو انتخاب کنید . این پایان نسبتا خوب هست .

. در طی مرحله Blood on the Battlefield سیری ازتون میخواد که به BALD MOUNTAIN برید . شما باید پیشنهادش رو رد کنید و گزینه Gotta visit the Emperor first رو انتخاب کنید .
.
3 تا کوئست فرعی زیر رو کامل کنید :


  • An Eye for an Eye
  • A Deadly Plot
  • Redania’s Most Wanted

همچنین در طی کوئست فرعی REASON FOR STATE شما باید طرف ROCHE و VES رو بگیرید و Dijkstra رو بکشید .

از انتخاب های زیر 3 تاش رو حداقل انجام بدید :

.. در طی مرحله BLOOD ON BATTLEFIELD برای ارام کردن سیری بهش بگید I know what might lift your spirits
.در طی مرحله Final Preparations سیری رو برای ملاقات با گروه سورسرر ها همراهی نکنید و بزارید خودش باهاشون ملاقات کنه ( اساسا این انتخاب ها باعث میشه اعتماد به نفس سیری بره بالا )
.در طی مرحله The Child of the Elder Blood وقتی سیری عصابی میشه ( شما توی LABRATORY AVALACH هستید ) بهش بگید GO FOR IT
. در طی مرحله The Child of the Elder Blood ,وقتی سیری ازتون میخواد تا به ملاقات SKJALL برید بهش پاسخ مثبت بدید و گزینه I’ll go with you رو انتخاب کنید .
. هنگام ملاقات با امپراطور پاداشی دریافت نکنید . گزینه Didn’t do it for coin”. رو انتخاب کنید


خب در این حالت پایان سوم بازی رقم میخوره . سیری در مقابله با WHITE FROST موفق میشه . سپس خودش رو به پدرش یا همون امپراطور اثبات میکنه و جانشین اون میشه . سپس اخرین ملاقاتش با گرالت رو انجام میده و با چشمانی اشکبار از هم خداحافظی میکنن .

------------------------------------

پایان های فرعی بازی :

The ruler of the North

1.Radovid rules Novigrad and Velen :

اگر شما مراحل Assassin یا همون به قتل رساندن RADOVID رو انجام ندید اون بر NILFGARD پیروز میشه و شمال رو بدست میگیره . سپس بلافاصله شروع به کشتن و قتل عام جادوگران و غیر انسان ها و نژاد های دیگه میکنه . و به دیوانگی میرسه و همه جا دچار اشوب میشه .

2. Dijkstra rules Novigrad and Velen

اگر در طی مرحله REASON OF STATE شما طرف DIJKSTRA رو بگیرید و بزارید ROCHE و همراهانش رو بکشه حاکم شمال و NOVIGRAD میشه . ترس بر شمال حاکم میشه و عدالت و ازادی و استقلال از بین میره . اما صنعت پیشرفت میکنه .


3. Nilfgaard rules but Temeria is restored

اگر در طی مرحله REASON OF STATE شما طرف ROCHE رو بگیرید و DIJKSTRA رو بکشید . نیلفگراد ها بر شمال حاکم میشن . جنگ به اتمام میرسه و صلح و ازادی برقرار میشه . همچنین TAMERIA هم ازاد میشه .

The Fate of Emhyr var Emries, Emperor of Nilfgaard
( بستگی به انتخاب های قسمت قبل داره )

1. اگر نیلفگارد ها پیروز بشن . امپراطور توجهش رو به نقاط دیگ متمرکز میکنه وسربازانش رو به جنگ با نقاطی دیگر میفرسته . همچنین خائنین رو به اشد مجازات میرسونه .

2. اگر RADOVID یا DIJKSTRA بر شمال حاکم بشن . مخالفان امپراطور بر علیهش قیام میکنن و اون رو به قتل میرسونن .


The Ruler of Skellige

1. اگر در طی انتخاب جانشین SKELLIGE در طی مرجله King’s Gambit شما CERYS رو جانشین کنید ( با حمایت ازش در پیدا کردن قاتل پسر کلن های دیگ و ازاد کردن جنگجویانی که به خرس تبدیل شدن ) صلح بر Skellige حاکم میشه و همچنین مهربانی و صلح و صفا برقرار میشه .
2. اگر در طی مرحله انتخاب جانشین در طی مرحله KINGS GAMBIT شما Hjalmar رو جانشین کنید ( با حمایت ازش در پیدا کردن قاتل پسر کلن های دیگ و ازاد کردن جنگجویانی که به خرس تبدیل شدن ) نیرو و ارتش Skelligan به جنگ با نیلفگارد میره و خون های زیادی ریخته میشه و باعث مرگ های فراوان میشه .
3. اگر شما کوئست مربوط به جانشین رو انجام ندید , Svanrige Bran جنگ قبیله ای رو شروع میکنه و پیروز میشه و یک حکومت سلطنتی دیکتاتوری برقرار میکنه .

The Fate of Geralt of Rivia

اگر شما به تریس در طی مرحله NOW OR NEVER بگید که بامن بمون یا عاشقت هستم ( I LOVE YOU OR STAY WITH ME ) تریس و گرالت بعد از پایان بازی به KOVIR میرن و تریس مشاور حاکم اونجا میشه . گرالت هم یک زندگی پر زرق و برق پیدا میکنه و در این میان بعضی CONTRACT ها رو هم انجام میده .

اگر شما در طی مرحله فرعی مربوط به ینیفر بهش بگید عاشقش هستید . با خوشی با هم زندگی میکنن :D . بقیش هم سانسوررر :D

اگر شما هم به تریس و هم به ینیفر بگید عاشقشون هستید اونا با هم مشورت میکنن و میفهمن که دارید بازیشون میدید و میخواید با هر 2 تاشون بمونید . در نیتجه متاسفانه اونا طی یک مرحله زیرکانه گولتون میزنن و از پیشتون میرن . شما هم تنها میشید .

The fate of the Bloody Baron

1. اگر شما قلب روح زیر درخت رو در طی مرحله The Whispering Hillock و LADIES OF THE WOOD بکشید . زن بارون یا همون انا زنده میمونه ولی بخاطر CRONE ها و طلسمشون دیوانه میشه . بارون هم اون رو برای مداوا به یه کوه میبره . VELEN نیز به صلح و صفا دست پیدا میکنه .
2. اگر شما قلب روح زیر درخت رو ازاد کنید ( در طی مرحله The Whispering Hillock ) انا میمیره . یک روستا هم کلا به قتل میرسن توسط این روح . بچه های یتیم خونه زنده میمونن . انا کشته میشه . بارون خودش رو دار میزنه . VELEN هم دچار اشوب میشه .

The fate of Sara the Godling


اگر بزارید زنده بمونه و به صاحب خونه بگید که خونش روح زدنست . سارا با Corrine باهم همخونه میشن و باهم زندگی میکنن در صلح و صفا و دوستی .
اگر به سارا بگید از خونه برو بیرون سارا به NOVIGRAD و BALD MOUNTAIN میره و اونجا به JOHHNY زندگی میکنه .

The fate of Keira Metz


اگر کیرا رو نکشید و اون رو KAER MORHAN بفرستید بعد از پایان بازی با LAMBERT به یه ماجراجویی میره و بوسیله نوشته هایی که بدست اورده به مردم کمک میکنه و زندگیش رو با LAMBERT اغاز میکنه . همچنین در جنگ با WILD HUNT بهتون کمک میکنه .
اگر کیرا رو ول کنید و بزارید پیش RADOVID بره یا هم کوئستش رو انجام ندید RADOVID کیرا رو اتیش میزنه و یه کوئست جدید باز میشه .

The fate of Whoreson Junior

اگر جونیور رو بکشید : DUDU خودش رو به شکل جونیور در میاره و قدرت رو بدست میگیره و جلوی جنایت هارو میگیره و به مردم کمک میکنه .
اگر بزارید جونیور زنده بمونه : اگر از جون Junior بگذرید جلوتر در بازی بهش بر میخورید در حالی که به یک گدایِ مفلوکِ نئشه تبدیل شده!

The fate of Mages

اگر کوئست NOW OR NEVER رو انجام بدید : میج ها و جادوگر ها NOVIGRAD رو ترک میکنن اما نژاد های غیر انسان کشته میشن . به هر حال هر چیزی یه عاقبتی داره .
اگر کوئست Now or Never رو انجام ندید : میج ها همه کشته میشن . NOVIGRAD هم به یه تله مرگ برای غیر انسان ها و جادوگرا و .... تبدیل میشه .


خب امیدوارم مورد استفاده قرار گرفته باشه توضیحات و تاپیک .

نویسنده : ARMSTYLE ( رضا یاربد )
 
آخرین ویرایش:

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
خیلی خوب بود مرسی :bighug:

اگر شما هم به تریس و هم به ینیفر بگید عاشقشون هستید اونا با هم مشورت میکنن و میفهمن که دارید بازیشون میدید و میخواید با هر 2 تاشون بمونید . در نیتجه متاسفانه اونا طی یک مرحله زیرکانه گولتون میزنن و از پیشتون میرن . شما هم تنها میشید .

خوشبختانه بهترین پایان رو رقم زدم جز این اتفاق بالایی :d بد ضد حالی بود اون تیکه :d
 

!ƑąςэℓєŞș

کاربر سایت
Sep 11, 2012
256
اگر بزارید جونیور زنده بمونه : همون کار های قبل رو ادامه میده و یه شیاد بزرگ میشه و به قتل هاش ادامه میده .
اینجا رو اشتباه نوشتی؛ اگر از جون Junior بگذرید جلوتر در بازی بهش بر میخورید در حالی که به یک گدایِ مفلوکِ نئشه تبدیل شده! :d


ممنون از وقت و زحمتی که کشیدی.
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
خیلی خوب بود مرسی :bighug:



خوشبختانه بهترین پایان رو رقم زدم جز این اتفاق بالایی :d بد ضد حالی بود اون تیکه :d

ممنون :D
اره منم دقیقا همین طور شد . ای کاش فقط به تریس گفته بودم دوسش دارم . ینیفر رو خوشم نمیومد ازش کلا . خیلی موزی بود لووول :D ولی اونجا که گفت من دوست دارم ایا تو هم داری دلم نیومد دلشو بشکنم :))

- - -ویرایش - - -

اینجا رو اشتباه نوشتی؛ اگر از جون Junior بگذرید جلوتر در بازی بهش بر میخورید در حالی که به یک گدایِ مفلوکِ نئشه تبدیل شده! :d


ممنون از وقت و زحمتی که کشیدی.

ممنون . اصلاح شد :D
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
خیلی ممنون! عالی بود!
خدا رو شکر بهترین پایان رو رقم زدم هر چند که دوست دارم پایان های دیگه رو تجربه کنم!
من هم مثل خیلیا نه به تریس و نه به ینیفر نه نمی تونستم بگم و زیاده خواه شدم و می خواستم هر دو باهام باشن که خب متاسفانه شد آنچه که نباید می شد :d
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
خیلی ممنون! عالی بود!
خدا رو شکر بهترین پایان رو رقم زدم هر چند که دوست دارم پایان های دیگه رو تجربه کنم!
من هم مثل خیلیا نه به تریس و نه به ینیفر نه نمی تونستم بگم و زیاده خواه شدم و می خواستم هر دو باهام باشن که خب متاسفانه شد آنچه که نباید می شد :d

اصلا یعنی چی ؟ خب با دوتاشون میموندیم عدالت رو رعایت میکردیم :D . یه هفته پیش اون یه هفته پیش اون :D . اصلا باهم زیر یه سقف :D
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
اصلا یعنی چی ؟ خب با دوتاشون میموندیم عدالت رو رعایت میکردیم :D . یه هفته پیش اون یه هفته پیش اون :D . اصلا باهم زیر یه سقف :D
تریس و ینفر هم خیلی ناز کردن حالا دوتاشون با هم کنار گرالت می موندن چی میشد؟!:d
یکی از بهترین مثلث های عشقی بود که به شخصه تا حالا دیدم! ولی فک کنم کمی اختلاف سنیشون بالا بود و گرالت بیشتر شبیه پدرشون بود تا ....

- - -ویرایش - - -

ضمنا اگه درست گفته باشم سازنده ها گفتن که ویچر ۳ پایان کار گرالت هست و نگفتن که پایان کار خود بازی!
اون پایان قشنگه که من داشتم و گرالت تو inn به سیری اون شمشیر رو داد نوید شماره ی بعدی رو می داد این بار توسط سیری:bighug:
 

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
تریس و ینفر هم خیلی ناز کردن حالا دوتاشون با هم کنار گرالت می موندن چی میشد؟!:d
یکی از بهترین مثلث های عشقی بود که به شخصه تا حالا دیدم! ولی فک کنم کمی اختلاف سنیشون بالا بود و گرالت بیشتر شبیه پدرشون بود تا ....

- - -ویرایش - - -

ضمنا اگه درست گفته باشم سازنده ها گفتن که ویچر ۳ پایان کار گرالت هست و نگفتن که پایان کار خود بازی!
اون پایان قشنگه که من داشتم و گرالت تو inn به سیری اون شمشیر رو داد نوید شماره ی بعدی رو می داد این بار توسط سیری:bighug:

بعید میدونم . توی یکی از پایان ها سیری ویچر میشه. توی یکی که میمیره و توی یکی هم EMPRESS میشه . پس بیخیل سیری باید بشیم :D
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,156
نام
سبحان
خیلی ممنون بابت مطلب.عالی بود.
دوستان مگه میشه کیرا رو هم کشت؟چجوری و کجا؟
من که بازیو تموم کردم کیرا رو نجات دادم آخر بازی هم اومد کمکم اما ندیدم با لمبرت برن زندگی کنن.
پایانی که من داشتم سیری شد ویچر.گرلت هم با تریس زندیگشو شروع کرد.ولی حیف که بجای تریس ینیفر نبود.از تریس بدم میاد چون خیلی نق نقو هست:d
ینیفر اشرافی و با کلاسه و در حین ریلکس بودن یکمی موذیه
 

rezaraki

عضو جدید
Dec 21, 2009
15
خیلی ممنون بابت مطلب.عالی بود.
دوستان مگه میشه کیرا رو هم کشت؟چجوری و کجا؟
من که بازیو تموم کردم کیرا رو نجات دادم آخر بازی هم اومد کمکم اما ندیدم با لمبرت برن زندگی کنن.
پایانی که من داشتم سیری شد ویچر.گرلت هم با تریس زندیگشو شروع کرد.ولی حیف که بجای تریس ینیفر نبود.از تریس بدم میاد چون خیلی نق نقو هست:d
ینیفر اشرافی و با کلاسه و در حین ریلکس بودن یکمی موذیه
سلام
کیرا رو وقتی خوابت میکنه و در میره تو Fyke Isle اگه بزاری بره یعنی نگی برو Kaer Morhen میره پیش ردوید فکر کنم و Osxtonfort . اونجا یه تیر چوبی از پایین فرو میکنند تو بدنش و از دهنش میزنه بیرون و اینجوری میمیره! البته ما مرده اشو میمیریم!
یا اینکه اونجا بزور نوشته هارو سعی میکنی بگیری اونم قاطی میکنه حمله میکنه میزی میکشیش!
 

rezaraki

عضو جدید
Dec 21, 2009
15
کوئست های بازی که سرنوشت کاراکترهای فرعی رو مشخض میکنن کجا هستند دقیقا:d؟Act 3 رو دور تند رفتم:d
کدوم شخصیت ها ؟ هر کدوم یه جاییه!
مال اکت سه اون داستان ردوید و دیکسترا و روچ هستش! (دقت کردید هم اسم است گرالته)
بعد چند تا کوییسته!
اون کوییست کشتن ردوید رو من بعد Now or never گرفتم. اونو انجام بدید میتونید هر کسی رو شاه کنید!
اگه وقتی فلیپه آیل هارت رو دارید نجاتش میدید پای دیکسترا رو نشکنید و حرف بزنید میتونید یا با روچ برید یا همون دیکسترا! و کوییست های بعدی که نوشته تو پست اول!
شخص خاصی رو اگه مد نظرته بپرس دقیق تر اگه بتونم بگم!
 

Sogeking

کاربر سایت
Aug 1, 2013
126
نام
کیارش
کدوم شخصیت ها ؟ هر کدوم یه جاییه!
مال اکت سه اون داستان ردوید و دیکسترا و روچ هستش! (دقت کردید هم اسم است گرالته)
بعد چند تا کوییسته!
اون کوییست کشتن ردوید رو من بعد Now or never گرفتم. اونو انجام بدید میتونید هر کسی رو شاه کنید!
اگه وقتی فلیپه آیل هارت رو دارید نجاتش میدید پای دیکسترا رو نشکنید و حرف بزنید میتونید یا با روچ برید یا همون دیکسترا! و کوییست های بعدی که نوشته تو پست اول!
شخص خاصی رو اگه مد نظرته بپرس دقیق تر اگه بتونم بگم!
مثلا تریس،بارون،لمبرت،کیرا،همین روچ و..... اینا چیشدن آخرش:d?
کوئست Reason of state از کجا شروع میشه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر