1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Horizon Zero Dawn

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط sajadkh, ‏Jun 16, 2015.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,859
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 28, 2012
    نام:
    Sajjad
    Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

    [​IMG]

    سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
    Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
    Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
    این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است

    [​IMG]
    [​IMG]
    در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
    گیف
    نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
    در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
    سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
    برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
    Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
    در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
    بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
    مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
    سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
    جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
    سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
    ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
    بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
    شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
    رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
    در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
    سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
    GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
    در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
    بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
    Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
    آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.​
    • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
    • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
    • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
    • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
    • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
    • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
    • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
    • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
    • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
    • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
    • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
    • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
    • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
    • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
    • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
    • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
    • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
    • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
    • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
    • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
    • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
    • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
    • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
    • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.
    [​IMG][​IMG]
    Aloy

    شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
    Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
    شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
    در طراحی وی از شخصیتهای
    Ygritte در سریال Game of Thrones
    Ellen Ripley از Alien
    Sarah Connor از Terminator
    الهام گرفته شده است.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Bow
    تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

    [​IMG]
    Armor Peircing Arrow
    پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

    [​IMG]
    Explosive Arrow
    پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

    [​IMG]
    Ropecaster
    این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

    [​IMG]
    Trap Wire
    برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

    Disc Launcher
    قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.
    [​IMG]
    [​IMG]

    ThunderJaw
    · حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
    · از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
    · 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد​
    شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید​
    [​IMG]


    [​IMG]
    Grazer
    منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

    [​IMG]
    Watcher
    Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

    [​IMG]


    LongNecks




    [​IMG]

    StormBringer
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    E3 2015 Demo High Quality
    1080p | Subtitle


    [​IMG]
    E3 2016 Gameplay Video
    720P | 1080p

    [​IMG]
    Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
    720p | 1080p

    با تشکر از
    @Kaine
    Dante-Turbo
    Octienne

    اطلاعات کلی پروژه:

    اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

    GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

    در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

    برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
    با تشکر از @Lord Zeus
    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 19, 2017
    The Clash, Robin Hood, hamed_yazdani و 81 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. Ghost of Sparta کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,334
    تاریخ عضویت:
    ‏May 16, 2009
    نام:
    Ǝـــحـــســـان
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,859
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 28, 2012
    نام:
    Sajjad
    به زودی اخبار جدیدتری میاد:d

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    servicebama این نوشته را Like کرده است.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,064
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 25, 2011
    نام:
    morteza
    آخرین بازی ای که براش این قدر هیجان زده بودم، Bayonetta بود! یعنی در این حد از این بازی خوشم اومده. بی نظیر بود گیم پلی و ایده.
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,619
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 9, 2014
    نام:
    وحید
    گیم پلی، ایده، گرافیک، کاراکتر، دشمن های بازی...

    واقعا ایندفعه اگه باز GG خراب کنه اینهمه پتانسیل رو خیلی احمقن!! عالی بود همه چیز بازی! بعد آنچارتد بهترین نمایش کنفرانس بود.
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    312
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 7, 2012
    نام:
    شهریار
    امیدوارم موفق نبودن Enslaved رو جبران کنه. واقعا یکی از Underrated ترین بازیایه تمام دوران بود!
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,334
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 7, 2008
    نام:
    ayat
    یه نکته که رفت رو مخ من: اون روبات گنده چرا از اون اسلحه خفنش که مثل بازوکا بود استفاده نکرد؟ ان چیزا رو تو بازی ها میبینم حس و حال بازی کمی به هم می ریزه.
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    980
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 14, 2009
    نام:
    عباس
    ی روبات های ب این گنده ای هدف ساختشون چیه؟ شبیه ی حیوون طراحی شدن و عقلشون هم همون اندازه است. طرف میرفت تو بوته ها قایم میشد دیگه اون ربات نمیتونس تشخیص بده چیزی اینجا قایم شده. یعنی عقلش فقط تو چشمشه حسگر دیگه ای هم نداره خخخخ والا سگم بود طرفو پیدا میگرد. ایده ی مضحکیه کلا
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    321
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 19, 2007
    نام:
    عمار
    خیلی زیبا بود
    واقعا کارشون عالیه،من که ازش خیلی خوشم اومد امیدوارم تاخیر نخوره نره برای 2017
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,982
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    نام:
    مازیار
    یعنی از همین حالا تو قلبم هک شد ... یعنی اگه یکی از دلایل اصلی خرید ps3 برام کیلزون 2 و 3 بود ... این دفعه تنها دلیلم همین هیروزن هست ...

    از همه چیزش به طرز باور نکردنی خوشم اومد ... به خصوص طراحی همه چیزش چه کارکتر بسیار جذاب اصلی چه محیط فوق العاده فانتزی و خوشکل ... چه دشمن ها و چه سلاح ... همشون عالین ... گیم پلی هم زوده قضاوت کنیم ... ولی واقعا هیجان انگیز بود .. کلا جنگیدن با هیولا های بی شاخ دم همیشه و هر جا جذابه ...

    تنها چیز هایی که میمونه تا این بازی یه شاهکار موندگار بشه هوش مصنوعی و داستان هست که کسایی که gg جذب کرده نگرانش نیستم ... تا ببینیم چی میشه
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,770
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    نام:
    mehran
    هورایزن عالی بود ولی اینکه با چند تا تیر کمون رباط به اون گندگی ر ترکوند یکم بد بود و انتظار یه fps ر داشتم سونی خیلی توی fps ضعیف عمل کرده ولی باز هم امیدوارم مولتی خیلی عالی داشته باشه
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,845
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 21, 2009
    نام:
    مراد حلیمی
    گرافیک عالی بود به نظرم بهترین گرافیک نمایشای e3 بود تابحال
    فقط یکم داستان و گیم پلی اینا نگران کنندس مبارزه با تیر کمون با رباتهای دایناسوری!!!امیداوارم GG از بسش بربیاد

    .
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,304
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2014
    نمایش بازی تا قبل از Batman و Uc4 عملا برام گیم آف د شو بود!
    رسما زد نابودم کرد!!!
    چه ایده هایی چه هیجانی..چه گرافیکی... پشم ریزون بود جدا!!!
    با توجه به اینکه صحبتای Shinobi درست در اومد همش راجع به بازی
    اینارم گفته بود
    بازی داری مولتی و co op هستش
    وسعت نقشه قابل مقایسه با وسعت نقشه ی witcher 3 isj...
    من توجه نکردم دوستان گفتن 2016 عرضه میشه یا کلا سکوت کردن در رابطه با تاریخ انتشار؟!
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,859
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 28, 2012
    نام:
    Sajjad
    اعلام شده بازی 2016 عرضه میشه خود استودیو گفته...
    اصلا کاملا مشخصه بازی مپ های خیلی خیلی بزرگی داره مخصوصا نصف کسایی که روی Witcher کار میکردن اومدن دارن روی Horizon کار میکنن
    نگاه کنید میبینید استودیو چه اعضای غولی استخدام کرده شک نکنید بازی فوق العادست
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,064
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 25, 2011
    نام:
    morteza
    به نظرم دلیلش این بود که برای دمو های اینطوری معمولا بازی رو روی Easy بازی می کنن که راحت بشه قابلیت های گیم پلی رو نشون داد و زیاد مزاحمت ایجاد نشه برای بازی کننده :D
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید