Dishonored 2

news_e3_dishonored_2_formally_announced-16642.jpg



Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Platforms : PlayStation 4, Xbox One, PC
Genre : Action-adventure, stealth
Release Date : 11 Nov 2016

بازی در طی کنفرانس E3 2015 شرکت بتسدا توسط شرکت Arkane معرفی و در بهار 2016 منتشر خواهد شد.

بازی به شما اجازه کنترل دو کاراکتر Corvo Attano و Emily Kaldwin رو خواهد داد که هر کدام دارای قدرت های خاصی هستند. هر دو دارای نشان مخصوص بر روی دستشان هستند و سلاح ها و جادو ها و ابزار مخصوص به خود را دارند. تمامی المان های نسخه اول بازی، مثل اول شخص بودن، مخفی کاری عمیق و قتل های فجیع، در این شماره نیز وجود دارند. محیط بازی بزرگتر از قبل شده و این بار در کنار شهر Dunwall، شهری به نام Karnaca نیز قابل دسترس خواهد بود.

داستان 15 سال بعد از اتفاقات شماره اول رخ می دهد. جایی که لرد Regent نابود شده و مصیبت طاعون به تاریخ پیوسته است. در این میان یه قدرت یا فرد ماورایی از دنیای خارج از دنیای اصلی، برای کسب تاج و تخت Emily وارد داستان میشود. حالا بازیکن باید در نقش Crovo یا Emily برای همیشه تاج و تخت را برگرداند و به این قضیه خاتمه دهد.

عکس ها از سایت گیمرساید و تریلر CG بازی گرفته شده است:



تریلر رونمایی :

Dishonored 2 - Official E3 2015 Announce Trailer

mY1jw.png

720p
 
آخرین ویرایش:

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
یه چیزی که من تو این سبک بازی های مخفی کاری (مثل Deus ex ) خیلی دوست دارم اینه که هر قسمت از بازی مثل یه معما می مونه که کلی راه حل داره. پشت یه کاور می ری یا یه گوشه تاریک کز می کنی به اطراف با دقت نگاه می کنی .چند دقیقه فکر می کنی سناریو های مختلف رو تو ذهنت میاری. دقیقا آماده می شی که چه کار هایی رو انجام بدی. بعد وقتی Plan خودتو اجرا می کنی و همه چی زنجیر وار انجام می شه و موفق می شی، بدون اینکه کسی متوجهت بشه. واقعا حس بعدش ارضا کنندس.
 

iman136938

کاربر سایت
Aug 28, 2012
204
واقعا جای تاسف داره این بازی که جز معدود سینگل پلیرای خوب امسال اینقد کم طرفدار و کم سر و صداس نزدیکه انتشار . دوستان چه سایتیو برای خرید بازی پی اس 4 پیشنهاد میدن مخصوصصن اینکه بشه پیش خرید کنیم با قیمت کمتر . اگه عمومی نمیشه خصوصی پیام بدین
 
  • Like
Reactions: pbgame

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
واقعا جای تاسف داره این بازی که جز معدود سینگل پلیرای خوب امسال اینقد کم طرفدار و کم سر و صداس نزدیکه انتشار . دوستان چه سایتیو برای خرید بازی پی اس 4 پیشنهاد میدن مخصوصصن اینکه بشه پیش خرید کنیم با قیمت کمتر . اگه عمومی نمیشه خصوصی پیام بدین
بزار منتشر بشه برادر همه مثل مور و ملخ میریزن اینجا:D. نسخه قبلی هم بدون کمترین سر و صدا و جنجالی عرضه شد و آخر سال ترکوند و همه ازش لذت بردن. اینم همین اتفاق براش باید بیفته قائذتا:)
 

EvisCeration

کاربر سایت
Aug 22, 2016
698
در بازار با قیمت 235الی260رویت شد ولی دو دل بودم!


خوب اندکی صبر و خرید نسخه کالکتور منطقی تره_ البته اگر کالکتور100 دلاری نشه 500تومن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر