Dark Souls 3

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Jun 6, 2015.

  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,499
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]

    بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

    Informations


    برای خواندن اولین پیشنمایش بازی به لینک رو برو مراجعه کنید: Dark Souls III (ترجمه توسط .Evanescence.)
    • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
    • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
    • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
    • ناشر بازی Namco Bandai است.
    • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
    • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
    • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
    • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
    • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
    • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
    • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
    • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
    • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
    • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
    • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
    • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
    • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
    • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
    • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
    • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
    • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
    • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
    • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
    • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
    • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
    • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
    • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
    • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
    • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
    • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
    • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
    • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
    • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
    • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
    • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
    • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
    • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
    • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
    • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
    • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
    • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

    Screenshots

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    Trailers

    [​IMG]
    Dark Souls III
    E3: Announcement trailer
    720p || 1080p || 1080p GamerSyde

    [​IMG]
    Dark Souls III
    GC: Gameplay Reveal
    1080p GamerSyde


    با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 7, 2016
    Phantom Pain V, mgs4, Paradise Lost و 37 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,376
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 5, 2007
    نام:
    مهرداد
    Dark Souls 3 | PS4

    سلام
    [​IMG]
    اطلاعاتی که تا الان مشخص شده:
    • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
    • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
    • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
    • ناشر بازی Namco Bandai است.
    • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
    • بازی در اوایل سال 2016 عرضه خواهد شد.
    • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
    • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
    • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
    • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
    • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
    • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
    • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
    • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
    • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
    • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
    • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود.
    • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
    • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
    • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
    • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
    • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
    • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
    • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
    • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
    • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
    • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
    • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
    • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
    • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
    • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
    • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
    • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
    • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
    • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
    • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.

    • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

    Screenshots

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]



    Trailer
    Dark Souls III
    E3: Announcement trailer
    720p|| 1080p|| 1080p GamerSyde

    با تشکر از:
    @
    Safety & Peace
    @
    .Evanescence.
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 19, 2015
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,811
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 11, 2014
    نام:
    Iman
    صبر کن واقعی بشه بعد تاپیک بزن:|
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,945
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    کلی منتظر شدم خبر رسمی بیاد خودم تاپیکش رو بزنم اونوقت از روی شایعه تاپیک زدی؟

    [​IMG]
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,376
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 5, 2007
    نام:
    مهرداد
    ساعت زدن تاپیکو ببین!:D
    اومدم دیدم کسی نزده تعجب کردم،خودم زدم:D
     
  6. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    اوه اوه... :bighug::d
    وای اگر کارگردان میازاکی باشه... یه چیز در حد سولز1 در بیارن.:((
    اتمسفر بازی هم که مثل همیشه، رسما متجاوزگر ـه! :d

    پ.ن: اسم تاپیک رو بی زحمت کن:
    Dark Souls III | Xbox One
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,945
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    اصن از رو عکس ها معلومه بیشتر به سمت دارک سولز اولی گرایش داره :d
    2 هم عالی بود ولی 1 خیلی خیلی به یاد موندنی تر و تو دل برو تر بود :d
    خدا کنه آنور لوندو هم باشه خیلی خیلی جا واسه گشتن داره :(
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    62
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 1, 2014
    نام:
    Ahmadreza
    بگی نگی محیطش شبیه Bloodbone شده
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    323
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 27, 2014
    زودتر FS تایید و معرفی رسمی ـش کنه ، عالی میشه:d

    [​IMG]
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    71
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 15, 2014
    نام:
    محمد
    چقدر فوق العادست.
    هم اطلاعات عالیه هم عکس ها حس Dark Souls رو کاملاً به آدم القا می کنه. امیدوارم فقط هر چه زودتر به صورت رسمی توسط From Software معرفی بشه
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    4,190
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 24, 2011
    نام:
    Farshad
    بگی نگی محیطش دقیقا به DS ها میخوره :d
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,553
    تاریخ عضویت:
    ‏May 17, 2012
    نام:
    آرش
    :bighug: !Amazing game ahead




    :d
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    62
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 1, 2014
    نام:
    Ahmadreza
    آره از اون لحاظ که خوبه ولی میگم که یه نمه شبیه bloodborne شده که اصلا مشکلی نیست و به شدت استقبال میشه :d
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    451
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 26, 2012
    نام:
    پویا
    این بازی اگه سالانه بشه استقبال میکنم ، بعد اگه خوب فروش بره بقیه ازش تقلید میکنن پر میشه از بازیهای سخت:d
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    419
    تاریخ عضویت:
    ‏May 21, 2015
    نام:
    سید سعید
    عالیست به نظرم باید سخت تر از اینم بکنن :d
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید