اگر برای شما هم چنین مشکلاتی پیش آمده ، حتما پست اول را بخوانید !

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
درود
دوستان در تاپیک مشکلات وی یو متاسفانه یا دوستان سرشون شلوغه یا به هر دلیل دیگه که باعث میشه یه عده نتونن جواب بگیرن ، تصمیم گرفتم اکثر مشکلاتی که ممکنه براتون پیش بیاد رو به همراه راهکار تو این تاپیک جمع آوری کنم تا دیگه کسی به مشکل نخوره :)

خب بریم سر اصل مطلب :D

--------------------------------------------------

1- هارد اکسترنال من portable هست و به کنسول که وصل میکنم ، شناسایی نمیشود ! چه کنم ؟

جواب : این مشکل همین امروز برای من پیش اومد . با کمی تحقیق متوجه شدم که برای وصل کردن هارد اکسترنال به وی یو ، باید هارد هایی رو وصل کرد که desktop باشن که یه اداپتور مخصوص هم واسه برق دارن . ولی برای کسایی مثل من که هارد portable دارن ، کافیه که شما کابلی رو تهیه کنید که از یه سر به هارد اکسترنال وصل میشه و از سر دیگه به دو سر تبدیل میشه که یک سر نقش یدک رو داره و برق اضافه رو تامین میکنه و سر دیگه هم که کار اصلیش انتقال اطلاعات است . اینم تصویر :

qfighvg2hczexsp2n3sb.png


--------------------------------------------------

2- دور انالوگ دسته به دلیل استفاده زیاد کمی فرورفته به موقع چرخاندن احساس زبری به من دست میدهد . چه کنم ؟

جواب : اصلا و ابدا توجه نکنید :D چون با توجه زیاد به آن و دستکاری کردن دور دسته ممکن است زبر تر هم شود ! دسته های کنسول های دیگه مثل ps3 هم این اتفاق بعد مدتی قاعدتا می افتد ولی کم تر حس میشود . دلیل آن هم بزرگ تر بودن فضای چرخاندن انالوگ هست .


-------------------------------------------------

3- بازی های وی یو زیاد پیدا نمیشود :( چه کنم ؟

جواب : در ایران پر است از فروشگاه هایی که gift card میفروشند . شما با جست و جو در موتور های جستوگر نظیر گوگل میتوانید به سایت هایی دست یابید که nindendo eshop card به قیمت های متفاوت و در انواع مختلف میفروشند که بستگی به نیازتان آن ها را خریداری میکنید و سپس از طریق فروشگاه nintendo در کنسول بازی مورد نظر را همراه با محتویات ویژه تهیه و دانلود میکنید که خیلی هم به صرفه است نسبت به وارد کردن بازی از کشورهای دیگر .
یا اگر فامیلی دارید میتوانید بگویید بازی را برایتان بیاورد :D


------------------------------------------------

4- رنگ سیاه داخل تصویر بازی بر روی بعضی مانیتور و تلویزیون ها روشن دیده میشود شبیه طوسی ! چه کنم ؟

جواب : متاسفانه wii u از ترکیب رنگ full rgb پشتیبانی نمیکند و بر روی تلویزیون و مانیتورهایی که تنظیم رنگشان بر روی full تنظیم شده است ، مشکی روشن تر دیده میشود . دو کار میتوان کرد :
الف ) مثل بنده بروید و مانیتور یا تلویزیون مناسب برای وی یو رو تهیه کنید که البته ممکنه براتون مقدور نباشه .
ب ) تنظیمات رنگ مانیتور یا تلویزیون را دستکاری کنید ! که این کار تقریبا برای همه مانیتورها و تلویزیون ها جواب میدهد ولی ممکن است رنگ ها طبیعی به نظر نیایند به دلیل دستکاری .


-----------------------------------------------

5- بر روی کنسول خش های زیادی افتاده است . چه کنم ؟

جواب : جنس پلاستیک به کار رفته روی بدنه کنسول برخلاف دسته کیفیت پایینی دارد و از همان نوع پلاستیکی است که بر روی بدنه ps4 و ps3 superslim به کار رفته است . به همین دلیل با کمی تمیز کردن آن هم به نرمی و با دستمالی مانند دستمال عینک آن هم جدیدش به راحتی خش هایی ایجاد میشود . که البته به هیچ عنوان نباید توجه کرد .بالاخره کنسول برای بازیه ولی برای یه عده که حساس هستند مثل خود من ممکنه یکم طول بکشه که با این قضیه کنار بیان ولی به هر حال باز هم میگم نباید توجه کرد .

----------------------------------------------

6- داخل جعبه دو عدد پایه مخصوص خود کنسول است . از آن ها استفاده کنم یا نه ؟

جواب : به هیچ وجه من الوجوه :D علاوه بر این که جای خطش رو بدنه میمونه ، مشاهده شده برای عده ای موقع گذاشتن دیسک صدایی شبیه "تق" میاد که معلوم نیست چه اتفاقی می افته . ولی فقط در صورتی استفاده کنید که واقعا جای کافی برای گذاشتن کنسول ندارید :)



----------------------------------------------
پست اپدیت میشود ###############
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: xbox*360

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر