PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
نخیر مث اینکه واقعا خیلی سخته،یا من بد مینویسم یا شما بد میگیرین :D

بزار من پست ماکان رو نقل قول کنم حداقل هر چی بهش بگم فاز نمیگیره :D



اول اینکه این پستت هیچ چیزی اضافه نکرد :D



جدا داشت رابطه‌شون رو نشون میداد؟:D



جدی میگی؟مث اینکه تریلر رو ی بار دیگه باید ببینم :D

مرد حساب با یه فلان ک روبرو نیستی یه مشت چیزای تابلو رو ک تریلر نشون داده اومدی ردیف کردی اخرش هم نوشتی من خوشم اومده :D منم نه اینکه از نَفس چیزایی ک داره نشون میده بدم میاد(ک اونم شاید بیاد:D) ولی از طوری ک داره بهم نشون میده خوشم نمیاد.

من از اینکه احساساتم رو به صورت نرم نوازش بدن خوشم میاد،ک صد در صد هم تاثیر پذیریش بیشتره،چون اینجا تو خودت هم درگیر میشی،خودت هم کُنش‌گری کما اینکه اگر با اون ایده قبلاً حال نمیکردی همین نوع برخورد و احترامی ک اثر ب شعورت میزاره و درگیر کردنت باعث تغییر در تفکرت بشه،اما این چیزی ک تریلر داره به زور ب خوردم میده،مث اینه ک تو به صورت ی شخص منفعل(منفعل در مقابل کُنش‌گر) واستادی سر جات و اثر دلر گرفته داره احساساتت رو سوراخ میکنه :D

دیگه فکر کنم کاملاً مشخص شده باشه من چرا از این تیکه تریلر خوشم نیومده،بر مبنای چیزایی ک برای خودم مهمه :D و مطمئنا این چیزا برا کس دیگه مهم نیست و میتونه لذت خیلی خوبی ببره ک اون دیگه ب من ربطی نداره :D

الان نیای بهم بگی پس ب نظر تو چطور میتونسته نشونش بده ک اونم ب من هیچ ربطی نداره :D

رضا واقعا داری گیر میدی!:D اصلا به من چه، نظر شخصیته دیگه!:D به نظر منم نتنها چیپ نبود، بلکه خدایی بار اول که دیدم، به این قسمت که رسید با خودم گفتم واقعا با یه کریتوس دیگه طرفیم!
 
  • Like
Reactions: Adidas95

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
اقا رضا من منظورتو فهمیدم که کلا فهمیدنم نمی خواست از این بچه ها هم نگیر اینا همشون یک مشت فینال باز JRPGفن هستن>:)که عمق یک صحنه رو درک نمیکنن (تازه از فینال 12هم فینال باز شدن:-") مثلا ماکان میگه همون باره اول که دیدم گفتم با یه کریتوس دیگه طرفیم .خوب ماکان جان منظور اقا رضا هم همینه که اینقدر تابلو نشون دادن که یه فینال بازی هم مثل شما:Dبار اول فهمیده که با یه کریتوس دیگه طرفیم:-B صلوات.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,568
نام
Mehrdad
عزیزان من منظور از این ک حرکت کریتوس چیپ بود، منظور رابطه‌ی بین پسر و پدر نیست،یکم از سطح کلمه و جمله برین بالاتر و ورای حرف رو سرچ کنین،یا ب عبارت بهتر سریع طرف مقابل رو خنگ فرض نکنین :D

ما تو هنر ی رابطه‌ای داریم بین افریننده و دریافت‌کننده،این رابطه بر اساس «آزادی» آفریننده در آفرینشش و مهم‌تر از اون «آزادی دادن» ب دریافت‌کننده در قبال اثرش شکل میگیره.واسه همین ک ما در اکثر آثار زیبا مفاهیم رو در زیرلایه‌ها جستجو میکنیم و یا به صورت subtle بیان میشن،اگر این گونه نباشه،اگر مفاهیم بخوان ب صورت زمخت و نخراشیده به صورت بیننده پرت شن،یعنی اثر داد بزنه ک من میخوام همچین مفهومی رو انتقال بدم و بیننده رو «مجبور»(مجبور در مقابل آزادی) ب دریافتش کننده،اینجا اثر حالت یک پند و اندرز و یا خطبه میگیره و باعث میشه دریافت‌کننده‌ی باشعور با این نوع برخوردِ آفریننده باهاش دل‌آزرده بشه،احساس کنه به شعورش برخورده،احساس کنه ک آزادیش در دریافت از اثر گرفته شده.

اینکه ی آهنگ احساسی پلی میشه و یه نما از کریتوس و بچه داریم ک دست کریتوس و شونه پسرش در کانون تصویره،و با اون حرکت مسخره ک میخواد دست رو بزاره پشتش بعد میکشه،اثر داره فریاد میزنه آی ایها الناس ما داریم میگیم کریتوس میخواد بچه‌ش رو دوست داشته باشه ولی نمیتونه اینطوری رفتار کنه،ما میخوایم این مفهوم رو به سنگ و کلوخ پرت کنیم تو صورتتون،ما میخوایم آزادی دریافت از اثر رو ازتون بگیریم،همه چیزی ک میتونین از اثر دریافت کنین اون چیزیه ک ما داریم فرو میکنیم تو گوش و چش و چالتون.

سریالای ایرانی هم همین طورن دیگه.البته بستگی به آدم هم داره،همون طور ک خیلی ها از سریال های ایرانی خوششون میاد،هستن کسایی ک از این قسمت از تریلر هم خوششون میاد :D

حالا یکی بیاد بگه خیلی منطقی و خفنه و رئاله،یکی بگه من دارم ب شوخی میگم،یکی بگه کوری اینو هزار بار گفته تغییر و تغییر تغییر،یکی دیگه هم بگه تو خوابم نمیدیدم بازی گاد اف(آوِ دوست عزیرز نه آف:D)وار ترول شه لول :D

ب من چ خب،این تیکه از تریلر چیپ بود و من کاملاً رو حرفم هستم،حالا شاید در بازی کامل شاهد رویکرد دیگه‌ای باشیم :D

متوجه منظورت شدم:D
شاید صرفا کوتاه بودن نمایش باعث شد از این شیوه "به هر قیمتی شده همین الان حس رو به پلیر منتقل کنیم" استفاده بشه:D

50% بحث ها و حاشیه دور بازی(که به محبوبیت و فروش بیشتر) منجر میشه از همین حرکات کریتوس شکل گرفته.. بحث یک گیم. یک تجربه +50 ساعته. دقیقا در بازی کامل شاهد رویکرد دیگری هستیم:D
 

GHOST OF SPART

کاربر سایت
May 28, 2011
261
متوجه منظورت شدم:D
شاید صرفا کوتاه بودن نمایش باعث شد از این شیوه "به هر قیمتی شده همین الان حس رو به پلیر منتقل کنیم" استفاده بشه:D

50% بحث ها و حاشیه دور بازی(که به محبوبیت و فروش بیشتر) منجر میشه از همین حرکات کریتوس شکل گرفته.. بحث یک گیم. یک تجربه +50 ساعته. دقیقا در بازی کامل شاهد رویکرد دیگری هستیم:D
+50 ساعت؟:|||||||| زیادی خوشبینانه نیست اینقدر؟:D
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
خیلیم کمه!:| مگه بازی RPG نشده؟ لول :D 50 گفتیم که دسته کم 20 ساعت تحویلمون بدن لول
Rpg شده؟
کجا همچین حرفی زده شده؟
ممکن یه مقدار المان rpg وارد بازی شده باشه(قبلا هم وجود داشت) اما فکر نمیکنم بازی rpg شده باشه.
 
  • Like
Reactions: Adidas95

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین

GHOST OF SPART

کاربر سایت
May 28, 2011
261

نه همینجا هم گفته یه سو تفاهم از یکی از توییت های بارلوگ بوده،خود کوری چند بار گفته تا وقتی تموم نشه معلوم نیست.خودمم زمانی که اون توییت رو کرد به نظرم اومد صد ساعت بودن بازی تایید کرده ولی بعدش گفت اینطور نیست؛ولی در کل قراره تا میتونه بزرگش کنه و خب با توجه به انواع مختلف لوکیشن های لو رفته احتمالا حداقل دو سه برابر بزرگتر از شماره های قبله
 
  • Like
Reactions: jhoobin

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
تاييد شده بازي بالاي 50 ساعته و زير 100 ساعته احتمالا 70 ساعتي هست :D
اصلا این موضوع تایید نشده و همچین حرفی کوری نزده.بارلاگ:
not even a joke, I simply never said that. Sorry, I hope to make it as long and great as possible!
 
  • Like
Reactions: esm nadaram

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,921
نام
نـــــــویـــــــــد
ویچر۳ هم یه کله استوری میرفتی ۵۰ ساعت نمیشد
فیلم هندیه مگه ؟! هرچی بازی طولانی تر باشه بهتر میشه ؟!
به نظر من که گاو اصلا استایلش جوری نیست که نیازی داشته باشه اونقدر طولانی باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر