PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
تریلر را دیدم .:Dحسی که به GOD OF WAR الان دارم مشابه وضعیتی هست که در بازه معرفی تا عرضه Horizon داشتم.اونجا هم با اولین نمایش عاشق بازی شدم ولی در ادامه حسم نسبت بهش رفته رفته از بین رفت و در اواخر حتی امید زیادی هم نداشتم ولی خب بعد عرضه بازی و بازی کردن دوباره عاشق بازی شدم.امیدوارم اینجا هم همین اتفاق دوباره بیفته برام چون الان حداقل حس بینابینی دارم.

چندتا نکته در مورد تریلر.این تریلر هایی که بین تریلر 2016 و قبل این اومده بود حسی در من القا میکرد که گرافیک Downgrade شده ولی خب با این تریلر و مقایسه اون با 2016 تقریبا به این نتیجه رسیدم که گرافیک همونه و در واقع سطح انتظارات با توجه به Uncharted 4 و به خصوص Horizon خیلی بالا رفته.در زمان عرضه هم گرچه فکر میکنم بازی جز بهترین گرافیک ها خواهد بود ولی بعیده جریان GOW3 دیگه اینجا تکرار بشه که عملا بازی چند سال بهترین باشه در زمینه گرافیک.ولی خب گرافیک جای نگرانی نمیتونه باشه برای هیچکس.

بیشترین نکته ای که در موردش تردید دارم:-? سیستم مبارزات و ترس از یکنواختی بازی در ادامه هست.تا اونجایی که پیگیر اخبار بودم (اگه اشتباه میکنم تصحیح کنید) بازی حدود 20-30 ساعت گیم پلی داره.حالا در این باز زمانی طولانی با یک نوع سلاح (عملا) و تقریبا یک سیستم مبارزات میترسم یکنواخت بشه.مگر اینکه سلاح دیگه ای در بازی وجود داشته باشه یا قابلیت مهمی در ادامه آنلاک بشه که کلا سیستم مبارزات را متحول بکنه. تصور اینکه با همین فرمون 20-30 مبارزه بکنی زیاد برام خوشایند نیست. GOW های قبلی در طول بازی اولا سلاح های متنوع جالبی آنلاک میشد، ثانیا قابلیت های مختلفی برای کریتوس باز میشد که کلا روال گیم پلی را تحت تاثیر قرار میداد و علارغم این دوتا نکته بازی هم نهایت بین 8-12 ساعت طول میکشید انجام دادنش. اینجا اگه قرار باشه 20-30 بازی کنیم که باید تنوع به مراتب خیلی بیشتر باشه.اینو جایی دارم روش تاکید میکنم که چندتا از بهترین بازی های نسل از این ناحیه ضربه خوردن (مثل Alien Isolation یا MGSV).

و یک نکته هم اینکه امیدوارم تنوع دشمنا هم خیلی بیشتر از اینایی که توی اکثر نمایش ها تا الان نشون دادن باشه (گرچه یادمه یکی از نمایش ها یک سری دشمن دیگه هم داشت).

باقی موارد زیاد فکر نکنم جای نگرانی داشته باشه.خلاصه امیدوارم عنوانی در خورد نام GOW در نهایت عرضه بشه.

ادیت : این تریلر خیلی بهتر نشون میداد که سرعت بازی نسبت به نمای نزدیک عملا خیلی خوب هست و در این مورد جای نگرانی نیست خوشبختانه.

ادیت 2: این پسرک را من باهاش زیاد مشکلی ندارم خوشبختانه.:D
 
آخرین ویرایش:

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
در مورد خشونت احساس می‌کنم دوربین این‌قدر نزدیک و با ضربات محلک کریتوس اگه قراره خون باشه خشونت بازی دیگه بیش از اندازه می‌ره بالا، شما فقط کافیه همین دموی ۹ دقیقه‌ای رو یه بار دیگه ببینین و تصور کنین این دشمنا خونشون قرمز بود و اعضای بدنشون از این زاویه نزدیک و به این صورت کنده میشد، شاید بشه گفت خشونت بازی اونوقت غیر قابل تحمل می‌شد، به نظرم همین‌جور کافیه واسه بازی!
 

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
تریلر را دیدم .:Dحسی که به GOD OF WAR الان دارم مشابه وضعیتی هست که در بازه معرفی تا عرضه Horizon داشتم.اونجا هم با اولین نمایش عاشق بازی شدم ولی در ادامه حسم نسبت بهش رفته رفته از بین رفت و در اواخر حتی امید زیادی هم نداشتم ولی خب بعد عرضه بازی و بازی کردن دوباره عاشق بازی شدم.امیدوارم اینجا هم همین اتفاق دوباره بیفته برام چون الان حداقل حس بینابینی دارم.

چندتا نکته در مورد تریلر.این تریلر هایی که بین تریلر 2016 و قبل این اومده بود حسی در من القا میکرد که گرافیک Downgrade شده ولی خب با این تریلر و مقایسه اون با 2016 تقریبا به این نتیجه رسیدم که گرافیک همونه و در واقع سطح انتظارات با توجه به Uncharted 4 و به خصوص Horizon خیلی بالا رفته.در زمان عرضه هم گرچه فکر میکنم بازی جز بهترین گرافیک ها خواهد بود ولی بعیده جریان GOW3 دیگه اینجا تکرار بشه که عملا بازی چند سال بهترین باشه در زمینه گرافیک.ولی خب گرافیک جای نگرانی نمیتونه باشه برای هیچکس.

بیشترین نکته ای که در موردش تردید دارم:-? سیستم مبارزات و ترس از یکنواختی بازی در ادامه هست.تا اونجایی که پیگیر اخبار بودم (اگه اشتباه میکنم تصحیح کنید) بازی حدود 20-30 ساعت گیم پلی داره.حالا در این باز زمانی طولانی با یک نوع سلاح (عملا) و تقریبا یک سیستم مبارزات میترسم یکنواخت بشه.مگر اینکه سلاح دیگه ای در بازی وجود داشته باشه یا قابلیت مهمی در ادامه آنلاک بشه که کلا سیستم مبارزات را متحول بکنه. تصور اینکه با همین فرمون 20-30 مبارزه بکنی زیاد برام خوشایند نیست. GOW های قبلی در طول بازی اولا سلاح های متنوع جالبی آنلاک میشد، ثانیا قابلیت های مختلفی برای کریتوس باز میشد که کلا روال گیم پلی را تحت تاثیر قرار میداد و علارغم این دوتا نکته بازی هم نهایت بین 8-12 ساعت طول میکشید انجام دادنش. اینجا اگه قرار باشه 20-30 بازی کنیم که باید تنوع به مراتب خیلی بیشتر باشه.اینو جایی دارم روش تاکید میکنم که چندتا از بهترین بازی های نسل از این ناحیه ضربه خوردن (مثل Alien Isolation یا MGSV).

و یک نکته هم اینکه امیدوارم تنوع دشمنا هم خیلی بیشتر از اینایی که توی اکثر نمایش ها تا الان نشون دادن باشه (گرچه یادمه یکی از نمایش ها یک سری دشمن دیگه هم داشت).

باقی موارد زیاد فکر نکنم جای نگرانی داشته باشه.خلاصه امیدوارم عنوانی در خورد نام GOW در نهایت عرضه بشه.

ادیت : این تریلر خیلی بهتر نشون میداد که سرعت بازی نسبت به نمای نزدیک عملا خیلی خوب هست و در این مورد جای نگرانی نیست خوشبختانه.

ادیت 2: این پسرک را من باهاش زیاد مشکلی ندارم خوشبختانه.:D
سلاحای دیگه ، کامبت های متنوع تر ( انلاک کردنشون مثل چیزی که تو تریلر دیدیم ) و احتمالا ی سری جادو جمبل :D تو بازی وجود داره و از بابت تکراری شدن بازی نباید نگران بود :D
به نظرم مهم ترین مشکلی که بازی میتونه باهاش سر و کار داشته باشه همونه که بالا اشاره شد ، این که ی عده ممکن معتقد باشن بازی خاص نیست. که از نظر من هست البته ، تقریبا هیچ بازی یادم نمیاد که مجموعه این همه فانتزی و اتمسفر خاصو ی جا باهم داشته باشه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
Specal چه فرقی میکنه؟؟
نسخه ی استیل بوکه ، متعلقات اضافه داره
honl_download.jpg

منظورت از متعلقات مجسمه با اینجور چیزاست یا چند مرحله بیشتر داره؟؟؟
اگه مرحله بیشتر داره چند ساعت گیم پلی هست؟
نه مرحله اضافه نداره ، یه آرت بوک داره (کتاب مصور) ، برچسب داره ، استیل بوک (قاب فلزی)
 
آخرین ویرایش:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
DYijVXtXUAAHeYA.jpg

اولین پریـویو اومد :D

خلاصه اش اینه که اگه گیمپلیش تو تایمـ بیست 30 ساعت بازیـ به ورطه تکرار نیفته و متنوع باشه میترکونه !

God of War

اول از همـه میگه که قرار نیست اسکورت پسره باشین ، آرتیوس میتونـه از خودش مراقبت کنه .
تکنیک هایـه مبارزه میتونه باعث تنوع کمبت بشه ...
بقیه اش توضیح مبارزات ایناست نیاز به ترجمه نداره !

Kratos's core stats
Strength - Increases damage for all standard attacks
Runic - Increases both Runic Attack and Elemental damage
Defense - Reduces all damage taken
Vitality - Increases maximum health and decreases the severity of hit reactions from enemy attacks
Luck - Increases Perk activation chance. Increases XP and Hacksilver gains
Cooldown - Reduces recharge time of Runic Attacks, Runic Summons, and Talismans

در نهایـت گفته این شماره - تکرار مکررات - نیست
سانتا مونیکا سیستمـ گیمپلیه بازیـ رو بالکل تغییر داده و کمبت حساب شده تـر و تاکتیکال تر هست .
دنیایـه بازیـ بزرگتـر از شماره قبلیهاست و جون میده واسه اکسپلور :D
در آخر همـ اضافه کرده که اگه 25-35 ساعت زمان بازیـ که وعده اش رو دادن ، گیمپلیش کمـ نیاره و فرض براین بذاریمـ که نمیاره ... این دقیقاهمون تکاملیه که این مجموعه نیاز داشته و میتونه دوباره بر تارک انحصاریـ هایـه SONY بدرخشه ! :D

----

در مورد هلث بار و کلا HUD خیالتون راحت هر کدومـ خواستین میتونین حذف کنین ! کامل دست خودتون هست

we would have control over the interfaces
that we could remove the Kratos life bar or do other things like put a map
so that everyone can enjoy the experience and make it as complex as they want


در مورد ویدیـو لیک شده درک دنیلـز دیزاینـر سانتا مونیکا گفته شانس آوردیمـ که that one thing رو نشون ندادن ! فردا طرف پریویوها نرین فکر کنمـ این یکیشون بینهایت اسپویلیـه :D
 
آخرین ویرایش:

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
View attachment 85375

Sony Santa Monica Will Show 20-25 Minutes of Gameplay for the new God Of War when the embargo ends on Monday
فردا با پایان امبـارگو سانتامونیکا بیست تا 25 دقیقه گیمپلیه جدید نشون میده ! :D
شخصا دیگه چیزی نمیبینم.
 
  • Like
Reactions: arsenalmom

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر